Страница 1 от 1

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Публикувано на: 23 Яну 2020 22:15
от Bard
Здравейте, колата е 1.8 бензин, 2012г., АГУ Романо.
От няколко дена насам ми прави впечатление, че започна да пали трудно, когато е топла, но е престояла около 10-15 Мин. Върти около 2-3 секунди. Когато я угася и запаля веднага си пали нормално. Когато е студена също си пали нормално. Някой имал ли е подобен проблем?

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Публикувано на: 26 Яну 2020 21:48
от Toshiro
При друга марка съм имал такъв проблем и беше някой от датчиците на валовете. Може би диагностика и измерване ще дадат повече яснота.

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Публикувано на: 28 Яну 2020 20:15
от Bard
Направих диагностика. Всичко е в норма. Когато работи само на бензин, няма проблем. Съмнявам се да не би клапана на АГУ то да изпуска леко газ и да се дави, когато е топла.

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Публикувано на: 29 Яну 2020 20:11
от Toshiro
Романото на газ ли пали при загрял мотор?

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Публикувано на: 30 Яну 2020 19:29
от Bard
Не, всяко палене е на бензин. Сутринта ми направи впечатление, че при първото палене пак запали трудно.
Много странно, но явно проблема е свързан с АГУ-то.

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Публикувано на: 04 Апр 2020 20:08
от pashata
Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря.
техстиим 2 4 2020.png
техстиим 2 4 2020.png (231.17 KiB) Преглеждано 3489 пъти

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Публикувано на: 04 Апр 2020 21:02
от biro
Темата е за Версо, че пали трудно загряла. Ти питаш за Корола версо (друг модел) палеща трудно студена. Подвеждащо питане. Коя година е поне? Моно инжекция ли е щом е с един инжектор?

П.с. през мобилен телефон не ви се вижда колата дето сте си написали в профила.

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Публикувано на: 04 Апр 2020 23:06
от vfr800
pashata написа: 04 Апр 2020 20:08 Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря

техстиим 2 4 2020.png
Грешката за ленива сонда е трудно да бъде сбъркана, алгоритъма там е супер прост. Ако е Сензор 1 т.е смесообразуващата, няма какво да се диагностицира, сменете сондата. Препоръчително е да се ползва оригинална такава заради специфичното съпротивление. С универсалните е въпрос на късмет заради това че имате втора, при разлики в показанието ще ви свети чека доста редовно.

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Публикувано на: 05 Апр 2020 14:45
от pashata
vfr800 написа: 04 Апр 2020 23:06
pashata написа: 04 Апр 2020 20:08 Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря

техстиим 2 4 2020.png
Грешката за ленива сонда е трудно да бъде сбъркана, алгоритъма там е супер прост. Ако е Сензор 1 т.е смесообразуващата, няма какво да се диагностицира, сменете сондата. Препоръчително е да се ползва оригинална такава заради специфичното съпротивление. С универсалните е въпрос на късмет заради това че имате втора, при разлики в показанието ще ви свети чека доста редовно.
Благодаря за подсказването, един път е сменена, но ще я проверя отново и нея.