Страница 1 от 1
Леко пристъргване при спадане на оборотите при първото палене
Публикувано на: 03 Юли 2020 14:26
от Павала
Здравейте колеги,имам един въпрос дано правилно го формулирам.Колата е Авенсис 1,8 фейслифта,при първоначално палене на колата оборотите се вдигат до към 1900 което според мен е нормално заради смукача.При спадане на оборотите до нормалните ниски, някъде към 1600 се чува едно като пристъргване или приръмжаване което е за около 2-3 секунди и след това го няма,спада си до нормалните ниски обороти.Дали е нормално това и ако не е от какво може да е
Леко пристъргване при спадане на оборотите при първото палене
Публикувано на: 03 Юли 2020 19:08
от mapamop
Какво значи:
Павала написа: ↑03 Юли 2020 14:26
първоначално палене на колата оборотите се вдигат до към 1900
По спомен моята която не е фейслифтова, и е същата не вдига повече 1200 и то за много кратко, когато е студено навън. Сега лятото стига до 1000 максимум и слиза до 800 мисля.
Доколкото си спомням смукач имаше на карбураторите.... после си е електроника. Но аз си признавам че не разбирам.
Въпроси:
- колко всъщност са ти "ниските" обороти? Без климатик, фарове и други консуматори.
- След като се чуе стържещият звук, ако ги вдигнеш до 1600 стърже ли пак или е еднократно?
- оборотите ли "плуват" ли нагоре-надолу или след като слезнат до "ниските" не мърдат особено много?
Леко пристъргване при спадане на оборотите при първото палене
Публикувано на: 03 Юли 2020 19:56
от Павала
Ниските ми обороти са ми около 800, това пристъргване е еднократно,и когато когато си спаднат до 800 не се колебаят много, съвсем минимално.А това че при запалване оборотите са около 1900 дали е нормално,не разбирам много затова въпросите ми са толкова аматьорски
Леко пристъргване при спадане на оборотите при първото палене
Публикувано на: 03 Юли 2020 20:55
от mapamop
800 са си нормалните. Възможно е да има разлики в двигателите - моята се води 128/129 к.с. и от там да ти скачат до 1900 оборотите. Може и да има нещо за подмяна по двигателя. Както и да е.
Стърженето какво е? Метал в метал или? Остро, тъпо?
При мен имаше един звук от позакъсаната заварка на второто гърне и при 1200-1400 оборота си "звънеше" - метала на двете гърнета си се стържеше в скъсаната заварка. След заваряването вече е гробна тишина.
Друго за което се сещам е ламарината над входната тръба - ако някой е пипал по скоростна кутия, съединител е възможно да я е откчачил/скъсал от крепежите. Звукът дрънчащ - подобно на празна консерва ритната по тротоара.
Глухо, плътно престъргване си мисля че е от ролки на ремъка, стартер който не отделя напълно навреме, лагер който си е тръгнал към кофата, но още не е стигнал до нея (на алтернатор, климатик, някоя от ролките на ремъка).
Намери си другарче, отворете капака и единият да запали, другият да слухти откъде идва. Без някакви допълнителни "жокери" има доста дълго да стреляме в мрака без резултат. Има толкова много детайли по колата, които могат да стържат като се износят или им натежат годинките.
Леко пристъргване при спадане на оборотите при първото палене
Публикувано на: 03 Юли 2020 21:10
от Павала
Благодаря за съветите