Страница 1 от 1
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 12 Мар 2020 20:10
от Бързака
Здравейте имам Тойота Рав 4 Д4Д 2013 година, антифриза завира и го изхвърля през разширителният съд и съмненията са ми на 100 процента за сдухана гарнитура. От Русе съм и ще съм благодарен някой да ме ориентира към читав майстор при които е правил такъв ремонт в района.
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 07 Апр 2020 21:56
от toyotazo
Бързака написа: ↑12 Мар 2020 20:10
Здравейте имам Тойота Рав 4 Д4Д 2013 година, антифриза завира и го изхвърля през разширителният съд и съмненията са ми на 100 процента за сдухана гарнитура. От Русе съм и ще съм благодарен някой да ме ориентира към читав майстор при които е правил такъв ремонт в района.
Нагоре
По принцип логиката ти е правилна, има само едно изключение - прецакана капачка на разширителния съд. Пробвай първо с нея.
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 08 Апр 2020 09:26
от bultrastyle
Колега направи следният тест-развий капачката сутрин след като колата е престояла десетина часа без да е работила и ако изсъска работата е ясна.Имаш остатъчно налягане в системата от глава или гарнитура.
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 14 Юни 2020 22:54
от Johan
Колеги имам същия проблем .С d-cat съм 2.2 177 коня. Изхвърля течността през разш.съд.Вчера бях в сервиза провериха с химията за газове,няма..Смениха ми капачката с оригинална,измиха външно радиаторите.Мислех ,че всичко е наред докато днес отворих да проверя и....отново е изхвърлила антифриз.Вече не знам от какво е .Утре пак ще ходя в сервиза и ще видим...Ще пиша.Ако някой има предположения нека пише. Аз съм в шах.
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 14 Юни 2020 22:56
от Johan
За да не губя течността напразно съм мушнал маркуча от съда в едно шише и го връщам обратно
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 24 Авг 2024 16:01
от PetarDDD97
Здравейте, имам абсолютно същият автомобил и проблем. Може ли да споделите какъв се оказа проблема?
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 24 Авг 2024 16:29
от TATI
Явно си уцелил късата клечка, ако си купил неговия
Ремонт на двигателя е решението
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 24 Авг 2024 18:03
от PetarDDD97
TATI, извинявам се, че задавам въпроса, но може ли малко по-обстоен отговор?
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 24 Авг 2024 23:21
от iovkito
Заминала е гарнитурата на главата.
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 26 Авг 2024 10:54
от Stanislav96
Явно има някакъв проблем с охлаждането на dcat и d4d , познавам няколко човек вече след ремонт на глава, тоест подмяна на гарнитура!
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 26 Авг 2024 14:07
от mapamop
Stanislav96 написа: ↑26 Авг 2024 10:54
проблем с охлаждането на dcat и d4d ,
Неглижирани дизелови дюзи и горивна система. 1AD/2AD моторите дяже хвърлят и EDU модул след насрана и в будна кома дюза.
Това от корекциите на дюзите на почти 10 мотора 2.2 D-CAT. Ако дюза 3 или 4 е прехвърлила корекция над 3.5-4 до 5 почти винаги има избили масла и нафта около тия дюзи и в 50% от случаите издухана гарнитура на блока.
Следете си дюзите и налягането в рейла редовно. И при наченки на лабави дюзи си адресирайте проблема. Навреме...
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 26 Авг 2024 20:32
от iovkito
Stanislav96 написа: ↑26 Авг 2024 10:54
Явно има някакъв проблем с охлаждането на dcat и d4d , познавам няколко човек вече след ремонт на глава, тоест подмяна на гарнитура!
Повечето мотори с проблемни гарнитури са 2.2 дизел. При 2.0 се наблюдава по-рядко този проблем. Моята е на 420 000 и засега е добре.
Изхвърляне на антифриз през разширителният съд на Тойота рав 4
Публикувано на: 29 Авг 2024 07:43
от babata
Симптомите при мен за издухана гарнитура.
При работа на място не изхвърля антифриз през разширителния съд. При много внимателно каране до 2000 оборота макс няма изхвърляне на антифриз или е незначително. Натисна ли я обаче, за по-малко от 10 км напълни едно шишенце половин литър.
От там на сетне процедурата е ясна -доверен майстор и смяна на гарнитура.