Двигателят губи голямо количество масло
Публикувано на: 04 Авг 2020 17:12
Здравейте!
Колата ми е Тойота Авенсис D4D, произведена през 2005 година и е на 167 хиляди километра. Запознах се с решенията, които предлагате при загуба на масло (смяна на дифтунги, промиване на тръби, картер и т.н.). При диагностиката на моя автомобил, освен видимо изтичане на масло около капака, беше установено и следното:
1. Измерена компресия (през леглата на подгряващите свещи - на първите 3 цилиндъра 20, на четвъртия 30. След като се налее масло компресията на първите три се повишава да 25, на четвъртия - непроменена.
2. Свещите са в масло и нагар,.
3. Черният дим, който излиза през отворита за щеката и този за наливане на масло е с мириз на дизелово гориво.
4. Димът от ауспуха при запалване и форсиране е черен
Според автомонтьора проблемът няма да се реши само с действията, които сте описали и чрез които колеги, слава Богу, са решили своя. Според него има проблем с клапани или сегменти и двигателят трябва да се отвори.
Моля за мнения.
Колата ми е Тойота Авенсис D4D, произведена през 2005 година и е на 167 хиляди километра. Запознах се с решенията, които предлагате при загуба на масло (смяна на дифтунги, промиване на тръби, картер и т.н.). При диагностиката на моя автомобил, освен видимо изтичане на масло около капака, беше установено и следното:
1. Измерена компресия (през леглата на подгряващите свещи - на първите 3 цилиндъра 20, на четвъртия 30. След като се налее масло компресията на първите три се повишава да 25, на четвъртия - непроменена.
2. Свещите са в масло и нагар,.
3. Черният дим, който излиза през отворита за щеката и този за наливане на масло е с мириз на дизелово гориво.
4. Димът от ауспуха при запалване и форсиране е черен
Според автомонтьора проблемът няма да се реши само с действията, които сте описали и чрез които колеги, слава Богу, са решили своя. Според него има проблем с клапани или сегменти и двигателят трябва да се отвори.
Моля за мнения.