Реално ЦВТ-то сменя съотношението не безкрайно, а си има зададен стъпаловиден цикъл, към който се стреми. Идеята е не да държи оборотите и с "веригата" да движи постоянно по механиката, а все пак да се задържа на дадена позиция по-дълго време, за да пази кутията от износване. Да кажем има 20 предефинирани основни съотношения, като сменя между тях.venciru написа: ↑03 Авг 2021 15:47 А пък аз се чудех дали да не се оплача на първото обслужване точно от това поведение. Това съвсем сериозно. Мислех си , че нещо е бъгясала. Моята се държи точно по този, описан от теб начин. Не че ми е неприятно, но мислех, че не трябва да се държи така. Смятах, че трябва оборотите да падат плавно, без "скокове". Все пак за първи път карам CVT за постоянно.............Може пък да съм попаднал на Королка с мания за величие и се смята за Лексъс
По същия начин се държи дори и хибрида ако го покараш по-дълго и го усещаш как се отнася към оборотите, въпреки безпроблемната механична възможност за безкрайност съотношения без последици.
Не аз продължавам да твърдя несъществуващите 20 позиции разлика в ТЮВ репорта, за да дървестно-филосовствам. И преди ти го предложих, и сега пак - като нещо си цитирал, което е грешно, може поне да кажеш, че си се заблудил. Колко пъти ти дадох шанс да се извиниш с грешния ти спомен. Пробвай поне един път и ще видиш, че не боли.