Форсиране на двигателя при смяна на скорост
Публикувано на: 30 Мар 2020 11:12
Здравейте колеги!
Имам една Тойота Авенсис комби Т22 1.8 2001г.
Напоследък при отпускане на газта, последвано от натискане на съединител за смяна на скорост- двигателя се форсира ЖЕСТОКО.
Достига 4-5, а вчера достигна и 7 000 оборота.
Когато само отпусна газта без да правя нищо друго- двигателя повишава само със 100-200 оборота и се движи все едно НЕ съм отпуснал газта, и чак след 2-3 секунди намаля скороста докато е на скорост.
Поведението е все едно нещо удължава подаването на газ за кратко време. Единственото, което успях да установя е,че жилото не е проблем. Връща се нормално.
Каква може да е причината според вас?
Преди 2г имах теч на бензин от рейката заради О-пръстенче за 50ст. Понеже не разбирах от коли- прецених че сега е момента да науча нещо на гърба на евтина кола. Помислих, че е от регулатора на рейката и му завих винта, мислейки че е лашнат. Оказа се, че там се бара само за заводска настройка и при навиването го повредих. И понеже се оказа че всичко е капсуловано и не подлежи на ремонт- закупих цялата рейка 2ра употреба. После установих, че всъщност съм имал скъсано O-пръстенче и рейката съм я повредил аз, защото барам където не трябва. Възможно ли е рейката 2ра употреба да е причината за проблема, при положение че почти 15 000км съм изминал с нея? Ако "ДА", тогава защо проблема го нямаше в момента на монтирането й и защо ядовете са само при отпускане на газта? Не искам да ви подвеждам с рейката. Има ли някаква електроника или друг механизъм, който може да е причина?
Като цяло, автомобила го имам от 4г насам и това е първия проблем, който съм имал.
Е, също и че на всеки 500км бензина свършва, ама..
Предварително благодаря за помоща!
Имам една Тойота Авенсис комби Т22 1.8 2001г.
Напоследък при отпускане на газта, последвано от натискане на съединител за смяна на скорост- двигателя се форсира ЖЕСТОКО.
Достига 4-5, а вчера достигна и 7 000 оборота.
Когато само отпусна газта без да правя нищо друго- двигателя повишава само със 100-200 оборота и се движи все едно НЕ съм отпуснал газта, и чак след 2-3 секунди намаля скороста докато е на скорост.
Поведението е все едно нещо удължава подаването на газ за кратко време. Единственото, което успях да установя е,че жилото не е проблем. Връща се нормално.
Каква може да е причината според вас?
Преди 2г имах теч на бензин от рейката заради О-пръстенче за 50ст. Понеже не разбирах от коли- прецених че сега е момента да науча нещо на гърба на евтина кола. Помислих, че е от регулатора на рейката и му завих винта, мислейки че е лашнат. Оказа се, че там се бара само за заводска настройка и при навиването го повредих. И понеже се оказа че всичко е капсуловано и не подлежи на ремонт- закупих цялата рейка 2ра употреба. После установих, че всъщност съм имал скъсано O-пръстенче и рейката съм я повредил аз, защото барам където не трябва. Възможно ли е рейката 2ра употреба да е причината за проблема, при положение че почти 15 000км съм изминал с нея? Ако "ДА", тогава защо проблема го нямаше в момента на монтирането й и защо ядовете са само при отпускане на газта? Не искам да ви подвеждам с рейката. Има ли някаква електроника или друг механизъм, който може да е причина?

Като цяло, автомобила го имам от 4г насам и това е първия проблем, който съм имал.
Е, също и че на всеки 500км бензина свършва, ама..

Предварително благодаря за помоща!