Страница 1 от 1
Алтернатор
Публикувано на: 20 Яну 2021 20:07
от Juve76
Здравейте колеги.Колата не пали винаги от първия път.Има догадки за алтернатор или акумулатор.Казаха ми за някакъв способ за проверка на алтернатора т.е. при работещ двигател ако се махне клемата на минуса на акум. и колата продължи да работи, 100% алтернатора не зарежда.Някой да е изпробвал този метод? И дали е коректен?Като при замерване на алтернатора и при включени светлини показва 13,1-13,2 V. Благодаря предварително
Алтернатор
Публикувано на: 20 Яну 2021 20:15
от Bat Jorko
По-коректна проверка на акумулатора и дали зарежда ще направиш с волтметър като измериш напрежението на клемите на акумулатора на работещ и неработещ двигател. След това може да измериш на работещ двигател с включени консуматори на ток - вентилатор на парното, фарове, подгряване на огледалата, стоп-светлините и т.н. Измери и пиши колко волта отчита уреда.
Алтернатор
Публикувано на: 20 Яну 2021 20:55
от tora
Juve76 написа: ↑20 Яну 2021 20:07
т.е. при работещ двигател ако се махне клемата на минуса на акум.
- това е най-сигурния начин за изгаряне най-малко на диодния блок на генератора, освен останалите елементи от електрооборудването на колата.
Алтернатор
Публикувано на: 20 Яну 2021 21:13
от TATI
Juve76 написа: ↑20 Яну 2021 20:07
Здравейте колеги
Както каза колегата tora, ще си имаш бонус - мъртва кола.
Толкова ли е сложно да спреш при първия акумулаторджия и той да сложи вилката и мултицета и да ти каже от какво е?
Алтернатор
Публикувано на: 20 Яну 2021 21:16
от Juve76
Да бях при двама!!!!!Единия казва акумулатор другия алтернатор.На кой да вярвам???????
Алтернатор
Публикувано на: 20 Яну 2021 21:19
от Митхат
Събери ги двамата да се разберат.

Алтернатор
Публикувано на: 20 Яну 2021 21:29
от WoLF
Иска един мултицед...
Алтернатор
Публикувано на: 20 Яну 2021 21:37
от Juve76
Уфффф.. както и да е .Благодаря много.Лека вечер
Алтернатор
Публикувано на: 21 Яну 2021 07:45
от Митхат
Колега, няма нужда от раздразнителност просто ние тук няма как да решим и да ти бъдем полезни.Това се установява на терен,с една товарна вилка пробваш акумулатора когато е добре зареден.Ако не падне по 9волта със съответния товар спрямо параметрите на акумулатора ти,вземаш един мултицет и правиш съпоставка на параметрите при неработещ и работещ с всички ел.консуматори алтернатор.Това е пътя.

Алтернатор
Публикувано на: 21 Яну 2021 09:36
от tora
Juve76 написа: ↑20 Яну 2021 21:37Уфффф..
Check the charging circuit.
Keep the engine speed at 2000 rpm and check the readings on the ammeter and voltmeter.
Standard current:
10 A or less
Standard voltage:
13.2 to 14.8 V
If the result is not as specified, replace the generator.
УКАЗАНИЕ:
If the battery is not fully charged, the ammeter reading will sometimes be more than the standard amperage.
Алтернатор
Публикувано на: 21 Яну 2021 13:09
от biro
Как се свързва амперметър към акумулатор и какъв максимален обхват трябва да има той?
Алтернатор
Публикувано на: 21 Яну 2021 15:42
от tora
http://prntscr.com/xdfvyz
Такава схема са дали.
Всъщност ако не зарежда, не от първия, ами изобщо няма да запали.
Алтернатор
Публикувано на: 21 Яну 2021 16:56
от Bat Jorko
biro написа: ↑21 Яну 2021 13:09
Как се свързва амперметър към акумулатор и какъв максимален обхват трябва да има той?
В този случай тока се мери с ампер клещи.
П.П.
... с каквито разполагам и предлагам безплатни замервания за района на София.

Алтернатор
Публикувано на: 21 Яну 2021 18:54
от WoLF
biro написа: ↑21 Яну 2021 13:09
Как се свързва амперметър към акумулатор
Само утечки с обикновен амперметър може, но тук с напрежението може да се хване проблема...