Страница 1 от 1

теч на масло, от двигателя

Публикувано на: 21 Яну 2020 22:23
от antonio82m1
Здравейте,
имам теч на двигателно масло в дясната част на двигателя, свалих горния капак на ангренажния трак, но не установих от къде е точно. Забелязва се завихряне на ситни капки масло от ангренажния ремък през средната ролка, та се чудя дали ще остиска 200-300 км, интересното е че не губи по много, но все пак, откакто установих теча съм минал около 10 км. Притеснява ме да не прехвърли зъби на ремъка от омазняването, а по-лошото е че вкъщи колата е само тази, пък битието ми взисква вдругиден и по-вдругиден да мина по около 100-120 км с нея. Моля за насоки, относно възможни причини и последствия, както и за пробега на ангренажния комплект. В момента съм с Контитекс на Континентал ремъци и ролки Ина на около 50000км. та търся съвет, дали да сменя всичко комплект след отстраняване на теча или само ремъка и да карам още 50000 така, като се има в предвид, че за всички ролки ми гарантираха 100000км ресурс

теч на масло, от двигателя

Публикувано на: 22 Яну 2020 08:27
от nikdel
Най-вероятно е виновен семеринга на коляновия вал или на маслената помпа(ако ангренажа върти и нея-не е ясен двигателя ти). Но е добре при смяната му да се сменят всички(и на разпределителния).

теч на масло, от двигателя

Публикувано на: 22 Яну 2020 15:30
от slowtraveler
На твое място бих сменил всичко комплект - колкото и да е - маслото е доста агресивно към гумени изделия, а и е събирало прах...
Съгласен съм с nikdel, че вероятно е семеринг колянов вал... Но почне ли да се пипа там - добре е да се прегледа 'целият ред' на навързани и свързани със семеринга детайли и агрегати - самият теч показва, че автомобилът е на доста километри и ако искаш да си сигурен в него - трябва да ревизираш ДВГ.....
Предполагам 100-200км няма да са проблем за преминаване, но не бих отлагал 'безкрайно' ремонта...

теч на масло, от двигателя

Публикувано на: 14 Юни 2020 16:35
от Revenger
Струва ми се странно да има теч на двигателно масло и да не може да се разбере откъде е. Ако се забележи теч на масло и се проследи нагоре до сухо, би следвало оттам да тече - от гарнитура, семеринг и т.н.