Страница 1 от 2
Палене на високи обороти
Публикувано на: 16 Дек 2020 21:57
от Анонимен1
Какви са възможните причини колата/ярис бензин/газ 1.0 99г/да пали на 1900 оборота. Прави го независимо от външна температура. Сменена е първата ламбда, дебитомер и дросел свалени и чистени, пробвано и с друг дросел. Сменени клапани и шлайф глава. Възможна ли е настройка на празния ход от ЕКУ-то/при загрял двигател имам предвид/? Разход - нормален.
Палене на високи обороти
Публикувано на: 16 Дек 2020 22:01
от gimara
sdeg написа: ↑16 Дек 2020 21:57
Какви са възможните причини колата/ярис бензин/газ 1.0 99г/да пали на 1900 оборота.
След това като позагрее, падат ли оборотите?
sdeg написа: ↑16 Дек 2020 21:57
Възможна ли е настройка на празния ход от ЕКУ-то/при загрял двигател имам предвид/
Колко са оборотите при загрял двигател?
Палене на високи обороти
Публикувано на: 16 Дек 2020 22:35
от urb
Провери MAF, отделно почисти дросела и виж дали няюа някой вакум пробит. Това на първо четене.
Палене на високи обороти
Публикувано на: 17 Дек 2020 09:24
от vfr800
Вероятно влиза въздух след дросела отнякъде. Гарнитура , сцепен колектор или маркуч както са те посъветвали по-горе. Тества се лесно. Запушваш дросела плътно отпред и въртиш, ако запали значи влиза въздух отнякъде.
Палене на високи обороти
Публикувано на: 17 Дек 2020 10:10
от Анонимен1
Като загрее държи около 600, вакууми преди време бяха добре, смениха и гарнитура на всмукателния колектор. Ще пробвам със запушване на дросела следобеда.
Палене на високи обороти
Публикувано на: 17 Дек 2020 10:12
от gimara
sdeg написа: ↑17 Дек 2020 10:10
Като загрее държи около 600
И кое тогава те притеснява? И моята кола като я запаля работи на 1800-2000 об. и после падат на 800 като загрее.
sdeg написа: ↑16 Дек 2020 21:57
Прави го независимо от външна температура.
Точна така трябва да бъде, студен мотор при запалване работи на високи обороти, като постепенно падат със загряването. Външната температура няма значение, освен за това колко бързо ще достигне работна температура.
Палене на високи обороти
Публикувано на: 17 Дек 2020 11:07
от WoLF
Няма проблем да пали на 2000, но не и без зависимост от външната температура. Ако е по-топло трябва по-бързо да "нормализира" празния ход, а сега зимата и няколко минути може да работи форсирано

Палене на високи обороти
Публикувано на: 17 Дек 2020 16:12
от Анонимен1
gimara написа: ↑17 Дек 2020 10:12
И кое тогава те притеснява? И моята кола като я запаля работи на 1800-2000 об. и после падат на 800 като загрее.
Когато детето купи колата, тя палеше на около 900 оборота, при експлоатация на 8 коли никоя не е палила на повече от 1000 оборота. Последвах съвета на колегите и запуших дросела, колата запали и моментално угасна. След като двама човека ме убеждават, че не е проблем, ще спра да се занимавам с тоя въпрос, но с особено мнение.
Палене на високи обороти
Публикувано на: 18 Дек 2020 07:34
от tora
gimara написа: ↑16 Дек 2020 22:01
Сменена е първата ламбда, дебитомер и дросел свалени и чистени, пробвано и с друг дросел.
Сменени клапани и шлайф глава.
Сериозно ли това е правено поради тази причина?
Палене на високи обороти
Публикувано на: 18 Дек 2020 12:33
от Анонимен1
Не е правено по тая причина. Това са част от патилата с колата последната година и половина. Дадох неща, които според мен биха могли да се отхвърлят.
Палене на високи обороти
Публикувано на: 19 Дек 2020 11:48
от gimara
sdeg написа: ↑17 Дек 2020 16:12
ще спра да се занимавам с тоя въпрос, но с особено мнение.
Ето нещо, което може да промени мнението ти:

- Untitled-1.jpg (84.88 KiB) Преглеждано 3036 пъти
Не съм сменял нищо, не съм чистил нищо от както е станала кола.
Палене на високи обороти
Публикувано на: 19 Дек 2020 17:47
от Анонимен1
Бензин?
Палене на високи обороти
Публикувано на: 19 Дек 2020 18:18
от gimara
sdeg написа: ↑19 Дек 2020 17:47Бензин?
Бензин 1.8
Палене на високи обороти
Публикувано на: 21 Дек 2020 15:09
от mgrigorov
Другите коли не са Тойота, нали. И аз като я взех моята отначало се зачудих, но се оказа нормално. А преди е палела на 900об. е имало някакъв друг проблем, който сте отсранили без да искате с ремонтите, които сте превили.
Палене на високи обороти
Публикувано на: 21 Дек 2020 22:29
от ufer
Моята беше швейцарка и също палеше на около 2000 об., но бяха ме дресирали, като запаля, да тръгна веднага - иначе глоба. И като ми се наложи у дома да лавирам сутрин рано между правилно и неправилно паркирани коли, а колата скача като арабски жребец, бързо-бързо намалих началните обороти на около 1200-1300 (за БГ са добри и достатъчни) по чисто механичен начин, без да пипам електроника. Е, бих могъл и да чакам 4-5 минути докато паднат, но не съм от този тип хора. Имам си и весело мото: Чакам само пред вратите на Рая, за другите 2 места може и без ред...
