Страница 1 от 3
bigger brakes
Публикувано на: 25 Авг 2007 20:29
от b_d
234=>276mm
Re: bigger brakes
Публикувано на: 25 Авг 2007 21:03
от Japanese_fever
Nice!
Za6to puk Mazda?!?
Samo prednite li up-grade-na? + 1 cylinder

Публикувано на: 25 Авг 2007 21:07
от ALTEZZA
super, ama predstava si niamam kak si gi naprasnal da stanat na tvoita kola
ot kakva Mazda sa tova, RX7?
Re: bigger brakes
Публикувано на: 25 Авг 2007 21:08
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:+ 1 cylinder

+3
Re: bigger brakes
Публикувано на: 25 Авг 2007 21:19
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:Japanese_fever написа:+ 1 cylinder

+3

biggrin.gif
Публикувано на: 26 Авг 2007 02:05
от b_d
ALTEZZA написа:super, ama predstava si niamam kak si gi naprasnal da stanat na tvoita kola
ot kakva Mazda sa tova, RX7?
RX7
Публикувано на: 26 Авг 2007 19:38
от V35GTR

sVVeet!
Публикувано на: 26 Авг 2007 20:56
от ALTEZZA
iasno, predpolagam taz planka e izmaistorena specialno za teb
Публикувано на: 26 Авг 2007 22:48
от b_d
ALTEZZA написа:iasno, predpolagam taz planka e izmaistorena specialno za teb
mda
Публикувано на: 27 Авг 2007 02:24
от ugabuga
i? kak e spiraneto?
Публикувано на: 27 Авг 2007 08:14
от b_d
по-добре. Още не мога да го преценя, защото улягат накладките.
Публикувано на: 10 Сеп 2007 11:31
от domi
Давай още детайли като им свикнеш, моля!
Чувам смесени мнения, та незнам на кой да вярвам тука. Някои твърдят, че намяло разлика, накладките били +/- същата площ като заводските. Други разправят, че тотално заминавал баланса и прочее работи. Вкарай ги в малко перформънс употреба, че да бъстнеш някой мит. Много ми се ще да вярвам, че това е добър ъпгрейд.
Публикувано на: 10 Сеп 2007 11:48
от Xeku
Аз мисля, че основната разлика идва не толкова от разликата в площта на старите и новите накладки (дори и да я има, наистина не е голяма), а по-скоро от новия тип спирачен апарат, който е с 2 двойки бутала, които действат срещуположно, няма го по-пасивното действие на външната накладка и ефективността нараства сериозно. Нека все пак и bad_dog си каже какво е усещането!
Публикувано на: 10 Сеп 2007 12:26
от jamie
Пропускате по-голямото рамо следствие другата позиция на апаратите.
Също така доста по-дебелите дискове (по-малко нагряване --> фейдинг).
Публикувано на: 10 Сеп 2007 12:37
от El Camino
Wchera edin w nemskiq forum se izfuka s nowite si spirachki:
Tech. daten 4 Kolben Bremszangen( Brembo) Alfa 3,6 l GTV ink. Beläge ( Schrottplatz 300,--€) ,Zimmermann Bremsscheiben gelocht durchmesser 304mm , scheibendicke 28 mm Bora, Golf 3,audi s4 (ebay 99,-- €) Halterung selbst angefertigt.
4ri butalni aparati ot Alfa 3,6 GTV, diskowe 304mm ot Bora, Golf i t.n. Stoikata e samodelka.
Toq kara sys 17ki obache:).