"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Публикувано на: 03 Сеп 2021 14:11
Здравейте, колеги! Новорегистрирана съм във форума, предполагам обаче, че мъжът ми ще ползва моя акаунт по-често (мързи го да се регистрира
).
Накратко историята, която ме провокира да пусна тази тема. Отскоро сме собственици на Корола, 2012 г., 1.6 бензин 132 к.с. седан. Ще я ползвам основно аз. Видяхме, че колата подлежи на сервизна акция за смяна на въздушна възглавница и държач на бензиновата помпа. Записахме час в Тойота Пловдив и миналия петък кака рано-рано се паркира пред сервиза - сама женица с врачанска колица (оттам я взехме и не искам да сменям номера). Взеха ми ключа, казаха ми, че след 3 часа ще е готово. След два часа и половина ми се обадиха, върнаха ми ключа, подписах аз там каквото ми дадоха и се прибрах. В понеделник мъжът ми вдига капака и хоп - изненадка! Въздушният дефлектор, който стоеше под капака, над радиатора и частично над акумулатора, го няма. Викаме си - забравили са да го сложат. Обаждаме се във вторник да уточним нещата и оттам ни заявяват, че такова нещо при тях няма и не може да има, защото НЕ СА ОТВАРЯЛИ КАПАКА НА КОЛАТА! Изобщо не са работили по двигателния отсек и т.н. Някой, неизвестно кой, в друг сервиз (който сме посетили в събота или неделя) или пък мистериозен крадец на точно такива кори я е взел, според тях. Аз, като средностатистическа женица не разбирам много от коли, ама ги питам как така таблото е било нулирано, без да се пипа акулулатора?! Обясняват ми, че акумулаторът не се свалял, само се откачвала клемата му. Обаче не ми обясниха как се откача клемата, без да се отваря капака??? Някой ако знае как става тоя номер, много моля да ми обясни!!! Какво да се прави, голяма работа, повечето коли така или иначе са без кори, ама пък защо да е така...Започнахме да ровичкаме из интернет и какво се оказа - въпросната кора просто не може да се открие никъде, освен из някакви украински сайтове, едва ли не колекционерска рядкост ще дойде
. Отворих Гугъл отзивите и написах леко коментарче, още си стои. Видях, че една госпожа активно се включва от името на собственика и реших да и напиша имейл. Тя любезно ми отговори същото, което и колегите ѝ от сервиза с последващ коментар, че кората може да е паднала и да не сме я забелязали. Пратих и снимки и схеми да се увери, че туй чудо, метър и кусур, няма как да падне случайно. А мъжът ми, ако има как, ще спи с глава, навряна под капака на колата, по едно време мислех да го заваря с електрожена
. Пределно е наясно какво е имало и какво е нямало под тоя капак, след като близо две години избираме и оглеждаме коли.
Съжалявам, че се получи цял разказ. Та кратката версия - ако някой знае как клемата може да се махне от през таблото, да свирка! Ако някой знае откъде да си намеря подобна кора - същото (без мизерника, който я сви, разбира се). И изобщо, ако имате да дадете акъл - давайте!

Накратко историята, която ме провокира да пусна тази тема. Отскоро сме собственици на Корола, 2012 г., 1.6 бензин 132 к.с. седан. Ще я ползвам основно аз. Видяхме, че колата подлежи на сервизна акция за смяна на въздушна възглавница и държач на бензиновата помпа. Записахме час в Тойота Пловдив и миналия петък кака рано-рано се паркира пред сервиза - сама женица с врачанска колица (оттам я взехме и не искам да сменям номера). Взеха ми ключа, казаха ми, че след 3 часа ще е готово. След два часа и половина ми се обадиха, върнаха ми ключа, подписах аз там каквото ми дадоха и се прибрах. В понеделник мъжът ми вдига капака и хоп - изненадка! Въздушният дефлектор, който стоеше под капака, над радиатора и частично над акумулатора, го няма. Викаме си - забравили са да го сложат. Обаждаме се във вторник да уточним нещата и оттам ни заявяват, че такова нещо при тях няма и не може да има, защото НЕ СА ОТВАРЯЛИ КАПАКА НА КОЛАТА! Изобщо не са работили по двигателния отсек и т.н. Някой, неизвестно кой, в друг сервиз (който сме посетили в събота или неделя) или пък мистериозен крадец на точно такива кори я е взел, според тях. Аз, като средностатистическа женица не разбирам много от коли, ама ги питам как така таблото е било нулирано, без да се пипа акулулатора?! Обясняват ми, че акумулаторът не се свалял, само се откачвала клемата му. Обаче не ми обясниха как се откача клемата, без да се отваря капака??? Някой ако знае как става тоя номер, много моля да ми обясни!!! Какво да се прави, голяма работа, повечето коли така или иначе са без кори, ама пък защо да е така...Започнахме да ровичкаме из интернет и какво се оказа - въпросната кора просто не може да се открие никъде, освен из някакви украински сайтове, едва ли не колекционерска рядкост ще дойде


Съжалявам, че се получи цял разказ. Та кратката версия - ако някой знае как клемата може да се махне от през таблото, да свирка! Ако някой знае откъде да си намеря подобна кора - същото (без мизерника, който я сви, разбира се). И изобщо, ако имате да дадете акъл - давайте!