Страница 1 от 1
Публикувано на: 22 Авг 2007 22:36
от Toyoda
А прегледа ли хубаво темите за чипове? То и в тази достатъчно ясно е казано, че за бензинова Тойота няма голяма файда, особено само с чип.
А иначе да, 4АФЕ в най-слабия вариант е около 100 коня. Ти не си ли с 4ЕФЕ (88коня)?
Публикувано на: 22 Авг 2007 23:33
от diver
Toyoda написа:А прегледа ли хубаво темите за чипове? То и в тази достатъчно ясно е казано, че за бензинова Тойота няма голяма файда, особено само с чип.
А иначе да, 4АФЕ в най-слабия вариант е около 100 коня. Ти не си ли с 4ЕФЕ (88коня)?
Според ВИН-а JT154EP91-00175086 излиза 1.3 16в 75 коня. Та идеята е ако може да се чукнат 90-100 атмосферни кончета добре, ако не здраве да е. Тръгваме пак по трънливият скъп и бавен път на турбиниране:( За това би трябвало да има някъде готов турбо кит.
Публикувано на: 23 Авг 2007 07:59
от b_d
Поли наскоро продаваше манияшки мотор (4ЕФТЕ) за много разумни кинти. Ако искаш коне това е начина.
Публикувано на: 23 Авг 2007 08:09
от diver
bad_dog написа:Поли наскоро продаваше манияшки мотор (4ЕФТЕ) за много разумни кинти. Ако искаш коне това е начина.
Абе разправията после по регистрацията е голяма. За тва идеяа беше за турбо-кит. Някой знае ли блока дали е еднакъв и какви са разликите. Дали не е само колектор, бутала и електроника различното?
Публикувано на: 23 Авг 2007 08:24
от b_d
99% съм сигурен, че блокът е еднакъв. Т.е. човек може да си запази стария 4ЕФЕ блок и сложи всичко ново. Или да сложи новия двигател (но без турбото), да го регистрира като 70-80 коня и после да сложи турбинки, кулери и т.н.
Публикувано на: 23 Авг 2007 10:12
от diver
bad_dog написа:99% съм сигурен, че блокът е еднакъв. Т.е. човек може да си запази стария 4ЕФЕ блок и сложи всичко ново. Или да сложи новия двигател (но без турбото), да го регистрира като 70-80 коня и после да сложи турбинки, кулери и т.н.
Абе тва с блока че е еднакъв малко ме съмнява. нал се сещаш че турбинката се "мие" в масълце. според теб на стандартният блок къде е тоз технологичен отвор?! Тва на първо четене. Явно няма да се мине без нова тема. Ако може модератора да ги премести а тук да си останат само постовете за чипосване.
Публикувано на: 23 Авг 2007 11:10
от b_d
еми да ти кажа на 4АГЕ и на 4АГЗЕ блоковете (от едни и същи години) са еднакви.
Първите две букви означават блока.
Щом пише 4Е - за мен са еднакви (за едни години обаче). Има разлики м/у поколенията.
Публикувано на: 23 Авг 2007 13:48
от diver
добре де, някой знае ли каква е разликата между 88 коня мотор дет се монтира в корола и 75 коня в старлет? дюзи, помпа, ЕКУ?! Или е само МАП таблицата? ако е така, дали има склонен собственик с корола да направим един тест?
Публикувано на: 23 Авг 2007 13:52
от poli
До месец и половина-два ще имам от мойта кола която е с двигател 4Е-ФТЕ за продан:
Колектор изпускателен
Турбина
Биели
Бутала
Бутала Нови ковани СТД размер ROSS
Бензинова помпа
Електроника
Дюзи
Вал разпределителен
Интеркулер Топ маунт
Турбо Пътища
Тампони двигател
Тампон Скорости
Амортесьори 4бр.
Пружини 4бр
Тампони за амортесьори
....
ПС.Защо да имаш проблем с регистрацията,двигателите са си редовни с фактура?
Публикувано на: 23 Авг 2007 16:08
от ugabuga
nai dobr vzemi ot poli
bloka e ednakav. oil feed za turboto se vzema ot tam deto e oil filter-a, ima si edin blok koito se instalira pod filtera i si ima dupka za turboto
posle samo na kartera triaba da se napravi dupka za oil return ot turboto.
samo che shte ti triabvat i bieli i butala. ako mojesh da namerish ot 4efte takiva niama da ima nujda da smeniash. glavite sa sushto ednakvi.
elektronika - nai dobre da slojish edin megasquirt ako shte pravish tia magarii.
4efe 100 konia niama!
Публикувано на: 23 Авг 2007 18:35
от poli
Аз му предлагам всичко което ще изкарам от моя мотор.
Иначе Старлет 100 коня има.
General data
Chassis: E-EP82
Grade name: Gi
Date of the first production: 1994/5
New car price in Japan (yen): 1 332 000
Shape: hatchback
Members capacity: 5
Transmission: 5MT
Drive system: FF
Engine: 4E-FE
Fuel type: gasoline
Engine displacement (cc): 1331
Max output in horse power (hp): 100
Mileage estimates (mpg): 41.1
Dimensions data
Overall length x width x height (mm): 3805 x 1620 x 1380
Interior length x width x height (mm): 1700 x 1315 x 1155
Wheelbase (mm): 2300
Track Front (mm): 1390
Track Rear (mm): 1370
Vehicle weight (kg): 830
Ground clearance (mm): 145
Minimum turning radius (m): 4.5
Engine
Engine: 4E-FE
Engine type: water-cooled serial 4-cylinder DOHC 16 valve
Fuel system: EFI-D (electronic control fuel injection)
Engine displacement (cc): 1331
Max output: 100hp (74kw) / 6600rpm
Max torque: 11.8kg-m (115.7nm) / 5200rpm
Turbocharger: nothing
Bore x Stroke (mm): ----
Compression ratio: 9.6
Fuel type: unleaded regular gasoline
Fuel tank capacity (liter): 40
Mileage estimates (mpg): 41.1
Публикувано на: 23 Авг 2007 20:54
от diver
Ами в този ред на мисли някой да иска моя мотор;) докат е още на колата може и да се тества;)
Публикувано на: 24 Авг 2007 17:29
от poli
Ма нали искаше да го правиш?
ПС.Защо не и мушнеш едно 3S-GTE маторче и да ти мирне главата?
Публикувано на: 24 Авг 2007 18:40
от diver
poli написа:Ма нали искаше да го правиш?
ПС.Защо не и мушнеш едно 3S-GTE маторче и да ти мирне главата?
Ами така де;) Идеята е продавам моя купувам твоя и сички са доволни...