Безключово запалване - запалване на "бутане"
Публикувано на: 11 Яну 2021 00:14
Привет на всички потребители!
Разгледах форума и по-конкретно темите, в които се споменава по нещо, което е свързано с бутането на автомобил, притежаващ функцията "безключово палене", но не успях да добия представа дали повечето подкрепят или са против запалването на съответния автомобил чрез бутане, тъй като коментарите по това са твърде бегли и са във връзка с друга тема.
В последно време моята Toyota Corolla Verso 2.2 D4D 136 2006 има проблем със запалването - акумулаторът, както и свещите са в добро състояние, може би проблемът е в стартера или в SVC клапана, но това не е от значение за темата, тъй като ако след зареждането на акумулатора, проблемът не се оправи, ще се ходи в сервиз и там предполагам ще се установи съответният източник на проблема.
Моят въпрос е, тъй като има възможност да се случи така, че да не мога да запаля автомобила и реално да остана на място, ако проблемът все пак не се отстрани скоро, как по-точно бих могъл да запаля автомобила на бутане като използвам системата за запалване - има ли значение дали ще съм на 2-ра или 3-та предавка и кога по-точно трябва да се натисне съединителят, за да настъпи съответно запалването по време на бутането. Ще се радвам да споделите своя опит, особено тези, които са потегляли по този начин (разбира се, без значение дали става въпрос за същия модел Тойота, все пак въпросът може да бъде съотнесен към всички автомобили с тази функция). Забелязах, че под съединителя има копче/бутон, който след натискане задейства зеления индикатор/лампичка на Старт/Стоп бутона за запалването - дали мога да го използвам по някакъв начин, без да засягам самия съединител?
Ще се радвам също да споделите своето мнение относно засягането на ремъка, съответно веригата в моя случай и дали в крайна сметка, въпреки възможните последствия, бихте препоръчали, евентуално еднократно да се запали колата по този начин, за да бъде закарана на ход до сервиза или бихте предпочели да се изтегли, което също представлява известно неудобство, особено ако сервизът е по-далеч.
Предполагам се подразбира, че говоря за автомобил, който се управлява посредством ръчна скоростна кутия.
Надявам се да бъде извинен, ако все пак има такава тема, в която изрично се коментира потеглянето/запалването на автомобила по този начин, като се използва гореспоменатата екстра, която явно се явява като "екстра", невинаги в полза на крайния потребител
Разгледах форума и по-конкретно темите, в които се споменава по нещо, което е свързано с бутането на автомобил, притежаващ функцията "безключово палене", но не успях да добия представа дали повечето подкрепят или са против запалването на съответния автомобил чрез бутане, тъй като коментарите по това са твърде бегли и са във връзка с друга тема.
В последно време моята Toyota Corolla Verso 2.2 D4D 136 2006 има проблем със запалването - акумулаторът, както и свещите са в добро състояние, може би проблемът е в стартера или в SVC клапана, но това не е от значение за темата, тъй като ако след зареждането на акумулатора, проблемът не се оправи, ще се ходи в сервиз и там предполагам ще се установи съответният източник на проблема.
Моят въпрос е, тъй като има възможност да се случи така, че да не мога да запаля автомобила и реално да остана на място, ако проблемът все пак не се отстрани скоро, как по-точно бих могъл да запаля автомобила на бутане като използвам системата за запалване - има ли значение дали ще съм на 2-ра или 3-та предавка и кога по-точно трябва да се натисне съединителят, за да настъпи съответно запалването по време на бутането. Ще се радвам да споделите своя опит, особено тези, които са потегляли по този начин (разбира се, без значение дали става въпрос за същия модел Тойота, все пак въпросът може да бъде съотнесен към всички автомобили с тази функция). Забелязах, че под съединителя има копче/бутон, който след натискане задейства зеления индикатор/лампичка на Старт/Стоп бутона за запалването - дали мога да го използвам по някакъв начин, без да засягам самия съединител?
Ще се радвам също да споделите своето мнение относно засягането на ремъка, съответно веригата в моя случай и дали в крайна сметка, въпреки възможните последствия, бихте препоръчали, евентуално еднократно да се запали колата по този начин, за да бъде закарана на ход до сервиза или бихте предпочели да се изтегли, което също представлява известно неудобство, особено ако сервизът е по-далеч.
Предполагам се подразбира, че говоря за автомобил, който се управлява посредством ръчна скоростна кутия.
Надявам се да бъде извинен, ако все пак има такава тема, в която изрично се коментира потеглянето/запалването на автомобила по този начин, като се използва гореспоменатата екстра, която явно се явява като "екстра", невинаги в полза на крайния потребител
