теч на масло, от двигателя
Публикувано на: 21 Яну 2020 22:23
Здравейте,
имам теч на двигателно масло в дясната част на двигателя, свалих горния капак на ангренажния трак, но не установих от къде е точно. Забелязва се завихряне на ситни капки масло от ангренажния ремък през средната ролка, та се чудя дали ще остиска 200-300 км, интересното е че не губи по много, но все пак, откакто установих теча съм минал около 10 км. Притеснява ме да не прехвърли зъби на ремъка от омазняването, а по-лошото е че вкъщи колата е само тази, пък битието ми взисква вдругиден и по-вдругиден да мина по около 100-120 км с нея. Моля за насоки, относно възможни причини и последствия, както и за пробега на ангренажния комплект. В момента съм с Контитекс на Континентал ремъци и ролки Ина на около 50000км. та търся съвет, дали да сменя всичко комплект след отстраняване на теча или само ремъка и да карам още 50000 така, като се има в предвид, че за всички ролки ми гарантираха 100000км ресурс
имам теч на двигателно масло в дясната част на двигателя, свалих горния капак на ангренажния трак, но не установих от къде е точно. Забелязва се завихряне на ситни капки масло от ангренажния ремък през средната ролка, та се чудя дали ще остиска 200-300 км, интересното е че не губи по много, но все пак, откакто установих теча съм минал около 10 км. Притеснява ме да не прехвърли зъби на ремъка от омазняването, а по-лошото е че вкъщи колата е само тази, пък битието ми взисква вдругиден и по-вдругиден да мина по около 100-120 км с нея. Моля за насоки, относно възможни причини и последствия, както и за пробега на ангренажния комплект. В момента съм с Контитекс на Континентал ремъци и ролки Ина на около 50000км. та търся съвет, дали да сменя всичко комплект след отстраняване на теча или само ремъка и да карам още 50000 така, като се има в предвид, че за всички ролки ми гарантираха 100000км ресурс