Страница 1 от 1

Теч на масло от VVTi клапан Corolla E12 1.4 VVTi 4ZZ-FE 2002 - О-пръстен?

Публикувано на: 04 Юни 2020 08:44
от urb
Колеги, смених си гарнитурата на капака на клaпаните, но сега открих и теч от VVTI клапана.
Някой сменял ли му е О пръстена? Знаете ли размерите му?
20200604_071021.jpg
20200604_071021.jpg (84.97 KiB) Преглеждано 2096 пъти
VVTI VALVE TOYOTA.jpg
VVTI VALVE TOYOTA.jpg (42.95 KiB) Преглеждано 2096 пъти

Теч на масло от VVTI клапан Corolla 02 1.4

Публикувано на: 04 Юни 2020 09:03
от Akima
ОЕМ О-пръстен - трябва да е 4-5 лева.
Боклуци от железарията/ВиК магазина не бих слагал.

Теч на масло от VVTI клапан Corolla 02 1.4

Публикувано на: 04 Юни 2020 09:06
от urb
Добре, ОЕМ пръстен. А номера му знаеш ли?

Теч на масло от VVTI клапан Corolla 02 1.4

Публикувано на: 04 Юни 2020 09:26
от Akima
Заповядайте:
G1917-32010

Теч на масло от VVTi клапан Corolla E12 1.4 VVTi 4ZZ-FE 2002 - О-пръстен?

Публикувано на: 04 Юни 2020 09:54
от urb
Благодаря. Проблема е че никъде го няма. Ще пробвам с маслоустойчив по размер, а после ако трябва и ще поръчам оригинален. Не е проблем цената, а просто го няма, а и доставката ще струва двойно.
Притеснява ме че може би е пробил самия клапан. Явно има още едно уплътнение вътре в него. Някой имал ли е подобен проблем?

Теч на масло от VVTi клапан Corolla E12 1.4 VVTi 4ZZ-FE 2002 - О-пръстен?

Публикувано на: 06 Юни 2020 11:51
от Двигателист
Обезмасли хубаво и смени о-пръстена и ще се разбере. Няма какво толкова да го мислиш. Ако тече от запресовката, или буксата отзад , значи клапана е за смяна.

Теч на масло от VVTi клапан Corolla E12 1.4 VVTi 4ZZ-FE 2002 - О-пръстен?

Публикувано на: 06 Юни 2020 11:58
от urb
Проблема е решен засега, но с много мъка. Клапана би трябвало да се свали само на един болт 10, но се оказа че е клеясъл жестоко и не излиза и не излиза. След малко сила се раздели на две. И вътрешната част (без соленоида) остана в главата. Тогава почнаха мъките. Не ще да излиза и неще, а няма как да се сглоби колата така. След половин час мъки взех тръбниО ключ и всичко приключи. Извадих го. После го сглобих отново, смених му два О-пръстена и третия затворих със силикон. Трябва да се внимава за вътрешната част за монтажа. Има руски клипове които много ми помогнаха и там щях да се издъня. След 2 теста и три демонтажа успях да го накарам да не тече. Имам вече 100 километра и нито капка масло от там. Колата си върви както си вървеше, даже една идея по-добре, което отдавам на факта че почистих добре клапана. Има клипчета как се почиства, разглобява целия и как да се сглоби правилно. Ако на някои му е интересно ще го постна. Клапана се РЕМОНТИРА, когато не е пукнат или безвъзвратно клеясъл. Ако сега вече ми направи проблем ще купя нов. Струва към 120 лева. Но мисля че ще държи. Гумичките бяха станали на пластмаса и нямаше как да държат маслото.