Страница 1 от 2
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 07 Апр 2020 21:27
от toyotazo
Равчето е 2010 г. Нещата се развиват във възходяща градация и се задълбочават.
Паленето, особено на студен двигател, се влошава и става все по-трудно.
До момента е установено, че подгревните свещи и релето са здрави, както и че стойностите на дебитомера са в норма.
Понеже явно ще започват скъпите ремонти, реших да се консултирам.
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 07 Апр 2020 22:03
от Revenger
На първо четене - акумулаторът е за смяна.
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 07 Апр 2020 22:10
от Kiki
Стартерът.
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 07 Апр 2020 22:22
от toyotazo
Revenger написа: ↑07 Апр 2020 22:03
На първо четене - акумулаторът е за смяна.
Сменен е лятото.
За стартера .................. Не е от него, защото на студен и загрял двигател върти по един и същ начин.
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 08 Апр 2020 05:15
от Revenger
Случва се дори и сравнително нов акумулатор да даде фира. Аз лично бих започнал проверката с него, а тъй като в случая е и в гаранция, евентуален ремонт или замяна биха излезли безплатно. Ако пък акумулаторът се окаже наред, навярно алтернаторът не го зарежда добре и т.н.
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 08 Апр 2020 13:32
от toyotazo
Амииии.
Натовариха с вилка акумулатора и казаха, че е и той е добре. Оставих колата в един сервиз и ще чакам развитие. Според тях е от дюзите, щели да ги свалят и изпратят за проверка.
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 08 Апр 2020 15:28
от ufer
Може акумулаторът, алтернаторът и стартерът да са наред, но главните плюсов и минусов кабел да са кородирали при кербовките. Освен това стартерите имат едно неприятно качество - макар и да въртят еднакво, това може да не е достатъчно. Преди месец си профилактирах моя стартер и се оказа, че макар и да нямам никакъв проблем със запалването, малкият лагер се беше почти спекъл. С новото лагерче запя съвсем друга песен. Ако имах сервиз и съм мошеник, първо бих проверил и тези неща и после да набия една хубава сума за нови или употребявани дюзи. Иди после доказвай кой какво е сложил, че и гаранция ще дам. Дано да си случил на свестни хора, че светът (животът) се оказа "озъбено свирепо куче".
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 08 Апр 2020 19:45
от Revenger
По принцип съм съгласен с горния пост, но в случая колегата, пуснал темата, има скрит коз.
Неизправни дюзи винаги отчитат грешка при диагностика, така че той лесно би могъл да провери дали майсторите го лъжат или не.
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 08 Апр 2020 19:51
от toyotazo
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 08 Апр 2020 21:06
от memorex
Ами то друг избор имаш ли колега?
Не е ирония ами просто така бързо и достоверно ги описахте нещата ...
Revengerа един майстор ако реши да те излъже нямаш шанс ,освен ако не си и ти майстор.И пак не е сигурно кой е по-голям.

RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 08 Апр 2020 21:25
от Revenger
Истината е, че нито съм майстор, нито обаче и майстор може да ме излъже.
Просто знам няколко "доверени" сервиза, на които винаги мога да разчитам и досега не са ме подвели. Или поне не съм разбрал де...

RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 08 Апр 2020 21:44
от memorex

Няма такова нещо доверен сервиз.Навсякъде има текучество.Аз знам че майстора прави сервиза не обратното.Но по принцип да ,всичко опира до доверие подплатено и съответната финансова обезпеченост.
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 08 Апр 2020 21:49
от Revenger
Така е, аз затова сложих "доверени" в кавички. Нали има доверени сервизи на "Форд" например и т.н.
RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 09 Апр 2020 08:24
от ufer
Long live на "доверените" майстори!

RAV4, D-CAT, трудно пали.
Публикувано на: 09 Апр 2020 13:39
от Revenger