Страница 1 от 1
студена пали лесно топла не
Публикувано на: 06 Авг 2007 19:44
от yovcho2247
имам карина 2000 турбо дизел 96 г. студена пали лесно топла след продължително въртене

Публикувано на: 06 Авг 2007 21:35
от agent dust
иди да ти видят нафтовата помпа ако си с помпа - огледай около нея дали има някакъв теч
Публикувано на: 07 Авг 2007 11:50
от yovcho2247
мисля си че ако епомпа сутрин хептен няма да пали а тя пали перфектно по скоро е компа или някой топлинен датчик но незнам някой има ли друга идея
Публикувано на: 07 Авг 2007 17:14
от agent dust
точно от помпата може да е, на беемветата дизели тва им е редовен проблем - когато е студена колата пропуските се уплътняват, а като е загрята има пад на налягането и не пали, чак като се охлади достатъчно проблемът изчезва. при тях проблемът бил от някакви уплътнения на нафтовата помпа. при теб не е задължително да е така, но проверка на помпата ще покаже. може и датчик да е, но само опитен дизелджия може да го установи
Публикувано на: 07 Авг 2007 19:36
от ugabuga
i az go imam toz problem
shte triabva da vidia za kvo stava na vapros
mai se poluchi sled kato smenih pompata
Публикувано на: 07 Авг 2007 20:04
от ALTEZZA
ugabuga написа:i az go imam toz problem
shte triabva da vidia za kvo stava na vapros
mai se poluchi sled kato smenih pompata
proveri EFI temp sensora
Публикувано на: 07 Авг 2007 20:10
от yovcho2247
мерси за съветите мисля си ако я закарам на компютърна диагностика дали ще може нещо да се разбере
Публикувано на: 07 Авг 2007 22:18
от i_ilieff
99% този проблем е в механиката на помпата за високо налягане.
имали сме няколко такива случаи, ако имаш път към Варна мини през Бош сервиза зад Затвора да "хвърлим едно око".
Мисля че може да ти помогнем.
Публикувано на: 08 Авг 2007 06:23
от ugabuga
efi temp sensor de she da e?
sender-a za gauge-a na vodata pokazva pravilno btw
Публикувано на: 08 Авг 2007 07:24
от yovcho2247
какво е EFI temp sensor за какво служи и каде се намира
Публикувано на: 08 Авг 2007 08:27
от ALTEZZA
men za dizeli ne me pitai, az takova neshto prez jivota si ne sam vijdal, izobshto ne gi znam dali imat takav sensor. az na ugabuga mu kazvah da go proveri, che toi e s benzinov dvigatel.
ta EFI temp sensora nishto chudno da se namira do Gauge temp sensora. tova che gauge temp sensora raboti ne oznachava che i EFI temp sensora raboti. ako ne se laja, gauge temp sensora e s edna jica, pak EFI temp sensora e s dve jici.
Публикувано на: 08 Авг 2007 13:07
от max-2
Провери си акумулатора да не е за доливане на дестилирана вода, т.е. може да работи с непълен капацитет и това да е причината.
Този двг май няма много електроника, но все пак опитай!

Публикувано на: 08 Авг 2007 20:48
от yovcho2247
акомулатора е 6 върти като луда но като е топла прави обикновенно 2 по някога до 4-5 оборота и като запали изпушва поради което си мисля че помпата връсква добре да е цетровка или въздух да не и стига ???
Публикувано на: 08 Авг 2007 22:27
от Japanese_fever
yovcho2247 написа:акомулатора е 6 върти като луда но като е топла прави обикновенно 2 по някога до 4-5 оборота и като запали изпушва поради което си мисля че помпата връсква добре да е цетровка или въздух да не и стига ???
Ne mislq, 4e e normalno zagrqt dvigatel da izpu6va pri palene,
puk dori i dizel da e toi!
Iavno ne6to po gorivnata sistema ne ti e nared.
Moje da e viltur, moje da e pompa. KAkto kazaha nqkoi proveri si pompata.
Tova izpu6vane pri zagrql dvigatel ne e normalno!
Публикувано на: 22 Авг 2007 20:34
от yovcho2247
никой не позна оказа се 3 счупени сигмента или поточно слаба компресия като е студена топлинния датчик променя центровката и увеличава горивото за това топла пали а студена не