mfandakov написа: ↑02 Авг 2021 23:28
Колко шарнира,колко накрайника и какво по предницатс си сменил.Колко пари си вкарал по твоята тойота.За това казвам евтин работен кон.Иначе Тойота си е таралясник .Една с добра возия не съм имал.Корола,Авенсис,Ярис,Рав 4,карах и още по зле ...представители като ланд крузери ,CHR и..прехвалената Camry
Аз карината я държа заради возията и ремонтопригодността и. Визията и интериора също са на ниво. Японската карина е с газови амортисьори и няма нищо общо с английската и с меката задница на короли, ауриси, авенсиси и т. н. Поведението при неравности е стегнато и не твърдо при скорост над 30 40 км/ч до колкото може да развие. Предницата и задницата минават през дупки с еднакво усещане в купето, което си е една приятно балансирана возия.
Двигателя е малко слаб, но злобен в обороти и на газ стига до 7-8000 сравнително бързо.
Всички ремонти по колата се правят за да е в добро състояние близо до идеалното, а не защото ме е оставила на пътя.
Харесват ми последните модели корола и камри, но нямам преки впечатления. Надявам се возията да превъзхожда тази на карината, иначе не бих си купил друга тойота и ще мина към една по-чуплива марка.