Бял пушек при студено палене
Публикувано на: 11 Авг 2020 15:43
Привет, колеги!
Проблемът е следният. Тойота Авенсис D4D 2.0 2004г. при студен старт, не всеки път, но доста често двигателят започва леко да тресе, все едно се дави.
Това продължава няколко секунди, ауспуха отделя бяло-сив пушек, след 10-15 секунди работа на двигателя пушека изчезва и двигателят вече не тресе. В началото мислех, че е дюза, но колата започна да губи антифриз, което ме кара да мисля, че е гарнитура. Проблемът се появява само при първото студено палене за деня. После ако постои 7-8 часа без да се кара и при следващото палене пак се появява, но са 2-3 секунди. След студеното палене работата на двигателя е без проблем, няма загуба на мощност, нито повишаване на разхода, няма пушек. Проблемът се забелязва само при студен старт. Забелязвам също, че ако я понастъпя и продухам, на другия ден проблемът го няма, няма бял пушек и не тресе. Моля за мнения преди да я закарам на сервиз и колко опасно може да е за колата, тъй като ми предстои малко пътуване. Благодаря предварително.
Проблемът е следният. Тойота Авенсис D4D 2.0 2004г. при студен старт, не всеки път, но доста често двигателят започва леко да тресе, все едно се дави.
Това продължава няколко секунди, ауспуха отделя бяло-сив пушек, след 10-15 секунди работа на двигателя пушека изчезва и двигателят вече не тресе. В началото мислех, че е дюза, но колата започна да губи антифриз, което ме кара да мисля, че е гарнитура. Проблемът се появява само при първото студено палене за деня. После ако постои 7-8 часа без да се кара и при следващото палене пак се появява, но са 2-3 секунди. След студеното палене работата на двигателя е без проблем, няма загуба на мощност, нито повишаване на разхода, няма пушек. Проблемът се забелязва само при студен старт. Забелязвам също, че ако я понастъпя и продухам, на другия ден проблемът го няма, няма бял пушек и не тресе. Моля за мнения преди да я закарам на сервиз и колко опасно може да е за колата, тъй като ми предстои малко пътуване. Благодаря предварително.