Страница 1 от 1

RAV4 XA30 2.2 2AD - Трудно включва и изключва 1-ва и задна?

Публикувано на: 21 Дек 2019 16:38
от Fanfan
Здравейте, от няколко дни Тойота ми (рав4 2.2, д4д 136к.с) Започна трудно да включва на 1-ва и почтни невъзможно задна. Както и не може да изключи. Слагам 1-ва държа съединителя до долу и колата потелгя! Със задната е същата работа. Много тръдно после мога да изключа от скорост. Нямам загуба на течност, около долната помпа е сухо. Как да разбера дали горната помпа е за смяна, днес си играх, стигнах до горната помпа, опитах да я почукна евентуално ако е блокирала и не изхвърля течност до край, но нямаше резултат. Сега се чудя дали е здрава и проблемът дали не е в самият съединител? Съединителя отделя добре, не боксува и не тресе! И да питам също така дали е номрално да има леко луфт в педала около 1см преди да започна да натискам за отделяне ?

Трудно включва и изключва 1-ва и задна?

Публикувано на: 04 Фев 2020 15:50
от Fanfan
Здравйте, колеги. Оказа се счупено парче от феродвия диск. Проблемът е решен с подмяна на комплект съединител.

Трудно включва и изключва 1-ва и задна?

Публикувано на: 22 Юни 2020 18:30
от Rav4 2011d4d 156 hp
Колега калко излезна това удоволствие и какъв е двоен демферен ли каак се води ?

Трудно включва и изключва 1-ва и задна?

Публикувано на: 21 Яну 2021 18:54
от _HristO_
Имам Корола Версо 2,2 D 136 к.с. Като се застуди започна трудно да включва задна. Като изгася двигателя и след това запаля включваше без проблем. Първо смених маслото на скоростната кутия, но нямаше голяма разлика. Сега е сменен съединителят в комплект с маховика. Оказа се, че притискателният диск е причината. В началото след смяната имаше страшни звуци при потегляне (стържене и тракане). Карал съм около 200 километра предимно градско след това. Стържещият звук изчезна, но тракането на маховика продължава. Това нормално ли е? Има тракане при палене, при гасене и при потегляне се усеща глухо почукване на маховика. Колко време е необходимо, за да се напасне? Възможно ли е новият маховик да е дефектен?

Трудно включва и изключва 1-ва и задна?

Публикувано на: 21 Яну 2021 20:02
от IvoKrastev
_HristO_ написа: 21 Яну 2021 18:54 Колко време е необходимо, за да се напасне? Възможно ли е новият маховик да е дефектен?
Колега, сменял съм съединител, вярно не на тойота, но това, което описваш не е нормално. Освен новия съединител да отделя на различно място, друго не е приемливо.

Трудно включва и изключва 1-ва и задна?

Публикувано на: 21 Яну 2021 21:05
от Kiki
_HristO_ написа: 21 Яну 2021 18:54 Възможно ли е новият маховик да е дефектен?
Какъв маховик сложи?

Трудно включва и изключва 1-ва и задна?

Публикувано на: 21 Яну 2021 21:07
от veso_hds
Тук имам чувството,че голяма роля в цялата работа имат "майсторите".Но колегата не дава информация за това.

Трудно включва и изключва 1-ва и задна?

Публикувано на: 21 Яну 2021 22:33
от _HristO_
Смяната е правена в сервиз преди една седмица. Сменен е комплект съединител и маховик Sachs. Досега съм карал само бензинови коли и при смяна на съединителя (без маховик) не е имало никакви звуци. Преди смяната всичко беше нормално с изключение на проблема с включването на задна. Старият съединител отделяше горе а сега с новия отделя долу.
Старият маховик не тракаше така. При гасене на двигателя леко се чуваше нещо на финала. При гасене с натиснат съединител нищо не тракаше. Наблюдавах го доста преди да реша да сменям съединителя.

Трудно включва и изключва 1-ва и задна?

Публикувано на: 22 Яну 2021 09:43
от ufer
Защо се е наложила смяна и на маховика? Освен това при тези резервни части има малки различия за отделните двигатели и понякога разликата е в десети... Много често има и грешки в каталозите и въпреки VIN се доставят грешните детайли. Затова добрите майстори проверяват доставката, както се полага, а лошите монтират всичко на юнашко доверие и резултатите често са плачевни... :thumbsup:

Трудно включва и изключва 1-ва и задна?

Публикувано на: 08 Фев 2021 17:55
от _HristO_
Проблемът вече е решен. След като продължаваше да трака и след 400 изминати километра уговорих оглед в сервиза. Оказа се че не е от маховика. Дори когато се позатопли времето тракането намаля, но пак се чуваше и дразнеше. Предният тампон към скоростната кутия при заклащане на двигателя издаваше този шум. След натягане всичко е перфектно. Радвам се, че не се наложи сваляне на кутията заради по-сериозни причини.
Старият маховик вероятно можеше да изкара и още защото не тракаше. Само чувах много леко потракване при гасене без натиснат съединител на финала. Сега знам, че всичко е ново.