Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:19
от dracunculus
How Much Does the Volkswagen Golf Cost? The 2021 Volkswagen Golf has a retail price of $23,195, which is above average for the compact car class - цитирано от гуугъл - явно и актуалната 8ца е толкова също
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:26
от Hursa
Джетата е модел аналогичен на рапид при шкода (който се продава в Русия) - много евтин модел адаптиран за мексиканския пазар.
За голфа - така го пишат и в ценовата си листа, но ясно се вижда в каталога, че е седмица.
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:27
от LEXUS
Джета е позициониран точно в класа на Корола. СУВ моделите сравни.
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:29
от ToyotaPassion
Hursa написа: ↑04 Авг 2021 23:26
Джетата е модел аналогичен на рапид при шкода (който се продава в Русия) - много евтин модел адаптиран за мексиканския пазар.
И защо не се продава? Нали е евтин? А пък американците купували евтинкото? Защо го прескачат и отиват на по-скъпото? (Само отметка- Ford F150 дълги години е най-продавания модел там)
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:31
от Hursa
И у нас не се продават индийските модели, въпреки че са много евтини. Автомобилния пазар е изключително консервативен. Особено в щатите.
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:32
от LEXUS
Hursa написа: ↑04 Авг 2021 23:31
И у нас не се продават индийските модели, въпреки че са много евтини. Автомобилния пазар е изключително консервативен. Особено в щатите.
А защо не се продава нито един модел на Фолксваген в САЩ?
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:34
от Hursa
Както написах - консерватизъм А и много висока цена - само за състоятелни клиенти
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:37
от LEXUS
Hursa написа: ↑04 Авг 2021 23:34
Както написах - консерватизъм А и много висока цена - само за състоятелни клиенти
Къде видя много висока цена при Фолксваген? А и искаш да кажеш,че няма състоятелни клиенти в САЩ. Лексус продава повече коли от евтините Фолксваген.
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:38
от LEXUS
LEXUS написа: ↑04 Авг 2021 23:32
А защо не се продава нито един модел на Фолксваген в САЩ?
Повтарям простия въпрос с пояснение- Защо при толкова евтини модели Фолксваген не се купува в САЩ?
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:39
от Hursa
Вече отговорих.
Year Sales US
2018 354,053
2019 363,322
2020 355,684
2021 201,810
А и не е баш като да не се продава, просто пазарния им дял е по-малък, по сравнение с тойота.
Както пък тойота има много малък дял в Европа.
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 04 Авг 2021 23:52
от LEXUS
Hursa написа: ↑04 Авг 2021 23:39
Вече отговорих.
Year Sales US
2018 354,053
2019 363,322
2020 355,684
2021 201,810
А и не е баш като да не се продава, просто пазарния им дял е по-малък, по сравнение с тойота.
Както пък тойота има много малък дял в Европа.
Колега, Фолксваген продава 10 пъти по-малко от Тойота в Щатите, и при това ,че продава по-евтино от Тойота. това какво ти говори?
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
И какво отговори? Консерватизъм?? Какъв консерватизъм,като преди Тойота да стъпи в САЩ , Фолксваген беше най-продаваната чужда марка там?Ако са консервативни клиентите така ли щяха да се откажат от марката. И какви високи цени и какви състоятелни клиенти при Фолксваген?? Фолксваген продава по-евтино от Тойота най-важните за пазара модели. А състоятелни клиенти колкото искаш в САЩ.
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 05 Авг 2021 10:17
от slowtraveler
За Щатите не знам... Съседа си докара VW от Канада... Нещо от рода на Пасат - не съм го заглеждал/питал какъв точно е модела...
Евтиничък бил и 'познат' като модел, и не му се оставяше там..
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 05 Авг 2021 14:20
от wizarda
Голфа в САЩ, не е по-скъп, защото е кой знае какво,
а защото е нишов продукт. Клас хечбек в САЩ не е особено
популярен.
Моделите, които VW смята за съществени, за тамошния пазар,
са по-евтини от съпоставима Тойота и въпреки това се продават
в пъти по-малко.
По данни от 2019(заради пандемията следващата година):
Продажби:
Голф - 37,393
Jetta(по-евтина от корола) - 100,453 Корола - 304,850
Tiguan(по-евтин от Рав4) - 109,963 Rav4 - 448,071
В статистиката няма разбивка колко короли са хеч и колко
са седан, затова с/у голф няма инфо, но предполагам,
че хеча е с много по-слаби продажби.
Артеон и пасат не ги сравнявам с авалон или камри, според мен класовете
им се разминават. Данните са от тук: Продажби 2019 VW Продажби 2019 Toyota
В духа на правене на генерални заключения от единичен случай -
сравнително ново Audi sq5, спира да духа студено > оказва се
спукан изпарител > цялото табло се разглобява > Челното стъкло
също трябва да се махне > ако Audi е толкова
смотано и е над VW в тяхната йерархия, какво говори това за VW ?
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Публикувано на: 05 Авг 2021 18:16
от Hursa
► Виж съдържание
Нишов продукт е продукт с ограничено потребление и поради това ограничено производство на единични бройки или малки серии. Но голф е с едно от най-масовите производства при автомобилите на фолксваген. И макар в щатите да се купува много по-слабо от корола, то съвсем не е в много ограничени бройки – класират го сред десетте най-продаваеми европейски модели на щатския пазар.
(Да като цяло, фолксваген се продава много по-малко от тойота конкретно в щатите, но съотношението е по-малко от колкото тойота се продава по-малко на европейския пазар.)
Дали е единично сравнението. Вижте класовете автомобили на европейския пазар. Вижте кои се водят C, D и Е клас автомобили. Вижте по какъв критерии се класифицират автомобилите на американския пазар – по обем на салона и преценете дали не си съответстват в случая. (Няма никаква класация по „флагмански модели”.)
С класът ясно – голф и корола, D класът – пасат, но и приус, Е класът – артеон и камри (още ги наричат „бизнес” клас). Сравнете съответните цени, сравнете и тигуан с рав 4. Сравняваме базовите цени. Но трябва да се има в предвид – че във всеки клас сравняваме базовия фолксваген със съответния базов модел на тойота, но те са все хибридни (което е похвално) – просто не предлагат други (за споменатите). Съответните базови фолксвагени са в базова комплектация с най-малките, най-маломощните двигатели – с които се предлагат моделите на този пазар. Хибридите не са от най-маломощните сред съответните модели, дори повечето са сред най-мощните. Фолксвагена в базовата си комплектация е доста беден на екстри. Тойотите, дори като базови - са богати на екстри (което си е похвално), а комплектациите при хибридите са обикновено още по-богати (може да се провери как е на американския пазар).