Страница 1 от 3
Toyota Sera
Публикувано на: 24 Мар 2005 22:36
от Lubo_car
Nqkoi da ima preki vpe4atleniq ot tozi model. Ot dosta vreme ima edna koqto moga da kupq i to za mnogo dobra cena...no se 4udq. Problema e, 4e e sedqla....napravo ne e za vqrvane ama okolo 5 , 4e i pove4e godini bez da e karana, a samo pripalvana, ima leki zabelejki ama si e zabelejitelna pone kato danni kola. Interesuva me nqkoi dali ima kakvito i da e vpe4atleniq ot neq, poneje vypreki izklu4itelno niskata si cena, problema s neqsnotata okolo realnoto i systoqnie v momenta i lipsata na 4asti kato cqlo mnogo me spira. Za desniqt volan 6te si zatvorq o4ite, 6toto vratite go kompensirat :PP joke ama naistina nqkoi ako moje da xelpne 6te sym mu blagodaren. Btw nqkoi moje li da predpoloji kakva e realnata cena na to4no tazi kola v Bg?!
Публикувано на: 24 Мар 2005 23:01
от ALTEZZA
300lv.?
Публикувано на: 24 Мар 2005 23:34
от Lubo_car

e ti pyk, tolkova mnogo li

Re: Toyota Sera
Публикувано на: 25 Мар 2005 02:30
от punkara
Lubo_car написа:Nqkoi da ima preki vpe4atleniq ot tozi model. Ot dosta vreme ima edna koqto moga da kupq i to za mnogo dobra cena...no se 4udq. Problema e, 4e e sedqla....napravo ne e za vqrvane ama okolo 5 , 4e i pove4e godini bez da e karana, a samo pripalvana, ima leki zabelejki ama si e zabelejitelna pone kato danni kola. Interesuva me nqkoi dali ima kakvito i da e vpe4atleniq ot neq, poneje vypreki izklu4itelno niskata si cena, problema s neqsnotata okolo realnoto i systoqnie v momenta i lipsata na 4asti kato cqlo mnogo me spira. Za desniqt volan 6te si zatvorq o4ite, 6toto vratite go kompensirat :PP joke ama naistina nqkoi ako moje da xelpne 6te sym mu blagodaren. Btw nqkoi moje li da predpoloji kakva e realnata cena na to4no tazi kola v Bg?!
pokarai ya i i dai yako gaz, da vidish dali nyama da trugnat da protichat garniturite na dvigatelya, shtom e sedyala tolkova vreme!

Re: Toyota Sera
Публикувано на: 25 Мар 2005 07:21
от Japanese_fever
Lubo_car написа:Nqkoi da ima preki vpe4atleniq ot tozi model.
K'vo e tova juvotno?!?
Daj malko snimki, puk makar i ne na tazi kola, no da e su6tiq model.

Публикувано на: 25 Мар 2005 09:38
от ALTEZZA
Lubo_car написа:
e ti pyk, tolkova mnogo li

150lv.?
Re: Toyota Sera
Публикувано на: 25 Мар 2005 09:38
от ALTEZZA
Публикувано на: 25 Мар 2005 09:41
от V35GTR
Lubo_car написа:
e ti pyk, tolkova mnogo li

Vie puk kvo mu se podigravate na choveka... 300 lv 150 lv... abe ne razbrali che kolata e classica... struva mnogo poveche biggrin.gif
kvi sa tiak krila be .??? sha izlita li?

RWD? or FWD?
Публикувано на: 25 Мар 2005 09:44
от V35GTR
Tva chudo kade s go prodavali Toyota..??/ ne sum vizdal vuv US takuv model. Prilicami na avtomatichna btw!!!

Публикувано на: 25 Мар 2005 09:47
от ALTEZZA
mi az za takava kola sega chuh za prav pat i izobsto ne i znam dannite, no kat ia gledam na snimkata, nisto chudno da e na platformata na Toyota Tercel
Публикувано на: 25 Мар 2005 09:49
от ALTEZZA
V35GTR написа:Tva chudo kade s go prodavali Toyota..??/ ne sum vizdal vuv US takuv model. Prilicami na avtomatichna btw!!!

v USA sas sigurnost niama takav model. iavno e model samo s desen volan, ili inache kazano iavno se e prodaval samo v Japan, UK i Australia
Публикувано на: 25 Мар 2005 14:10
от Lubo_car
Zna4i, kolata e proizvedena v "tiraj" 18 xil boriki. v angliq ima 600 vneseni, v avstraliq 400, takiva danni imam az pone. Na bazata na paseo trqbva da e, tova go pro4etox v edin sait za tazi kola, no neznam dali e taka napraktika. Motora e 5H-FHE, 1.5 108ps/6400 i 92Nm/5200, 9500 oborotomer, ot 8000 redline :PP standart, pone takova info imam az de. 0-100 - ima protivore4ivi danni, na edno mqsto 8,6 na drugo 6,9, no sys sigurnost ima versiq sys starletoviq turbo motor 4E-FTE - 1,3 deto 0-100 e 6,1. Tegloto e 670-kilca

