Страница 1 от 1
Проблем с аларма тойота корола 2018
Публикувано на: 31 Окт 2020 11:19
от Кристиан
Здравейте! Имам следния проблем. След като отворих колата с резервния ключ, колата си запали нямаше проблеми,но след като си взех оригиналния заключвам колата и след 3-4 мин се включва алармата ... ако някой знае как да се оправи ще бъда благодарен!
Проблем с аларма тойота корола 2018
Публикувано на: 31 Окт 2020 18:17
от slowtraveler
А провери ли дали всичко е затворено?Минута-два е времето на 'заспиване' на алармата - след този период си включва всички функции...
Проблем с аларма тойота корола 2018
Публикувано на: 31 Окт 2020 18:33
от peterhr
При отворена врата, колата не се заключва и алармата не се включва. При отворен багажник може да се заключи, включва се алармата и след 1 минута (примерно) свирва алармата.
Проблем с аларма тойота корола 2018
Публикувано на: 01 Ное 2020 09:27
от slowtraveler
При мен при недобре затворен прозорец свирваше заради сработване на обемният датчик - просто 'чакаше' да подухне вятър или пък зимата - нагретият въздух в купето да почне рязко да се измества от студения, навлязъл от прозореца (или лятото - обратно).....
Това - с оригинална аларма... А иначе съм срещал (и съм имал на свой автомобил) допълнително сложени аларми, които си се включваха при всяко положение, и почваха да 'реват' след като измине 'спящият им период'...
Просто логиката им бе като на 'офисните' аларми - включваш я, и до определено време трябва да излезеш

Проблем с аларма тойота корола 2018
Публикувано на: 01 Ное 2020 11:05
от WoLF
И на мен на това ми заприлича...
Проблем с аларма тойота корола 2018
Публикувано на: 02 Ное 2020 22:12
от Кристиан
Всичко е затворено, заключвам я и след 3 4 минути пак се включва ... не знам дали има нещо общо с това, че използвах резервния ключ преди това ..
Проблем с аларма тойота корола 2018
Публикувано на: 03 Ное 2020 10:25
от BOz
Това е относително типичен проблем на неоригинална аларма, когато се връзва по КАН-а, за да "чете" кога се отключва и кога заключва автомобилът чрез дистанционното.
И някои от тях се бъркат когато примерно са заключени, след това не с дистанционно а примерно механично е отключена колата, не е получила "сигнал" за отключване, което води до объркване на алармата и последваща аномалия в държането ѝ.
Предвид, че си взел "оригиналния" ключ си отключвал и заключвал вече с него, за да се ориентира алармата за състоянието на колата, но все пак пробвай по обратния път да заключиш/отключил с дистанционно/ключалка, за да провериш дали ще ѝ наместиш чакрите.