Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
- slowtraveler
- Мнения: 4947
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 157 пъти
- Получена благодарност: 147 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
С интерес ще следя развитието... Да си купуваш имоти за да зареждаш автомобила при по-дълги разстояния изглежда малко прекалено - за извънградско си вземи 'извънградски автомобил'
P.S. Поздравления за смелостта i честито! Предполагам няма да имате никакви проблеми в града..
P.S. Поздравления за смелостта i честито! Предполагам няма да имате никакви проблеми в града..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- mfandakov
- Мнения: 3362
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Честито на колегата ,
Имаш още малко време да си поискаш парите обратно,купи си дизел..
Имаш още малко време да си поискаш парите обратно,купи си дизел..
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
-
- Мнения: 2101
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Оставете човека. Има детски мечти, има възможности да си ги осъществи-браво! Може да си подрежда живота, парите и имотите както си иска. Не пречи с това на никой, не нарушава закони...предполагам, от това как пише.
Реплики от рода купи си дизел или извънградска кола, слугуваш на кола и т.н., дори на шега са дразнещи и ако не беше този възпитан и културен наглед човек такава щеше да ви тегли, че ...
Във Вършец също можеш да заредиш електричката. На път за Лом, ако нещо задръстване хванеш из Петрохан...
Аз също не бих направил такава покупка, дори да можех. Моите детски мечти са други...! Поздрави за ентусиазма и възможностите. Браво!
Реплики от рода купи си дизел или извънградска кола, слугуваш на кола и т.н., дори на шега са дразнещи и ако не беше този възпитан и културен наглед човек такава щеше да ви тегли, че ...
Във Вършец също можеш да заредиш електричката. На път за Лом, ако нещо задръстване хванеш из Петрохан...
Аз също не бих направил такава покупка, дори да можех. Моите детски мечти са други...! Поздрави за ентусиазма и възможностите. Браво!
- slowtraveler
- Мнения: 4947
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 157 пъти
- Получена благодарност: 147 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Не съм имал за цел да се заяждам - напротив... Темата наистина ми е интересна, и се надявам колегата да сподели 'от първо лице' впечатленията си...
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- boyanmt
- Мнения: 935
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Адмирации за колегата,че е предприел тази стъпка за електромобил,различен от форумната марка.
Пожелавам на цялото му семейство малко изразходени киловати,много изминати километри и много здраве и усмивки. Мисля че инвестицията му е много добра,както и отворената тема,която ще следя с интерес! Очакваме снимки,след получаването на бижуто!
- mfandakov
- Мнения: 3362
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Прав си ,това бе шега.Надявам се че и колегата който е готин да е разбрал.
Разбира се че нова придобивка винаги е радостно събитие.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
- Filbor
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Благодаря на всички за пожелнията и шегите
Зоито го сравняват с Peugeot e-208. Това сигурно е някаква добра практика френски коли се сравняват с френски, немските с немски, японските с японски, корейските с корейски, за да се избегнат безсмислени конфликти между нациите и техните фенове.
Но Пежото има по-малък пробег и няма 22 kW бордово зарядно. Пежото е с една идея по-малко.
Пежото по-бързо ускорява. За Зоито (по-точно модел ZE50 R135) е 9.5 секунди до 100 км/ч. Но моята Корола го прави за 12 секунди, така че съм доволен.
Пежото има малко по-висока максимална скорост и по-бързо може да зарежда с прав ток, ако има зареждачка над 50 kW, но в България сигурно има само няколко.
На Зоито има хардуерни бутони и врътки за климатика. На Пежото май се настройват от "тъч скрийн".
Като бях в Зоито менютата и съобщенията на таблото пред мен бяха настроени на Български. В Пежото също има Български
На Пежото таблото е първия в индустрията с истинско 3D. Нарекли са го 3D i-Cockpit. В основата си отпред в дълбочина има един дисплей. На около 90 градуса има обърнат от горната страна друг дисплей. Не съм сигурен, но горния дисплей се прожектира на някакво огледало, което насочва образа към полупрозрачна повърхност пред основния първи дисплей. Така едновременно виждаш и на двата дисплея какво има и производителя може да прави въздействащи ефекти. Примерно цифровата скорост по-отпред с бял цвят, а на задния дисплей със сив цвят и така се получава 3D ефект. Горния дисплей е по-малък, така 3D ефектите са концентирани по средата. А двете страни на задния дисплей се използват за изобразяване на съобщения и индикатори свързани със сигурността, за да е сигурно, че няма да бъдат замаскирани от нещо на горния дисплей и шофьора да пропусне да го види. Това с 3D-то го има и на версиите с ДВГ, а също и на по-високия автомобил Пежо 2008. Който иска може да отиде и да го разгледа от любопитство
Е, в Зоито чак такова нещо няма, но пък основната цел е да си гледаш пътя, а не да зяпаш 3D ефекти. Когато станат автономни колите тогава ще е Окей.