!!!
Na tazi koqto az gledam ima nqkoi zabelejki det me pritesnqvat. Hubavite strani sa, 4e e na 60xil.km, 96-ta godina i nqma udari. Lo6oto e, 4e e stoqla okolo 5, 4e i pove4e godini, kato samo e pripalvana. Na 6ofiorskata vrata, koqto kakto se vijda se vdiga, cqloto styklo e s4upeno, v smisal ne cqloto ami to4no gornata mu 4ast, i kolata stoi taka bez da e pokrita dori i suma ti i vreme vytre e vlizalo vsi4ko, ebasi ujasa, 4ak mi se priplaka kat q vidqx, vypreki, 4e vytre ne e tazi mizeriq det o4akvax, ako trqbva da sym obektiven. Mnogo me pritesnqva systoqnieto na motora, a i cqlostnoto sys6toqnie na kolata. Dneska nemojax da q zapalq 6toto....tam e golqm film. Kolata e konfiskuvana ot Pyrva 4astna Banka predi dosta godini, poneje e bila vzema kato zalog ot edna firma Alfamar det be6e oficialen vnositel na Daewoo, i ottogava stoi. Ocenena e v stari levove, i sega cenata i e 3500 v sega6ni leva. Ama tova e nerealna cena. Tazi kola, zaedno s o6te 10-tina Daewoo-ta i 5-6 busa bqxa obqveni za prodajba, ama sled obqvqvaneto na tyrga cenite padnaxa nqkyde s po 5-6 pyti, taka, 4e ....Brat4ed mi si vze ottam dva kamiona i moje da se izmisli ne6to za drasti4no po niska cena. No si mislq i 1500 leva da e dali si zaslujava. Boqta e s padnal lak otpred. Nqma izgnilo nikyde koeto e normalno ama znam li ....nqma6e da se pritesnqvam ako be6e karana, dori i mnogo urkana dosega, otkolkoto da e stoqla tolkova vreme ....golqma dilema :PPP!
Публикувано на: 28 Мар 2005 20:50
от ugabuga
ALTEZZA написа:mi az za takava kola sega chuh za prav pat i izobsto ne i znam dannite, no kat ia gledam na snimkata, nisto chudno da e na platformata na Toyota Tercel
pochti si prav

