Появи се тази грешка P0301- в жълт цвят, а иначе са общо 2 другата е 0420- в червен цвят, а до скоро беше 0420 не съм сигурен точно в какъв цвят май във жълт ? - някой ако знае - Благодаря предварително ! - ще се проверява скоро време но все пак свещи нови са сложени преди 12000-13000 км, ламбда сондата е сложена нова преди около 15000 км ? - бобина кабели инжектори бензинова помпа дебитомер или катализатор или скъсано уплътнение за въздух не знам. - колата е Toyota Celica 2000-2001 - година - 143 коня ----
от това което виждам в интернет без да съм проверявал, като симптоми май на 90 % бобина, ама ще видим прекъсва тресе целия двигател и най-вече ауспуха !
Проблема е оправен, и проблема беше в бобината на 1-ви цилиндър всъщност тя единствена от 4-те си беше напукана от преди няколко години, пък и явно чак сега и е дошло редът, сменихме оригиналната Denso oem 90919-02239 със пак такава само че намерих хубава от автоморга там цените варират 20-30 лева моята я взех за 30 лева искаше ми се да е OE а на новите ми се видя малко повече, предвид цените на нова 50-60 лева Mobiletron и 140-150 лева Denso, ето 2 клипа с подобен проблем
P0301 грешка
Публикувано на: 07 Апр 2020 19:04
от Revenger
Отстранил си проблема по грешка Р0301, но не и този по грешка Р0420, който по мое мнение е дошъл като следствие от първия.
Според мен имаш проблем с катализатора, но може и друго да е - ламбда сонда (въпреки че е сравнително нова) и т.н., виж дадения по-горе линк.
P0301 грешка
Публикувано на: 07 Апр 2020 21:02
от VeniR91
преди да се появи тази грешка P0301 - беше само 0420 тя е отдавна така, че не виждам логика ?! - обратното по скоро е логично когато се наруши неравномерна работа и такта в цилиндрите от там и в изгорелите газове през катализатора...
P0301 грешка
Публикувано на: 18 Апр 2020 15:02
от VeniR91
След като изминах там около 200 км без светещи лампи, тази грешка P0420 светна - във червен цвят какво да означава това има ли шанс да е ламбда сондата след катализатора която не съм сменял или неефкитивният катализатор, аз си мисля да го оставя така ама все пак да питам може ли да има странични ефекти от това ?
P0301 грешка
Публикувано на: 26 Сеп 2023 11:54
от Аурис2008
Здравейте колеги имам аурис 2008 бензин 1.6 ,124 коня ..играят и оборотите и мошноста се губи понякога ,но винаги .Закачих я на диагностика за Тойота и Лексус и показа грешки :B1424,B1421, U0100 и P0301 която е най лоша проблем 1 цилиндър...Диагностика директно ми каза продавай, а аз се замислех не може ли да е от свещи или бобина ? Моля помагайте
P0301 грешка
Публикувано на: 26 Сеп 2023 12:13
от TATI
Действай едно по едно!
Faulty or worn spark plugs and/or spark plug wires
Ignition issues, including failing or damaged ignition coils
Distributor failure
Faulty fuel injector
Vacuum leak
Low fuel pressure
Camshaft and/or crankshaft sensor defective
Engine timing off
Leaking head gasket
Low engine compression
Poor quality fuel that is old or contaminated
P0301 грешка
Публикувано на: 26 Сеп 2023 12:19
от mapamop
B1421 B1421 са от климатика. Игнорираш ги. Изчезва като изкараш колата на силно осветено място.
U0100 не съм сигурен накъде води, но е проблем с комуникацията между модулите (CAN шината). Може и да е подвеждаща, може и да е зацапана букса, премазан кабел и т.н.
P0301: Най тривиалното е да изпуснала гарнитурата на капака на клапаните и да е пълна бобината и свещта на първи цилиндър с масло. Следваща причина е несменяни свещи навреме и да е заминала свещта. Следва бобина - разменяш бобините на първи и втори цилиндър и оглеждаш проблемната за пукнатини по корпуса и масло по нея. Чистиш завърташ с друга и гледаш дали ще се премести грешката на друг цилиндър. Ако се премести - сменяш бобина. Ако не ... отива на клапани евентуално.
P0301 грешка
Публикувано на: 26 Сеп 2023 13:53
от Аурис2008
Голега а има ли възможност да е от газта
P0301 грешка
Публикувано на: 26 Сеп 2023 14:22
от TATI
Уж бензин, пък сега и газ се включи.
Да, може да е от газта, може да е от хиляди други неща.
Ако не предприемеш някакви действия и да елиминираш лесните неща, никой тук няма да ти оправи колата!
Колегата ти каза какво да направиш като начало
P0301 грешка
Публикувано на: 26 Сеп 2023 14:38
от Аурис2008
Е то не е ужас защото си е икономично все пак е за жената ...пък и я имаме от няколко месеца не може да сме сменили всичко от 1 път ...но ще го послушам
P0301 грешка
Публикувано на: 31 Окт 2023 22:00
от Аурис2008
Здравейте група ,днес замерихме компресията в пит стоп ауто.... първи цилиндър 4.5 ....втори 4.5...3 цилиндър 5, четвърти 9.5 ....казаха ремонт глава ...дано се окаже само това без да слизаме в блока че там вече е сложно и скъпо ....само ми е чудно как с тази компресия колата пали както се казва на 1 зъб и върви с по 170 по магистралата,но не винаги де...
P0301 грешка
Публикувано на: 01 Ное 2023 07:32
от tora
Аурис2008 написа: ↑31 Окт 2023 22:00
само ми е чудно как с тази компресия
Нещо сбъркано в начина на мерене.
P0301 грешка
Публикувано на: 01 Ное 2023 09:02
от ufer
Да, прекалено ниски показатели. Ново мерене с нов уред и нов майстор... Иначе е възможно да се получат резки спадове при пробиви в гарнитурата между цилиндрите: буталата работят две по две към ГМТ и ако има пробив, компресията от единия цилиндър отива към засмукването в съседния - шах! А няма пробив към маслената или охладителната система - никъде не пуши или тече! Но ако се сваля главата за ревизия, задължително се мерят цилиндрите за износване, а още по-добре е да се свали и картерът, за да се видят и лагерите. Не е задължително да се сваля целият двигател, респ. блокът. Ако има някакво минимално износване на цилиндрите или буталата, може да се мине без шлайф само с подмяна на сегменти при добър късмет. Но се иска добър, търпелив и човечен майстор (вече не знам дали има такива), който да не те тласка към пълен основен ремонт и дране на кожи...