Зоито го сравняват с Peugeot e-208. Това сигурно е някаква добра практика френски коли се сравняват с френски, немските с немски, японските с японски, корейските с корейски, за да се избегнат безсмислени конфликти между нациите и техните фенове.
Но Пежото има по-малък пробег и няма 22 kW бордово зарядно. Пежото е с една идея по-малко.
Пежото по-бързо ускорява. За Зоито (по-точно модел ZE50 R135) е 9.5 секунди до 100 км/ч. Но моята Корола го прави за 12 секунди, така че съм доволен.
Пежото има малко по-висока максимална скорост и по-бързо може да зарежда с прав ток, ако има зареждачка над 50 kW, но в България сигурно има само няколко.
На Зоито има хардуерни бутони и врътки за климатика. На Пежото май се настройват от "тъч скрийн".
Като бях в Зоито менютата и съобщенията на таблото пред мен бяха настроени на Български. В Пежото също има Български
На Пежото таблото е първия в индустрията с истинско 3D. Нарекли са го 3D i-Cockpit. В основата си отпред в дълбочина има един дисплей. На около 90 градуса има обърнат от горната страна друг дисплей. Не съм сигурен, но горния дисплей се прожектира на някакво огледало, което насочва образа към полупрозрачна повърхност пред основния първи дисплей. Така едновременно виждаш и на двата дисплея какво има и производителя може да прави въздействащи ефекти. Примерно цифровата скорост по-отпред с бял цвят, а на задния дисплей със сив цвят и така се получава 3D ефект. Горния дисплей е по-малък, така 3D ефектите са концентирани по средата. А двете страни на задния дисплей се използват за изобразяване на съобщения и индикатори свързани със сигурността, за да е сигурно, че няма да бъдат замаскирани от нещо на горния дисплей и шофьора да пропусне да го види. Това с 3D-то го има и на версиите с ДВГ, а също и на по-високия автомобил Пежо 2008. Който иска може да отиде и да го разгледа от любопитство
Е, в Зоито чак такова нещо няма, но пък основната цел е да си гледаш пътя, а не да зяпаш 3D ефекти. Когато станат автономни колите тогава ще е Окей.
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- BOz
- Мнения: 4297
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Супер, много се радвам за избора ти.
Наистина това е бъдещето, но като за единствена кола ми се струва доста смело. За това лично аз очаквам да даваш реални отзиви от пътуванията ти и премеждията през които минаваш.
Наистина това е бъдещето, но като за единствена кола ми се струва доста смело. За това лично аз очаквам да даваш реални отзиви от пътуванията ти и премеждията през които минаваш.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- slowtraveler
- Мнения: 4947
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 157 пъти
- Получена благодарност: 147 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Тъй-като рано или късно ще се появи нуждата от такъв раздел - вече е направен раздел Електрически Автомобили
Темата е преместена в него...
Темата е преместена в него...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4936
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
- Filbor
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Реалните оценени възможности на пробега и батерията, (но зависи и от стила на шофиране, пътя, ...) черпя от този сайт:
https://ev-database.org/ - после се цъка на "Make" и се избира марката
Спецификацията на модела, който аз съм избрал е този:
Renault Zoe ZE50 R135
И би трябвало да прилича на първия в бяло
https://ev-database.org/ - после се цъка на "Make" и се избира марката
Спецификацията на модела, който аз съм избрал е този:
Renault Zoe ZE50 R135
И би трябвало да прилича на първия в бяло
- Прикачени файлове
-
- Renault_Zoe_2020-05.jpg (103.99 KiB) Преглеждано 2154 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 5 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Честито и много безпроблемни километри с един идеален
градски автомобил.
Според мен обаче да не си купиш гараж още сега би било
грешка. Ако е в сграда зимата температурата винаги е
положителна, а лятото е доста по-хладно от колкото на
припек, което е добре за батериите. Ще имаш и възможност
да я зараждаш по-удобно и евтино. В Англия преди няколко
години започнаха да преустановяват безплатното зареждане.
Дори и да има бърза платена станция пак ще ти трябва поне
час да я заредиш, значи трябва да я оставяш и после да се
връщаш да я прибереш.
И друго това, че на къщата имаш 3 фазен ток не е показателно
как са те присъединили от Чез:
Цени за присъединяване на обекти на потребители към електропреносната и електроразпределителната мрежа
Група потребители:
I. до 6 кВт - 444 лв.
II. от 7 до 15 кВт - 696 лв.
III. от 16 до 50 кВт - 2 316 лв.
По апартаментите по-често е до 6квт. При мен гаража е на отделен
електромер, но вътре в таблото бушона е 16А, вероятно е присъединен
на 3кв. Примерно в сграда строена през комунизма главният бушон в
апартамента е с по-голям ток от колкото този в таблото на Чез. И ако
си пусна консуматори за >6квЧ, пада бушона в тяхното табло.
