Страница 1 от 3

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 09 Апр 2021 06:23
от muro72
При включване от задна на първа леко потегли и заби, изгасна и не можа да запали. Стартер не въртеше. Колата с допълнително монтиран парктроник. В момента, в който се чу звук от него, пуснах и радиото и заби. След опити да запаля на дърпане стартера работи но не пали и след гор. филтър не идва нафта.В момента не приема и ключа при зареден акумулатор. Колата е в сервиз и майстора, който не е Ел. монтьор каза, че проблема е електрически. Бушоните са здрави. Моля някой ако може да помогне.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 09 Апр 2021 09:09
от Freedom
muro72 написа: 09 Апр 2021 06:23 В момента не приема и ключа при зареден акумулатор
Сам си отговаряш на въпросите. Потърси човек, занимаващ се с аларми и имобилайзери. Успех!

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 09 Апр 2021 09:20
от mapamop
Или поне някой предпазител с име IGN1 или IGN2 на първо време. Имобилайзера не отговаря и най тривиалната причина е "няма ток". Откачи първо парктроника, да не е той да дава късо. После прерови за тия двата предпазителя дали са здрави. Погледни и кои предпазители подават захранване на имобилайзера из схемите. Не забравяй че изгорелият предпазител е следствие, а не причина - прегледайте за късо съединение, и после сменяйте предпазители. Или в прекрасният вариант посещение на електричар.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 09 Апр 2021 09:22
от slowtraveler
Огледайте добре ВСИЧКИ бушони - включително и силовите. Да, проблемът прилича на електрически, но едва ли ще се оправи само с бушон - трябва да се види какво е причинило изгарянето на бушона..

П.С. писали сме заедно с mapamop tooth.gif

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 09 Апр 2021 11:25
от memorex
Освен горе споменатото няма да е излишно да проверите сензорите свързани с разрешение за подаване на гориво от управляващия блок за работа на двигателя.Например положение колянов вал и налягане в горивната рейка.Както и кабели и букси към тях.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 11 Апр 2021 05:10
от muro72
Версото е при екектричар.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 11 Апр 2021 18:36
от muro72
Всичко е проверено, вече приема ключа и отключва волана и всичко работи но по думите на майстора "чека" не светва и няма връзка с мотора. Стартера работи а не пали!!! Моля за идеи и насоки къде да търсим проблеми. За отзовалите се предварително им благодаря.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 11 Апр 2021 18:49
от memorex
На SCV идва ли напрежение?
И никакви ли грешки не излизат?

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 11 Апр 2021 20:45
от mapamop
Освен по-горното, също и това:
Тези двете релета от картинките в дъното захранени ли са и дали са изправни?
Картинките са от Corolla Verso D-CAT но принципно трябва да са със същите или подобни номера и на същите места.
Едното от двете по спомен се захранваше/сработваше от имобилайзера, другото е преди него за да разреши запалването на самият имобилайзер. Проверихте ли предпазителите?
Като обучихте ключовете, по спомен имаше 2 процедури - да обучите ключа да ви отключва колата, и втора да обучите ключа в имобилайзера за да може след като я отключите да я запалите (т.е. да ви пусне ток към ГНП).
Когато си правих трети сгъваем ключ, ключарят не ми беше обучил ключа в имобилайзера и ефекта беше че стартера върти, но двигателя не пали също че няма гориво. Лампите по таблото си светеха нормално, също че ще запали. Но това е за бензинов Авензис. При вас може и да е малко по-различно, но не мисля че принципът ще е по-различен.
Screenshot 2021-04-11 203235.png
Screenshot 2021-04-11 203235.png (358.18 KiB) Преглеждано 2570 пъти
Screenshot 2021-04-11 203515.png
Screenshot 2021-04-11 203515.png (408.69 KiB) Преглеждано 2570 пъти

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 11 Апр 2021 22:20
от muro72
Благодаря, утре ще питам майстора.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 12 Апр 2021 01:25
от slowtraveler
Въобще стига ли захранване към компютъра? Вероятно не... Т.е. - назад по веригата..

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 12 Апр 2021 09:18
от gimara
Пъхането на регистрирания ключ в гнез-
дото за контактния ключ автоматично из-
ключва системата, което дава възмож-
ност на двигателя да запали. При това
светлинният индикатор трябва да угасне.
Въпросният индикатор изгасва ли, като пъхнете ключа в гнездото?

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 12 Апр 2021 14:29
от slowtraveler
muro72 написа: 11 Апр 2021 18:36 но по думите на майстора "чека" не светва и няма връзка с мотора.
Затова си мисля, че ЕКУ-то въобще не получава ток.. Или просто е сдало багажа... Защото при подаване на контакт 'чека' винаги трябва да светне...

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 13 Апр 2021 06:13
от muro72
Ток стига до компютъра но няма връзка с мотора.Някой знае ли дали може ЕКУ от друг модел тойота да става и за моята? На помням дизел д4д 2.2.136к.2006г. Корола версо. И ако може от кои? Благодаря на отговорилите.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 13 Апр 2021 07:40
от slowtraveler
muro72 написа: 13 Апр 2021 06:13 Ток стига до компютъра но няма връзка с мотора
Моля уточнете - светва ли чек-енджина като подадете контакт? Ако стига ток до ЕКУ, а не светва чек-енджина, бих проверил куплунга на ЕКУ-то и по възможност - да пробвам с друго ЕКУ..