Здраейте,
габаритите са ми изгорели и се опитвам да ги сменя , има ли лесен начин за смяна или се махат корите ?
Смяна на Крушки RAV4 2004 facelift.
Публикувано на: 26 Мар 2021 19:21
от memorex
Смяна на Крушки RAV4 2004 facelift.
Публикувано на: 27 Мар 2021 09:12
от redsxz
Сваляш гумата, сваляш подкалника и имаш достъп до крушката. Аз по-лесен начин не открих. Цялата процедура 20 Мин на крушка.
Смяна на Крушки RAV4 2004 facelift.
Публикувано на: 27 Мар 2021 12:18
от veso_hds
Има един човек в Бургас,дето ги сменя за 20 с.(секунди),без да сваля нищо.Ще се опитам да помогна,но човек без опит надали ще се справи.Воланът се завърта в крайно дясно или ляво положение,в зависимост от това коя крушка ще се сменя.После с отверка разтваря подкалника по снадката и с една ръка бърка вътре.Повече обаче не се вижда.
колега това не е фейслифта, и дете с тънки ръце не може да бръкне при фейслифта
Смяна на Крушки RAV4 2004 facelift.
Публикувано на: 27 Мар 2021 18:29
от memorex
Прав си .Включих се неподготвен.Има такива недоразумения.Обаче колегата Весо е прав.През подкалника сигурно с напипване и стаж става.Не знам отдолу на канал или подемник дали няма да стане.
Смяна на Крушки RAV4 2004 facelift.
Публикувано на: 02 Апр 2021 08:23
от toyota777
Днес реших да сменя главните Н4 крушки.
Скобите държащи крушките бяха откъртени и на двата фара(не са издържали нервите на някой), на единият беше захваната крушката с тел. Следва сваляне на фар в сервиз.
1 година карам фолксваген ТДИ и бях забравил мизерията при смяна на крушки , горивен филтър и невъзможната диагностика на двигател.
Аз съм си виновен, щом купувам ламарината на жълтурите.
Смяна на Крушки RAV4 2004 facelift.
Публикувано на: 02 Апр 2021 11:07
от slowtraveler
toyota777 написа: ↑02 Апр 2021 08:23
невъзможната диагностика на двигател
Кое и е невъзможното?! Тук можеш да видиш, че всеки дори с минимални познания, но малко желание, с лекота има 'дилърски' софтуер
Офтопик
'Голфаджиите' са друга бира - там е мания Братовчед ми е такъв - остави Голфа (бе абсолютна гробница) и се наниза на Хонда, която е била доста сериозно удряна - ръжди, потрошени пластмасички, кронщейни, механични изкривявания и т.н...
Разкара Хондата (недоволен от 'японската техника' - разбираемо) и си взе пак Голф Не че с голфа не е имал проблеми, ама там са му са 'домашни' - и ги приема лесно
Иначе приятел е що годе доволен от своя Пасат ТДИ... Да, сменя помпа и дюзи, окачването е смляно за около 150х.км и има нужда от пълна ревизия, но DSG си работи изправно и си я кара.
Бяха взели пасатите заедно със съдружника си - и той мина по този път, ама в чужбина - обръснаха го на голо - в гаранция, ама 'гаранционния сервиз' му бе казал, че доставката на помпата ще е 2-3 седмици, та се наложи да търси алтернативи вместо да стои в чужбина толкова време и се оправи за три дни
Пак си взе VW
П.С. съвсем не съм против алтернативните решения на производителите, и немците на времето бяха изключително добри 'механици' - всичко бе премислено и удобно... Ама с напредването на техниката вече не можеш да бръкнеш в никакъв автомобил без специален инструмент и компютър - така ги направиха...
Смяна на Крушки RAV4 2004 facelift.
Публикувано на: 14 Апр 2021 08:09
от toyota777
Преди малко смених и крушките на задния номер, светеха си, но след малко офф роуд друсане изгоряха и двете. Сложих W3W а не W5W щото се кара на фарове само, задния номер се сваля за да се сменят.
Смяна на Крушки RAV4 2004 facelift.
Публикувано на: 14 Апр 2021 09:43
от BOz
toyota777 написа: ↑02 Апр 2021 08:23
бях забравил мизерията при смяна на крушки
С тази цел от доста време купувам крушки, които са само "дълголетни" модели и веднъж сменена крушка, почти никога не я пипаш отново.
slowtraveler написа: ↑02 Апр 2021 11:07
Не че с голфа не е имал проблеми, ама там са му са 'домашни' - и ги приема лесно
Това съм го казвал винаги и продължавам да го казвам, когато някой дойде за съвет каква кола да си избере. Винаги моя отговор е такава, каквато на теб ти харесва, защото ти ще я караш и трябва сам да си я избереш, защото проблемите в последствие се приемат много по-лесно.