Страница 1 от 1

Избор на двигател 2.0 D-4D или 1.6 D-4D

Публикувано на: 02 Апр 2021 23:40
от vallec
Здравейте, предстои ми закупуване на автомобил Toyota Auris. Офертите са две - Аурис от 2014 с 2.0 дизел или по - новия 1.6 дизел (2015), за който в интернет не мога да намеря почти никакви мнения. Само разбрах, че е разработка на БМВ и че е икономичен, но дали някой може да сподели повече мнение? Благодаря предварително! :D cool.gif

Избор на двигател 2.0 D-4D или 1.6 D-4D

Публикувано на: 04 Апр 2021 08:35
от Freedom
С две ръце за двулитровия D-4D. Двигателите от BMW, вграждани в Toyota, са от серията N47, при които нaдеждността е въпрос на късмет, особено след 150К пробег. При следващата серия В47 са решени част от проблемите (веригата издържа до около 220-250К), но не се слагат на Тoyota, които пък не искат да се занимават повече с разработка на дизели и само заради еконормите вграждат тези баварски недоразуменя.

Избор на двигател 2.0 D-4D или 1.6 D-4D

Публикувано на: 08 Апр 2021 21:32
от juve
.... и ако може да допълня колегата преди мене, че смяната на веригата при напречният двигател е главоболие съизмеримо с основен ремонт като изпълнение и има подозрение, че освен "хубавата" верига двигателя е получил и "прекрасните" вихрови клапи на същият производител... но да кажем ,че последното е една капка в чашата...

Избор на двигател 2.0 D-4D или 1.6 D-4D

Публикувано на: 11 Апр 2021 20:47
от dracunculus
И аз за БМВ-моторите в Тойота съм чул само негативи, точно както колегата по-горе пише. Факт- самият аз никога не съм карал такава кола, но от много на брой независими източници чувам все негативни отзиви.

Избор на двигател 2.0 D-4D или 1.6 D-4D

Публикувано на: 11 Апр 2021 22:59
от vfr800
juve написа: 08 Апр 2021 21:32 .... и ако може да допълня колегата преди мене, че смяната на веригата при напречният двигател е главоболие съизмеримо с основен ремонт като изпълнение и има подозрение, че освен "хубавата" верига двигателя е получил и "прекрасните" вихрови клапи на същият производител... но да кажем ,че последното е една капка в чашата...
По-принцип "вихровите клапи" сами по себе си са ок като разработка. Тойота ги ползват 90те години в много модели и не създават проблмеми. Проблеми се получават, когато клапите са изработени от пластмаса :) Като цяло на всички модерни автомобили всмукателния колектор е пластмасов т.е всички биха имали същия проблем, ако ползат вихрови клапи.

Избор на двигател 2.0 D-4D или 1.6 D-4D

Публикувано на: 21 Апр 2021 13:21
от juve
По принцип двигателите с верига от 2000 година и преди изкарваха 350 - 500000 км безгрижно и беше кощунство да се говори за смяна на 120000 но това време отмина безвъзвратно. Що се отнася за вихровите клапи - да , може на тойота да са хубави сега или някога, но за БМВ двигателя с чиито клапи си пристига !WW , доколкото съм запознат , ситуацията е точно като с веригата - в нета е пълно с статии "пеперудите на смъртта" и т.н за което споменавам главно... т.е дошлото от БМВ съдействието е ..."хубава работа, ама от БМВ" Лично мнение.

Избор на двигател 2.0 D-4D или 1.6 D-4D

Публикувано на: 21 Апр 2021 13:28
от juve
Всъщност нека обясня: аз карам тойота с БМВ двигател - седях на тръни , докато не смених веригата, която " уж не дава признаци за разтягане и не трещи ама.." което ми струваше едно "към "3000 лева - което не ме възхити, а сега карам и си мисля за клапите... и ми е весело boxed.gif Колата беше закупена от представителство на Тойота в Италия със супер -дупер нормална история и е наистина пазена и подържана, но....всичко това , което БМВ индиректно ми "достави" не ме прави никак радостен... така, че тези , които мислят , че си 'плюя" по БМВ да си дадът сметка имам ли някакъв повод за това.. offtopic.gif

Избор на двигател 2.0 D-4D или 1.6 D-4D

Публикувано на: 13 Май 2021 22:41
от Congo
Да не пускам отделна тема, че става дума за 2.0 D4D. Чета из Уики и други места, че е 116кс, а масово обявите за коли с такъв двигател твърдят, че са 126кс. Кое е истината?

Избор на двигател 2.0 D-4D или 1.6 D-4D

Публикувано на: 13 Май 2021 22:50
от Volkata
Congo написа: 13 Май 2021 22:41 Да не пускам отделна тема, че става дума за 2.0 D4D. Чета из Уики и други места, че е 116кс, а масово обявите за коли с такъв двигател твърдят, че са 126кс. Кое е истината?
https://www.auto-data.net/bg/toyota-avensis-model-431
Ето в този сайт има информацията

Избор на двигател 2.0 D-4D или 1.6 D-4D

Публикувано на: 14 Май 2021 08:14
от biro
Volkata, ти прочете ли каква информация подаваш? Там Avensis 2.0 D-4D го дават 116к.с. производство от 2003 до 2009г. А седана Т25 пише от 2003 само до 2005г.
Congo, Т25 от 2003 до 2006г е 116к.с. 5 степенна скоростна кутия. Двигателят е 1CD-FTV с 2 SCV клапана, ангренажен ремък, и аудиосистемата е комбинирана с касета и CD, което не поддържа mp3. Има дисплей горе по средата на таблото с показания за разход на гориво и други.

От 2006г към края излиза фейслифт Т25, предната решетка и фаровете са променени, има и LED мигачи в страничните огледала. Двигателят е 1AD-FTV, 126к.с. 6 скорости, верига, само 1 брой SCV (което е за предпочитане при нужда от нов, а и по рядко се налага смяна сравнено сравнено с предифейслифта). На таблото няма дисплей за борд компютъра, а малка жабка. БК вече е в инструменталното табло под скоростомера. Няма го и ретро касетофона, а само CD плеър, който поддържа mp3 и wma формати.