Страница 1 от 1

Смяна сEгменти

Публикувано на: 18 Юни 2021 19:05
от moondevil
Здравейте колеги,
Имам питане относно рав 4 D2D 2004г. 1CD мотора
Днес за 2ри път смяна о-пръстени на помпата за високо налягане която е зад двигателя, тече здраво масло от там . +гарнитура на капака. Майстора каза че е на границата от към духане, т.е завишени картерни газове. В отдушника. Следващата интервенция ако пак протече от някоя гарнитура - смяна на сЕгменти, около 2000лв. Та питането ми Е правили ли сте такъв ремонт и ако може да споделите вашето мнение.
Колата е с рециклирано турбо.
На 10000 км. доливам към 1л. (масло).
Има ряз, доволен съм откъм вървене.

Смяна сEгменти

Публикувано на: 20 Юни 2021 17:03
от martod
Смени първо майстора, после новия майстор да ти смени дихтунгите на дозите, после пиши какво се е получило.

Смяна сEгменти

Публикувано на: 21 Юни 2021 10:34
от ufer
Ако майсторът не е замерил най-малко компресията, особено пък за дизелов двигател и то пред теб, за да видиш, смяната на майстора е задължителна, пък и 1 л масло на 10 000 км не е нищо... :thumbsup:

Смяна сEгменти

Публикувано на: 22 Юни 2021 16:03
от moondevil
Дихтунгите ги сменях преди 2г.но нищо чудно пак да са истървали! :cheers:

Смяна сEгменти

Публикувано на: 24 Юни 2021 23:28
от dimkaraganchev
Разход на масло 1л/10 000 км и да сменяш сегменти!? Баси вица... tooth.gif

Смяна сEгменти

Публикувано на: 25 Юни 2021 13:44
от martod
moondevil написа: 22 Юни 2021 16:03 Дихтунгите ги сменях преди 2г.но нищо чудно пак да са истървали! :cheers:
Развий капачката на маслото ( детаил № 710) :D и ако вади пушЪци, пушЪци, няма какво да им се чудиш, пак са за смяна.

Смяна сEгменти

Публикувано на: 28 Юли 2021 13:27
от whitefang
Ако предния пък като са сменяни "дифтунгите" са били запекли и не добре почистено ,дори по-някога и райберовано леглото .все едно нищо не е направено с нови дифтунги.
За горенето на масло 1л на 10к км ,както са писали си е съвсен нормален разход за 1cd-ftv . На мен от дифтунги ми е горяло по 1л на 2.5к-3к км + бели пушеци при палене + омасляване в тръбата от турбината към кулера след маркуча на вентилацията.
И пак както са казали смени майстора - тоя мотор ако не си го карал с грес вместо с масло ,ще смениш 2 пъти турбина и дюзи преди да го ремонтираш :)

Марто при мен от капачката за маслото не пушеше,сигурно трябва да е още по зле положието за да пуши от там ohmy.gif