Страница 1 от 1

Добавка за спиране на теч на масло от двигателя

Публикувано на: 03 Яну 2021 11:49
от rani79
Здравейте и честита нова 2021 година ! Интересувам се да ли добавката за спиране на течове на масло от двигателя и някакво вредно влияние. Благодаря предварително ако някой ми отговори.

Добавка за спиране на теч на масло от двигателя

Публикувано на: 03 Яну 2021 14:25
от veso_hds
Добавката няма да ти свърши работа.Първо се установява откъде е теча и после се решава какво ще се прави.
Дай повече информация.

Добавка за спиране на теч на масло от двигателя

Публикувано на: 04 Яну 2021 10:15
от rani79
Капи върху алтернатора и пуши. Когато е спряла колата вентилатора на парното вкарва в купето пушека. Колата е Корола Версо 116кс. 2005г. 2.0 D - 4D. Гледаха я на канал но не разбраха откъде идва теча защото е много малък.

Добавка за спиране на теч на масло от двигателя

Публикувано на: 04 Яну 2021 15:56
от slowtraveler
Щом не са разбрали откъде идва теча значи майсторите са се изложили... Да измият и подсушат участъка - и ще се види откъде капе...

Добавка за спиране на теч на масло от двигателя

Публикувано на: 04 Яну 2021 17:15
от valioman
Сигурен ли си ,че капе върху динамото ? Обикновенно тези двигатели "капят" / пролизват през семеринзите на дюзите и се събират едни локвички от масло върху смукателния колектор и след загряване понамирисва . Иначе ако е върху динамото .. теча е от капака на главата .. така ,че или понатегни болтовете или смени гарнитурата

Добавка за спиране на теч на масло от двигателя

Публикувано на: 04 Яну 2021 20:08
от veso_hds
valioman написа: 04 Яну 2021 17:15 Иначе ако е върху динамото .. теча е от капака на главата .. така ,че или понатегни болтовете или смени гарнитурата
Най-вероятно е това.Точно преди 20 дена имах същия проблем.Смених гарнитурата с нова и проблема е решен.
А на колегата rani79 пращам ЛС.

Добавка за спиране на теч на масло от двигателя

Публикувано на: 04 Яну 2021 20:35
от slowtraveler
valioman написа: 04 Яну 2021 17:15 теча е от капака на главата .. така ,че или понатегни болтовете или смени гарнитурата
Честа грешка е при 'меките' капаци да се пренатегнат болтовете - криви 'капака' и след това тече и с нова гарнитура...
Разумното решение е директно смяна на гарнитурата (която винаги вече е поизпържена :) ), и затягане капака с точният въртящ момент (не и по-силно от необходимото)..