Страница 1 от 7
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 09 Фев 2020 16:02
от Daredevil_666
Здравейте! От тази зима имам проблем с паленето при температура под 0 градуса с моята Тойота Авенсис Т25 2007 година с двигател 2.2 D-CAT. Колата е обслужена преди около 7000км, като филтърът за гориво е сменен. Дизел се слага на OMV MaxMotion Diesel, пробвано е и с други, добавка Bardahl BDC също слагам спрямо предписанието и. Акумулаторът е на 1 година Varta Silver 85ah, като го замерих показваше 12.6-12.7 волта без товар, а алтернаторът го зарежда с 13.9-14.1 волта. Подгревните свещи са сменени и четерите с нови на NGK, замерил съм, стига ток до тях. Колата няма желание да запали под нулата и така. Подгрявам два пъти, върти стартера, но не пали. Ако е над нулата колата си пали, има си тяга не пуши бяло и не мирише на дизел, всичко си е нормално. Смятам да е закарам някъде (даже не знам къде, ако може препоръчайте), за да и свалят стартера и да го проверят, струва ми се, че бавно върти и да видим дали ще се оправят нещата. Моля да споделите, от къде е възможно да идва този проблем, къде се намира този SCV клапан и може ли там да е проблемът. Благодаря Ви!
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 09 Фев 2020 17:08
от iovkito
Най-добре направи едно клипче на непаленето. Иначе, SCV-то е много вероятно да прави проблем, намира се на помпата за високо налягане.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 09 Фев 2020 17:49
от memorex
Ако автомобила стои навън и в гараж е различно.Акумулатора и да е нов ако не се ползва често няма разлика.Когато се даде на контакт и вентилатора в купето тръгне да духа щото е на ръчно и музиката и фаровете ,подгрев седалки и стъкла ,също ,то пусковия то до стартера пада.Отделно ако има проблем със стартер и /или SCV са възможни същите симптоми.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 09 Фев 2020 18:16
от Daredevil_666
Ще направя и клипче тези дни, няма грижи....Имам и подземно парко място, когато колата е там ( температурата не пада под нулата) няма проблеми с паленето и всичко е наред. Когато палим колата, никога не са включени фарове, вентилатори на парно или други консуматори. Ще започна от стартера, ще го свалим да видим какво е положението, ще видим и този SCV клапан, който знам че се почиства и ще пиша пак.... Благодаря ви!
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 09 Фев 2020 18:24
от iovkito
Стартерът се почиства и смазва, а SCV се сменя с нов.

Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 09 Фев 2020 22:05
от ppeneva
Ток стига до свещите, а награвят ли?
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 09 Фев 2020 23:55
от WoLF
Като ги знам слагат + за SCV

Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 10 Фев 2020 07:48
от Revenger
Не е от стартера и подгревните свещи със сигурност. Дали е от SCV-клапана може лесно да се установи на диагностика, но ми се струва малко вероятно.
На първо време аз бих проверил дали са добре затегнати и почистени клемите на акумулатора, както и двете винтови съединения на кабела от акумулатора към стартера.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 10 Фев 2020 10:13
от Shishkovi
Колегата ясно е написал, че стартера върти, значи не е до акумулатор и стартер! По скоро е недостиг на гориво по една или друга причина! Преди 10-тина години имах проблем с дизелова Алфа 145. Беше около минус 17 градуса и колата си запали, но след малко взе да тресе и изгасна! Проблема беше замръзнала вода в горивния филтър, в следствие на което нафтата не може да премине през айсберга ! Тук мисля, че проблема е друг и оглед от добър монтьор може да даде успех !
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 10 Фев 2020 13:28
от homie
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 10 Фев 2020 18:29
от Revenger
Shishkovi написа: ↑10 Фев 2020 10:13
Колегата ясно е написал, че стартера върти, значи не е до акумулатор и стартер!
Това, че стартерът върти, не означава, че е изправен. В случая обаче стартерът наистина е изправен, тъй като колата пали безпроблемно при положителни температури.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 10 Фев 2020 20:29
от Geoboz
Ако ти е достъпно, вади SCV, раздвижвай на импулси с външно захранване и в някакъв обезмаслител. Не трудно, не отнема време и няма да навреди. След това пробвай. При мен нови SCV на 6 месеца бяха компрометирани от фини боклучета от дизела и правеше всякакви поразии свързани с палене, забиване, вдигане на обороти.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 10 Фев 2020 22:32
от Shishkovi
Revenger написа: ↑10 Фев 2020 18:29
Shishkovi написа: ↑10 Фев 2020 10:13
Колегата ясно е написал, че стартера върти, значи не е до акумулатор и стартер!
Това, че стартерът върти, не означава, че е изправен. В случая обаче стартерът наистина е изправен, тъй като колата пали безпроблемно при положителни температури.
Колега, ясно съм написал , че щом акумулатора върти стартера , значи проблема не е в акумулатора! Относно стартера, при мен само веднъж при -18 градуса , изобщо не тръгваше да върти! На другия ден при около -6 завъртя и запали без проблем! Самия ти си изказал мнение, че проблема не идва от стартера!
П.п. Защо трябва да се коригираме и понижаване , без това да е нужно?!
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 10 Фев 2020 22:43
от Revenger
Напротив - нужно е, за да се знае истината. Ето например няколко случая, когато стартерът върти, но колата не може да запали поради негова неизправност - износени четки, износени втулки, повредена електромагнитна бобина, повреден бендикс, има и още. Извинявам се, ако съм те засегнал с нещо, но все пак това е технически раздел и е добре нещата да се назовават с точните им имена.
Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 10 Фев 2020 22:45
от Митхат
Един стартер дали върти е въпрос на гледна точка.От въртене до въртене има разлика,и един друг отричаше че стартера му има проблем , но после си ремонтира стартера /

.За това че имайте едно наум когато казвате че стартерът върти.
