Не пали при температура под 0 градуса
Публикувано на: 02 Фев 2021 11:45
Аз вече споделих - за да няма никакво горене (липса на гориво в камерата, доказано от тотална на липса на дим и мирис), проблемът на колата е в снабдяването на гориво.
А защо няма гориво в цилиндрите - трябва това да се провери - може ГНП-то да е износено, може някой клапан за управлението на дозирането на гориво в ГНП-то да не е наред, може някакво запушване, може дюза да изпуска от обратното гориво и ГНП-то да не успява да качи налягане. И всякакви такива неща.
Ако беше система на Бош да кажа конкретни параметри за гледане. С дизел на Тойота не съм се занимавал, ама предложение за проверка на компресия или газоразпределение е като да ти падне тотално акумулатора и да решиш да наливаш бензин, защото може да не пали от свършило гориво. Просто някои неща автоматично изключват други. Ако се разсъждава малко, а не се действа на принципа на бай-майстор от гаражЪ, който сменя и прави всичко подред, без мисъл. Пък собственика на колата да си плаща като поп.
Примерно в този случай е важно да се провери какво налягане се качва в рейката на стартер. Ако е масова система на Бош, да кажем ако не вдигне 250 бара на стартер, дюзите не се отварят. При Тойота каква е точно тази стойност - трябва да се провери в сервизното ръководство. Това е важно - четене и разбиране на прочетеното, с целенасочена и методологическа проверка, логическо обоснована, а не необоснована на принципа проба-грешка и докъдето стигнем.
А защо няма гориво в цилиндрите - трябва това да се провери - може ГНП-то да е износено, може някой клапан за управлението на дозирането на гориво в ГНП-то да не е наред, може някакво запушване, може дюза да изпуска от обратното гориво и ГНП-то да не успява да качи налягане. И всякакви такива неща.
Ако беше система на Бош да кажа конкретни параметри за гледане. С дизел на Тойота не съм се занимавал, ама предложение за проверка на компресия или газоразпределение е като да ти падне тотално акумулатора и да решиш да наливаш бензин, защото може да не пали от свършило гориво. Просто някои неща автоматично изключват други. Ако се разсъждава малко, а не се действа на принципа на бай-майстор от гаражЪ, който сменя и прави всичко подред, без мисъл. Пък собственика на колата да си плаща като поп.
Примерно в този случай е важно да се провери какво налягане се качва в рейката на стартер. Ако е масова система на Бош, да кажем ако не вдигне 250 бара на стартер, дюзите не се отварят. При Тойота каква е точно тази стойност - трябва да се провери в сервизното ръководство. Това е важно - четене и разбиране на прочетеното, с целенасочена и методологическа проверка, логическо обоснована, а не необоснована на принципа проба-грешка и докъдето стигнем.