Приус 20 няколко въпросчета,ако може.
Публикувано на: 15 Фев 2020 21:21
Здравейте колеги.Преди 10-тина дни смених Селиката с Приус 20 /2007 година.През тези дни всяко свободно време го използвах за ограмотяване по темата хибрид.Много разбрах,но и много не.Ходих до Тойота Пловдив за проверка и някои въпроси.За мое учудване ми казаха,че маслото в скоростите не се смення.Двигателното го смених с филтъра,както въздушния и на купето филтри.
1.Та сменя ли се и има ли някаква тънкост при смяната?
2.Трябва ли да се натиска спирачката при включване от неутрал на директна при изчакване на дълъг светофар?
3.Как да разбера дали охлаждането на батерията работи коректно?Трудно и опасно ли е да се превери вентилатора и предполагам въздуховоди за замърсяване?
4.Има ли друго което е спешно за проверка и евентуална замяна?
5.Разбрах от форума,че тракшъна не може да се изключва.Много неприятно ме изненадва при пресичане на натоварени кръстовища на мокро,снежно или лед.Някакви идеи? Колата има шанс да е на 208000 км и общо взето е стегната.Няма някакви светещи тревоги по таблото.Леко чукане на волана по паваж,което още нямам време да видя рейката,накрайник или аксиалният лагер на макферсона е.От там се чува.Иначе е много забавна и поучителна на тема икономично каране.Започва да ме зарибява и ми сменя стила на каране.От тип Селика на пенсионерски
.Това е от мен засега.Ще Ви бъда благодарен за всякакви напътствия за новобранеца по темата.Живи и здрави! .
1.Та сменя ли се и има ли някаква тънкост при смяната?
2.Трябва ли да се натиска спирачката при включване от неутрал на директна при изчакване на дълъг светофар?
3.Как да разбера дали охлаждането на батерията работи коректно?Трудно и опасно ли е да се превери вентилатора и предполагам въздуховоди за замърсяване?
4.Има ли друго което е спешно за проверка и евентуална замяна?
5.Разбрах от форума,че тракшъна не може да се изключва.Много неприятно ме изненадва при пресичане на натоварени кръстовища на мокро,снежно или лед.Някакви идеи? Колата има шанс да е на 208000 км и общо взето е стегната.Няма някакви светещи тревоги по таблото.Леко чукане на волана по паваж,което още нямам време да видя рейката,накрайник или аксиалният лагер на макферсона е.От там се чува.Иначе е много забавна и поучителна на тема икономично каране.Започва да ме зарибява и ми сменя стила на каране.От тип Селика на пенсионерски
