Страница 1 от 1

Странен проблем с паленето - стартерът не върти

Публикувано на: 22 Сеп 2020 21:09
от GVK
Здравейте, колеги!
От известно време, Титито (Auris 2007 2.0 D4D 126 hp), ми прави странни проблеми с паленето - когато реши и не пали (в повечето случаи при загрял двигател). При завъртане на ключа на "контакт", си светват лампите, прави си проверката, чува се как се включват разни релета........ и до там! При завъртане на "старт" не се случва абсолютно нищо, нито стартер, нито включвател, абсолютно нищо. Интересното е че, в 95% от случаите, това го прави при загрял двигател. Другото странно е че, винаги на 5-6-ят опит си пали без проблеми. На мен ми прилича на проблем с четките на стартера, ама не съм сигурен, 'щото не съм спец. Примерно, възможно ли е проблемът да се крие другаде - лоша връзка някъде около двигателя, проблем с имобилайзера и т.н.

Странен проблем с паленето - стартерът не върти

Публикувано на: 22 Сеп 2020 22:27
от gecko
Бях чел точно за този проблем при загрял двигател. Температурата на двигателя влияе на стартера, и с времето най-вероятно го съсипва. Мисля, че правилно си се ориентирал към стартер. Надявам се да може да се оправи с финансово лека процедура. Успех, колега, и кажи ако има развитие по въпроса!

Странен проблем с паленето - стартерът не върти

Публикувано на: 23 Сеп 2020 11:10
от YoKK
На мен ми изглежда да има проблем с клемореда на самия ключ.

Странен проблем с паленето - стартерът не върти

Публикувано на: 23 Сеп 2020 15:48
от urb
Може и да е бендикс на стартера. Цъка ли? Иначе на корола с бензинов двигател свалям стартер за 10 минути на пътя. Елементарно е. И канал не ми трябва даже. А монтажа е още по лесен. Има фирми ги рециклират и стават като нови.

Странен проблем с паленето - стартерът не върти

Публикувано на: 21 Юни 2021 07:56
от patrikov
Колега, дали оправи проблема? Аз имам същия. Разликата ми е, че като "реши" да не пали, го чакам по 15 мин.

Странен проблем с паленето - стартерът не върти

Публикувано на: 03 Ное 2021 00:04
от GVK
Здравейте, колеги!
Проблемът с паленето е решен. Той е малко смешен, ама ще го споделя. Оказа се, че при палене просто не съм натискал достатъчно съединителя (имало някакъв малък луфт), а тези Тойоти, при ненатиснат съединител, не палели, ама аз от къде да знам - 20 годишното Ренде си палеше и без натиснат съединител (не че съм го правил :D :) )
В сервиза, просто регулираха този луфт (било е нещо около 2-3 мм) и сега е пушка. Дет' се вика, сега пали преди да завъртя ключа tooth.gif :D
Сега с Титито имам друг проблем, ама ще отворя нова тема, че има за писане и обясняване.

Странен проблем с паленето - стартерът не върти

Публикувано на: 03 Ное 2021 10:23
от kirilborov61
Здравейте колеги.Моят въпрос е малко по-различен от един път изгасва имобилайзера и всякакви светлини по таблото,фарове също няма. Това се случва когато колата не е в движение.Акумулатора има ток,както и в главният захранващ кабел към бушоните.Когато се подаде ток от друг автомобил при самият допир на кабелите до акумолатора-светлините на таблото идват,имобилайзера светва и колата си работи до следващ път когато проблема се появи отново.Акумолатора е чисто нов ,зарежда добре ,държи напрежение,динамото също.