amerikanskoto bratche na sera-ta e paseo-to, koeto e po-goliamoto bratche na tercela i share-vat mnogo chasti (90% niakade).
Serata e mnogo strahoten avtomobil!! vzemai ia vednaga.
idva sas 5e-fhe dvigatel (1.5l) koito e mnogo podoben na 5e-fe na paseo-to, s edinstvenite razliki che HFE-to ima ACIS intake i po-sportni valove, i po zdravi bieli (moje i butalata sushto da sa po-dobri). inache vsichko drugo e savmestimo m/u dvata dvigatelia. 4e dvigatelia ot corollite e ot sushtoto semeistvo taka ce sushto e 90% sushtia i problemi s chasti niama da imash pone za dvigatelia.
Tuk v US tozi dvigatel se vnasia ot Japan i se boost-va i ima pone 4 tercela s takav dvigatel koito praviat nad 330 whp sas originalnite karantiiki (butala bieli, etc).
Osven tova niakoi transmisiite na tezi dvigateli idvat i sas LSD!!
hodovata chast na serata e savmestima s paseo i tercel, taka che amortisiorite i prujinite sa edni i sushti. Ako ne se luja idva sas 10" predni diskovi spirachki i barabani otzad (kato paseoto). moje i da e 9" otpred kato tercela no se samniavam.
Mnogo upgradei mogat da se praviat sas chasti ot Starlet GT (ep82), kato naprimer zadni diskovi spirachki kato tezi koito az si slojih na tercela.
Ima predna stabilizirashta shtanga, zadna moje da se kupi ot Whiteline v avstralia. Te sushto prodavat i po debeli i tvurdi predni st. shtangi no ne viarvam da ti triabvat.
Drugo ne viarvam da ti se schupi na kolata taka che ne se pritesniavai, chasti shte namerish i kato i slojish turbo tazi kola shte stane zviar. Dvigatelia e s visoka kompresia taka che triabva boost-vaneto da se pravi ot specialist. ako ne imash druga alternativa - 4efte dvigatel ot Starlet GT (ep82), kato tozi koito az imam v momenta. toi veche e turbo i spokono pravi nad 250whp sas stock internals. Razlikata e che e s po niska kompresia shtoto e originalno turbo i e 1.3l a 5e-to e 1.5l, zatova limita e po-nisak.
Nai moshtnia dvigatel 4efte e na niakav avstraliec koito e 330whp.
Публикувано на: 28 Мар 2005 20:59
от ugabuga
sera sas 4efte niama fabrichno
8000 redline moje i da e viarno no me samniava. 4efte-to e sas 7200 redline i ne viarvam fhe-to da e s po visok, moje da se luja.
az lichno ne bih ia palil taka kakto e.
benzinut triabva da se iztochi i da se izmie rezervoara, sled koeoto da se sloji i ako ima Mystery Miracle oil da se sipe v benzina da smaje benzinovata pompa i da prochisti sistemata. osven tova masloto triabva OBEZATELNO da se smeni predi da se pali. moje da se naloji da svaliash kartera, sigurno e stanalo na katran veche. vzemi niakvo eftino maslo i edna butilka sintetichno i gi smesi - 2.5 normalno i 1 sintetika, da razgradi kvito bokluci ima vutre. sled tova predi da se zapali shte e hubavo na ruka da zavartish kolianovia val nikolko oborota da kachi maslo. i nov filtar se iska estestveno)
sled kato poraboti izvesno vreme. 5-6 chasa v ramkite na niakolko dena shte e hubavo pak da se smeni masloto i filtara i ako ima razni chorbi kato "motor flush" koito se slagat v masloto predi da se smeni sushtio ehubavo da se sloji za da dorazgradi govnata vutre.
osven tova triabva da smenish antifriza i spirachnata technost.
i tva e . palish gasish i tragvash. ako e na 60k km tova e napravo nova kola i ima MNOGO hliab v neia. samo dano da sa smeniali masloto prez tia godini kato sa ia palili. ne znam edno pripalvane s mnogo staro maslo kakvi posledici bi imalo no az ne bih go pravil
Lubo_car написа:Zna4i, kolata e proizvedena v "tiraj" 18 xil boriki. v angliq ima 600 vneseni, v avstraliq 400, takiva danni imam az pone. Na bazata na paseo trqbva da e, tova go pro4etox v edin sait za tazi kola, no neznam dali e taka napraktika. Motora e 5H-FHE, 1.5 108ps/6400 i 92Nm/5200, 9500 oborotomer, ot 8000 redline :PP standart, pone takova info imam az de. 0-100 - ima protivore4ivi danni, na edno mqsto 8,6 na drugo 6,9, no sys sigurnost ima versiq sys starletoviq turbo motor 4E-FTE - 1,3 deto 0-100 e 6,1. Tegloto e 670-kilca

!!!
Na tazi koqto az gledam ima nqkoi zabelejki det me pritesnqvat. Hubavite strani sa, 4e e na 60xil.km, 96-ta godina i nqma udari. Lo6oto e, 4e e stoqla okolo 5, 4e i pove4e godini, kato samo e pripalvana. Na 6ofiorskata vrata, koqto kakto se vijda se vdiga, cqloto styklo e s4upeno, v smisal ne cqloto ami to4no gornata mu 4ast, i kolata stoi taka bez da e pokrita dori i suma ti i vreme vytre e vlizalo vsi4ko, ebasi ujasa, 4ak mi se priplaka kat q vidqx, vypreki, 4e vytre ne e tazi mizeriq det o4akvax, ako trqbva da sym obektiven. Mnogo me pritesnqva systoqnieto na motora, a i cqlostnoto sys6toqnie na kolata. Dneska nemojax da q zapalq 6toto....tam e golqm film. Kolata e konfiskuvana ot Pyrva 4astna Banka predi dosta godini, poneje e bila vzema kato zalog ot edna firma Alfamar det be6e oficialen vnositel na Daewoo, i ottogava stoi. Ocenena e v stari levove, i sega cenata i e 3500 v sega6ni leva. Ama tova e nerealna cena. Tazi kola, zaedno s o6te 10-tina Daewoo-ta i 5-6 busa bqxa obqveni za prodajba, ama sled obqvqvaneto na tyrga cenite padnaxa nqkyde s po 5-6 pyti, taka, 4e ....Brat4ed mi si vze ottam dva kamiona i moje da se izmisli ne6to za drasti4no po niska cena. No si mislq i 1500 leva da e dali si zaslujava. Boqta e s padnal lak otpred. Nqma izgnilo nikyde koeto e normalno ama znam li ....nqma6e da se pritesnqvam ako be6e karana, dori i mnogo urkana dosega, otkolkoto da e stoqla tolkova vreme ....golqma dilema :PPP!
Публикувано на: 28 Мар 2005 22:02
от jamie
ugabuga, eдна кола която седи над 2 години е с мотор за ремонт. "период".
Има специални масла за промивка - по-добри са отколкото флъша, тук ги има и струват само 15-тина лева за цялата промивка. Проблема не е там - проблема е основно в дългото стоене и в рядкото купе -----> огромни разходи за ремонт/поддръжка. Двигателя е най-малкия проблем.....