Страница 1 от 6

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 27 Авг 2020 22:17
от rkulov
Здравейте,

ето малко данни от моята тойота корола версо 2006 2.2 д4д
първата снимка е при 800 оборота , втората е при 4000.

https://ibb.co/cF3Pmh6
https://ibb.co/DVJZq42

колко зле е ситуацията?

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 27 Авг 2020 22:36
от geniya
Много зле, само една дюза е ОК.Първа със сигурност е за смяна, втора и трета вероятно компенсират за първа.Свалят се всички и се проверяват.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 27 Авг 2020 22:47
от veso_hds
Препоръчвам ти рециклиране и на 4-те дюзи.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 28 Авг 2020 07:32
от rkulov
Най-интересното е , че ако не бях си купил кабел и да я вържа да проверя, нямаше да разбера дали има проблем. Колата си работи нормално.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 28 Авг 2020 08:00
от geniya
rkulov написа: 28 Авг 2020 07:32 Най-интересното е , че ако не бях си купил кабел и да я вържа да проверя, нямаше да разбера дали има проблем. Колата си работи нормално.
Ако имаш DPF филтър с тия дюзи ще го задръстиш, или ако нямаш филтър вероятно колата много пуши, не върви, дюзите чукат, разхода е в повече и т.н.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 28 Авг 2020 08:03
от iovkito
Чукат много при 2-3 положителни и една отрицателна, която се мъчи да компенсира всичките. С тези стойности е възможно да не чука много или просто радиото е усилено повечко. :)

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 28 Авг 2020 09:52
от rkulov
geniya написа: 28 Авг 2020 08:00
rkulov написа: 28 Авг 2020 07:32 Най-интересното е , че ако не бях си купил кабел и да я вържа да проверя, нямаше да разбера дали има проблем. Колата си работи нормално.
Ако имаш DPF филтър с тия дюзи ще го задръстиш, или ако нямаш филтър вероятно колата много пуши, не върви, дюзите чукат, разхода е в повече и т.н.
DPF нямам, затапих ЕГР-а понеже се беше задръстил доста. Чистих и изпускателните тръби. Не съм експерт и незнам какъв трябва да е звука на работещ нормално двигател. Карал съм бензин досега и дизелите ми изглеждат доста шумни. Като цяло върви доста, има доста ряз, и разхода ми е около 5л поне по борд компютър. Не съм забелязал да е повишен. Сандански - Велинград 156км ми изписа 5.5 на отиване и 5 на връщане при средна скорост около 90-100.
Когато ЕГР-а беше задръстен пушеше доста и като го изчистих не затвараше докрай и го затапих. От тогава насам, само като я запаля и дам газ веднага изпушва понякога , през другото време няма проблем.
Какво мислите за добавка на Бардал 6 в 1 ?

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 28 Авг 2020 16:15
от geniya
Ако при запушен ЕГР не свети чека, вероятно лампата за чека е затапена с черно тиксо или е махната.Не е редно да затваряш ЕГР могат да ти го премахнат софтуерно, но проблема с многото сажди и задръстването е от лошо работещи дюза/дюзи и не само.Добавка Бардал не е лоша, но е минало времето в което можеше да има ефект.Ако даваш пари за добавки и очакваш чудеса , няма да се получат нещата, иска ръка да пипне ...
Козата си сака пърчо...

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 02 Сеп 2020 18:39
от mar7o
Привет,

ще използвам темата на колегата, тъй като и мен ме интересуват стойностите на дюзи, само че на ленд крузер 120. Какъв кабел би ми свършил работа и дали някой от форума продава? Благодаря предварително!

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 07 Окт 2020 08:11
от dimborisov
Колеги, дайте съвет за тези показатели на дюзите.
При студен двигател дюзите са ОК, при загрят двигател обаче нещата се влошават много.От какво може да е .


AVENSIS ADT 1ADFTV
4.10.2020 г. 11:56:09 ч.

[Engine and ECT Stored] System

[Parameter] [Value] [Unit]
Injection Feedback Val #1 -0,4 mm3/st
Injection Feedback Val #2 0,6 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -0,7 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,4 mm3/st
Coolant Temp 27 C


AVENSIS ADT 1ADFTV
4.10.2020 г. 12:18:51 ч.

[Engine and ECT Stored] System

[Parameter] [Value] [Unit]
Coolant Temp 90 C
Injection Feedback Val #1 -2,9 mm3/st
Injection Feedback Val #2 4,5 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -1,6 mm3/st
Injection Feedback Val #4 -0,7 mm3/st

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 07 Окт 2020 08:40
от whitefang
Втората дюза най-вероятно и протича клапанчето и изтича към обратната линия като загреее.
Отрицателните корекции на другите са да компенсират нея.
Ако компресията е в допустимити стойности за разлика между цилиндрите.
Причукване под товар и загряла има ли?

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 07 Окт 2020 09:29
от dimborisov
При загряла усещам все едно работи на 3 цилиндъра , да има и причукване.
Преди около 10 месеца и четирите дюзи са рециклирани.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 07 Окт 2020 09:56
от whitefang
dimborisov написа: 07 Окт 2020 09:29 сеца и четирите дюзи са рециклирани.
A клапанчетата сменени ли са или само разпръсквачи,че в бг май само това им "рециклират" на денсо-то
За работата си работи на 4 цилиндъра,ама 2-рия има много малък принос ,може да пробваш с Active Test -> Injector Cut да
я чуеш как работи с него и без него.
Ако не е тайна, къде ги рециклираха и колко струва това?

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 07 Окт 2020 10:16
от iovkito
По-евтино излиза да се купят чисто нови дюзи. Сменяте ги веднъж и след това не ги мислите повече.

Дюзи показания от Techstream

Публикувано на: 07 Окт 2020 11:14
от whitefang
Принципно е така,но при кола с достатъчно висока остатъчна стойност.
Щото 4 нови дюзи + частите ,който се сменят заедно с тях + труд ,може да са близки до стойността на колата(2600-3000лв.)
И ако има и други неща за подмяна ,ремонтиране в дългосрочен план може да е по изгодно да я бракуваш.