Страница 2 от 2

Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време

Публикувано на: 19 Мар 2020 12:23
от Revenger
Само да вметна, че колкото и да е "здрав" един акумулатор, с времето той се амортизира и накрая сдава багажа.
Действително при "здравите" акумулатори този процес е постепенен и по принцип проявата му започва при ниски температури на околната среда, точно както в случая.

Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време

Публикувано на: 19 Мар 2020 15:15
от ufer
Този инжектор го имаше при по-старите мотори и обикновено беше хванат към всмукателния колектор. При по-новите не знам как е, но не ти пречи да огледаш. А най-добре е да си намериш схемите на твоя мотор... :thumbsup:

Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време

Публикувано на: 20 Мар 2020 13:23
от der_jordan
ufer написа: 19 Мар 2020 15:15 ози инжектор го имаше при по-старите мотори и обикновено беше хванат към всмукателния колектор. При по-новите не знам как е, но не ти пречи да огледаш. А най-добре е да си намериш схемите на твоя мотор...
Привет,
На схеми не съм виждал , а и визуално такъв елемент не съм видял на 1,8 VVTI (1ZZFE).
Акумулатора го третирам всеки ден със зареждане от 200 км каране. 1 палене по 100 км. 1 по 80 и 1х10км.
Проверил съм го с мултицет какво е напрежението при неработещ двигател ; при работещ двигател , както и в момента на паленето.
Като я взех е проверен на товарна вилка. За това казвам , че не вярвам да е от него. Карал съм умиращ акумулатор при същият цикъл на зареждане и знам разликата .
Поздрави!

Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време

Публикувано на: 20 Мар 2020 14:49
от ufer
Ако се върнем към акумулатора и след като твърдиш, че е ОК, аз бих проверил или сменил двата основни кабела - и минусовия, и плюсовия, който не е за подценяване. Акумулаторът може да се зарежда, но ако масата или кербовките не са наред, той не може да отдаде нужния ток, за да завърти добре стартера, който при студено време е, да кажем, "по-стегнат". Преди няколко години имах подобен проблем и след като пуснах 3 нови маси и нямаше резултат, си купих достатъчно дебел кабел за плюса и го дадох за кербоване във фабрика. Още при първия старт моторът литна, хем беше тогава един добър студ: около -10 градуса по морето...

Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време

Публикувано на: 07 Апр 2020 09:34
от der_jordan
Здравейте колеги.
Малко ъп на темата.
Покрай короната работя основно от вкъщи и дадох на баща ми да разтрива колата.
До миналият петък, когато колата ме изненада с работа на три цилиндъра.
В първият момент набедих свещите. Смених ги и ми излезна грешка p0302.
Установих , че бобината на втори цилиндър е сдала богу дух. Смених я и днес при -1 запали добре.
Надявам се , че съм решил проблема ми.

Поздрави!

Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време

Публикувано на: 01 Дек 2022 16:59
от electric
der_jordan написа: 18 Мар 2020 09:30 Датчика за входящ въздух показваше +23 , а този за околна температура +16. Като заработи след 1 мин се уеднаквиха.
не трябва ли да са с еднаква температура на контакт още?

Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време

Публикувано на: 01 Дек 2022 18:37
от Ивайло Димов
Стартера може да има нужда от смазване тва стържене .И аз паля от втория път зимата ....и аз съм на газ ....ако я карам на бензин тази аномалия я няма .Прави го само зимата ....пали от раз но притриса гася и паля на ново и всичко е ок.

Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време

Публикувано на: 16 Дек 2022 12:34
от Maxi
+1 за стартера, а не вреди и нов акумулатор, ако не се оправи имам още 1 жокер.