Страница 1 от 2

Avensis T25 2.2 D4D 150HP - Проблем с дюзите ?

Публикувано на: 08 Фев 2020 08:03
от Juve76
Здравейте колеги.Колата е Авенсис 2.2 D4D 150к.с.(фейслифт).Предстои ми рециклиране на дюза(трудно палене при студено време и при подаване на газ на 1000-1200 об. се чува тракане отпред,след като загрее колата шума намалява)Ходих на диагностика в Тойота и казаха,че само 2-та дюза е с завишени стойности-2,1mm.Пробвах с добавка,но тракането остана и реших да я рециклирам.Та въпросът ми е : разбрах,че след ремонта на дюзата излиза нов код за нея и този код трябва да се впише в борд компютъра на колата.Кой го прави това вписване?Предполагам майстора който рециклира дюзата.И задължително ли се прави това?Благодаря предварително.

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 08:10
от Kiki
На познат, това го направиха в ТМ Ауто запад.

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 09:51
от iovkito
С всяка една диагностика може да се вкара този код. Аз ползвах techstream-a.

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 10:41
от Juve76
iovkito написа: 08 Фев 2020 09:51 С всяка една диагностика може да се вкара този код. Аз ползвах techstream-a.
Благодаря за отговора,но това вкарване не се ли прави веднага след слагането на дюзата т.е. на студен двигател ,преди запалването?

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 10:45
от Митхат
Това е генерираната от стенда корекция за дадената дюза,може и без въвеждане на кода да работи самата дюза НО няма да работи коректно.Няма значение кога ще я въведете,но най добре веднага да стане това. :D

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 14:01
от Juve76
Благодаря много

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 15:38
от iovkito
Juve76 написа: 08 Фев 2020 10:41
iovkito написа: 08 Фев 2020 09:51 С всяка една диагностика може да се вкара този код. Аз ползвах techstream-a.
Благодаря за отговора,но това вкарване не се ли прави веднага след слагането на дюзата т.е. на студен двигател ,преди запалването?
Трябва да се вкарат кодовете, а дали ще е веднага или след 1 час или на студен или загрял двигател, няма никакво значение. Аз лично не бих си губил времето с рециклирането на само една дюза.

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 16:43
от Juve76
Ами според диагностиката в Тойота другите били ок, а това тракане в ниските обороти е най-вече от тази проблемна дюза, според тях

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 17:28
от iovkito
Ще се убедиш след време сам в това, което съм написал. Тази дюза, която в тойота смятат за проблемна, с каква корекция е? -2,1 или +2,1?

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 18:50
от Juve76
Така и не ми казаха. Даже и разпечатка не ми дадоха, защото правили диагностиката през data list и не се сетили да направят снимка. Просто думи нямам

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 18:51
от Juve76
Утре с един приятел ще направим диаг.и ще видя

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 18:55
от iovkito
Направете диагностика на поне малко загрял двигател, около 30-40 градуса на антифриза и на напълно загрял.

Проблем с дюзите

Публикувано на: 08 Фев 2020 20:57
от Juve76
Ок

Проблем с дюзите

Публикувано на: 10 Фев 2021 09:28
от StanN
Здравейте,

Бихте ли споделили какви са разходите по рециклирането на 1бр. дюза за Авенсиса. Предстои ни същата манипулация на Авенсис 2.0 д4д 126кс

Благодаря!

Проблем с дюзите

Публикувано на: 10 Фев 2021 22:18
от iovkito
От 200лв до филм с неясен край.