Трудно е по базовите нива да се получи общ поглед.
За C класа
Джета - от $23,190 за второ ниво SE с роботизирана скоростна кутия, тъй като ниво S е с ръчна, а ниското ниво оборудване корола е с CVT. С много стария са фолксваген 1.4 двигател. Евтин модел, модифициран за бразилския пазар и произвеждан (май) само там.
Корола седан - от $20,525 за второто ниво оборудване LE, не L. С относително скъпата CVT трансмисия. С 1.8 двигател. (Разхода – може да го видите, не е добър, дори по-сравнение със стария 1.4 двигател на фолксваген.)
Голф – от $23,195 – също със стария 1.4 двигател, та дори стария модел, дори май преди фейслифта. (Не доста по-модерния 1.5 с изключване на цилиндри, който влагат май след фейслифта.)
Корола хечбек - от $20,815. С 1.8 двигател.
За D класа
Пасат - от $27,295.
Приус - от $24,525. Хибрид (разбира се), емблематичен модел за тойота.
За Е класа (за тях стана дума).
Артеон - от $36,995.
Камри - от $25,295 с 2.5 литровия двигател (не хибридния модел).
Това са – дори сега, относително по предпочитаните класове автомобили тук и определено ми се ще такива да са цените и на европейския пазар. (Вярно, че последните години цените на фолксваген станаха относително по-достъпни, но само относително. Вероятно целят да разширят пазарния си дял, а си и създадоха значителна конкуренция – шкода, най-вече и сеат.)
Но май предпочитате да ви „излъжа”, че тойота е не е по-евтина (което всъщност е много добре)? За да се успокоите, поне малко – колкото в яда си да не се запенвате така
. Да проявите малко „култура” (често пренебрегвана от „фенщината”)
. Не заради мен.
dracunculus написа: ↑20 Авг 2021 20:50
А с какво марката Тойота е "домашна" точно в Щатите
Добре – нека тойота не е „домашна” за щатите, щом не се харесва. Това добре се спряга с относително високите за марката цени спрямо конкурентите в САЩ.