Страница 1 от 1

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 19 Сеп 2020 23:37
от jupiter888
Здравейте!От известно време имам проблем с ,,първото палене".Мъчи се ,но пали след вторият опит без проблем.След като запали всичко е ОК -стабилни и равномерни обороти,нормална работа на двигателя.Сложих чисто нови свещи, и чисто нов акумулатор,но няма подобрение.Някой може ли да даде съвет?Като допълнение -една от бобините е пукната.Колата е Toyota COROLLA Combi ,E12, с двигател 1.4 VVT-i 97 коня - бензин .Благодаря ви предварително!

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 20 Сеп 2020 00:24
от mapamop
Остават ти да смениш стартер, кабели за свещите и бобина/бобини, и друго лесно не остава за смяна по запалителната система. Предвид че си видял пукната бобина, започни с бобините?
Стартера обикновено издава звуци и не работи "и втория и третия път".
Кабелите ще се магарясват не само първия път, а даже и в движение.

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 20 Сеп 2020 09:26
от jupiter888
Забравих да кажа,че стартера е ремонтиран преди месец.Той отпада.

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 24 Сеп 2020 08:55
от tora
А ако по-продължително се задържи стартера първия път?

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 24 Сеп 2020 10:14
от urb
Смени я тази бобина 15-20 лева са здрави оригинални втора ръка, има и нови евтини. Аз като смених две бобини и вече нямам проблем с паленето, а предишния собственик какво ли не беше пробвал и ми вика тя си е така. Даже имам една здрава в багажника, ако ми пробие на пътя, сменям и продължавам. Бобините са консуматив при тези двигатели. Оттам се почва. Също си смени и въздушния филтър. Отделно ако не се оправи от това вече направи една диагностика.

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 24 Сеп 2020 18:05
от jupiter888
И при по-продължително задържане първият път, си ,,иска" второ въртене.

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 24 Сеп 2020 18:09
от jupiter888
urb,благодаря ти за съвета за бобините!Това ще е първото което ще направя.Даже съм си мислил да сменя и четирите.

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 25 Сеп 2020 21:48
от urb
Смени само проблемната. Няма смисъл от смяна на четирите. От опит говоря. Купи две и едната си я сложи в багажника.

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 25 Сеп 2020 23:00
от jupiter888
urb, :thumbsup:

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 01 Окт 2020 11:04
от asenix
И аз съм с абсолютно същите проблеми. Според един познат, проблемът ще изчезне, след като сменя датчика на коляновия вал. За съжаление все още не съм го сменил, за да кажа дали това е причината.

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 01 Окт 2020 12:15
от asenix
Поръчах нов датчик за колянов вал (120лв оригинален). След десетина дни ще го сменя и ще споделя дали има ефект.

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 01 Окт 2020 23:04
от Миланов
Извинявай колега,, ама как така по едни предположения сменяте части, които не струват 1-2 лева. Този датчик само с осцилоскоп може да се разбере дали коректно работи или не. Случайно някой не се ли сети да провери налягането на бензина на рейката на бензиновите инжектори при първоначално палене. Защото ако необходимото количество бензин не е налично по някакви причини, ясно е какъв ще е резултата. Моето мнение е да се почне от по-простото към по-сложното. Поздрави.

Трудно ,,първо палене".

Публикувано на: 02 Окт 2020 13:47
от ufer
А ако има и инжектор за студен старт, чиито температурен и времеви датчици не са наред..., пак може да е причина! :thumbsup: