Помощ за неизправност при Тойота Е12 - електрически усилвател на волана, "цъкане" при опит за палене при загрял двигател
Публикувано на: 05 Юли 2020 01:35
Здравейте.
Предстои ми диагностика на един от семейните автомобили - Тойота Корола Хечбек Е12 1.6VVTi 2006г. Ще съм благодарен за мнения и съвети, както и препоръка за майстор/сервиз. Два проблема се появиха заедно по време на шофиране на горещ ден:
1. Загуба на усилвателя на волана при загрял мотор - като тествах колата, след 15 минути шофиране в горещ ден волана стана труден за няколко секудни, оправи се за няколко секунди, после пак е труден, няма шумове.
2. След това пробно шофиране и гасене, мотора не може да запали - чува се "цъкане" начесто, 10на пъти в секунда, при друг втори опит имаше само едно "цъкане". След няколко часа колата пали и волана е ОК. Не е карана след това.
След моя лаически оглед - масло, антифриз, акумулатор и пистов ремък в норма. Тъй като не ми се е налагало диагностика на Тойотата до сега, необходимо ли е при тези проблеми това да стане конкретно в ТМ Ауто?
Благодаря
Предстои ми диагностика на един от семейните автомобили - Тойота Корола Хечбек Е12 1.6VVTi 2006г. Ще съм благодарен за мнения и съвети, както и препоръка за майстор/сервиз. Два проблема се появиха заедно по време на шофиране на горещ ден:
1. Загуба на усилвателя на волана при загрял мотор - като тествах колата, след 15 минути шофиране в горещ ден волана стана труден за няколко секудни, оправи се за няколко секунди, после пак е труден, няма шумове.
2. След това пробно шофиране и гасене, мотора не може да запали - чува се "цъкане" начесто, 10на пъти в секунда, при друг втори опит имаше само едно "цъкане". След няколко часа колата пали и волана е ОК. Не е карана след това.
След моя лаически оглед - масло, антифриз, акумулатор и пистов ремък в норма. Тъй като не ми се е налагало диагностика на Тойотата до сега, необходимо ли е при тези проблеми това да стане конкретно в ТМ Ауто?
Благодаря