градски автомобил.
Според мен обаче да не си купиш гараж още сега би било
грешка. Ако е в сграда зимата температурата винаги е
положителна, а лятото е доста по-хладно от колкото на
припек, което е добре за батериите. Ще имаш и възможност
да я зараждаш по-удобно и евтино. В Англия преди няколко
години започнаха да преустановяват безплатното зареждане.
Дори и да има бърза платена станция пак ще ти трябва поне
час да я заредиш, значи трябва да я оставяш и после да се
връщаш да я прибереш.
И друго това, че на къщата имаш 3 фазен ток не е показателно
как са те присъединили от Чез:
Цени за присъединяване на обекти на потребители към електропреносната и електроразпределителната мрежа
Група потребители:
I. до 6 кВт - 444 лв.
II. от 7 до 15 кВт - 696 лв.
III. от 16 до 50 кВт - 2 316 лв.
По апартаментите по-често е до 6квт. При мен гаража е на отделен
електромер, но вътре в таблото бушона е 16А, вероятно е присъединен
на 3кв. Примерно в сграда строена през комунизма главният бушон в
апартамента е с по-голям ток от колкото този в таблото на Чез. И ако
си пусна консуматори за >6квЧ, пада бушона в тяхното табло.
- slowtraveler
- Мнения: 4947
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 157 пъти
- Получена благодарност: 147 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Не знам - преди време принудих ЧЕЗ да си сменят захранващият кабел към 'комунистическият блок', бушонът ми е 64А, и след смяната не съм имал никакъв проблем (преди това падаха моите бушони).. Товарил съм го над 6кВт и бушонът на ЧЕЗ на блока не е падал...
Да, зависи как са 'настроили системата' електричарите - не че е невъзможно да сложат по-слаб бушон..
Да, зависи как са 'настроили системата' електричарите - не че е невъзможно да сложат по-слаб бушон..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 5 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Общи условия на договорите за използване на електроразпределителната мрежа на "ЧЕЗ Разпределение България" АД :
Чл. 23. (1) За всички обекти на КЛИЕНТИ, присъединени към електроразпределителната мрежа преди влизането в сила на Наредба за присъединяване към преносната и/или разпределителните електрически мрежи на производители и потребители (ПМС № 76 от 9.05.2000 г., ДВ, бр. 40 от 2000 г.), за предоставена мощност на обекта се приема размерът на работната мощност, указан в документ за разрешение на мощност от съответния клон на „Национална електрическа компания” ЕАД или в договора за продажба на електрическа енергия. ...
И при мен в по-стара сграда главното табло е 63А, защото е правена по други наредби.
В сравнително нова сграда главният бушон на апартамент е 40А, а на гараж 16А, което
горе долу съотвества с партидата в Чез.
Ако къщата му е по-стара вътре таблото му може да е с бушони за много по-голям ток
от колкото, това, което му предоставя Чез. Затова предварително пита каква му е
предоставената мощност по договор и ако не го устройва си пуска заявление за промяна.
Все пак човека говори за 22кв пикова мощност и ако не се е подготвил, вероятно ще има изненади .
Чл. 23. (1) За всички обекти на КЛИЕНТИ, присъединени към електроразпределителната мрежа преди влизането в сила на Наредба за присъединяване към преносната и/или разпределителните електрически мрежи на производители и потребители (ПМС № 76 от 9.05.2000 г., ДВ, бр. 40 от 2000 г.), за предоставена мощност на обекта се приема размерът на работната мощност, указан в документ за разрешение на мощност от съответния клон на „Национална електрическа компания” ЕАД или в договора за продажба на електрическа енергия. ...
И при мен в по-стара сграда главното табло е 63А, защото е правена по други наредби.
В сравнително нова сграда главният бушон на апартамент е 40А, а на гараж 16А, което
горе долу съотвества с партидата в Чез.
Ако къщата му е по-стара вътре таблото му може да е с бушони за много по-голям ток
от колкото, това, което му предоставя Чез. Затова предварително пита каква му е
предоставената мощност по договор и ако не го устройва си пуска заявление за промяна.
Все пак човека говори за 22кв пикова мощност и ако не се е подготвил, вероятно ще има изненади .
-
- Мнения: 4936
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Не знаех, че дори при трифазна "партида" може да си ограничен до 6 кВт. За зареждане с мощност 22 кВт, предполагам освен опроводяването, трябва да се вземе предвид и трифазния контакт, че обикновено са до 11 или 17 кВт. При това тези 22 кВт съвсем не са за кратко.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост