Страница 1 от 1

Регулиране на клапани на 1ZZFE

Публикувано на: 10 Дек 2019 09:03
от miroslavmin
Здравейте.Да попитам на въпросния двигател,който се обсъжда тук 1ZZFE,клапаните подлежат ли на ръчен реглаж или са маслени саморегулируеми.Благодаря!
 ! Съобщение от: slowtraveler
мненията са отделени в друга тема, защото нямат връзка с мястото, където бяхте пуснали въпроса...

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 10 Дек 2019 10:17
от urb
Аз си взех за Королката Eneos Premium Hyper 5x40 и ще споделя дали ще има подобрение. Досега бях на Castrol Magnatec 5x40 - добре работи двигателя, но си го гори по 300 грама/1000 км някъде.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 10 Дек 2019 11:11
от Оги
miroslavmin написа: 10 Дек 2019 09:03 Здравейте.Да попитам на въпросния двигател,който се обсъжда тук 1ZZFE,клапаните подлежат ли на ръчен реглаж или са маслени саморегулируеми.Благодаря!
С пулове.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 10 Дек 2019 12:20
от miroslavmin
Оги написа: 10 Дек 2019 11:11С пулове.
Тоест ако има нужда се махат старите пулове и се слагат нови ли?
Тези пулове като резервна част ли да ги търся?

Регулиране на клапани на 1ZZFE

Публикувано на: 15 Мар 2020 19:32
от Ruderford
Здравейте. Относно регулировката на клапаните на въпросния двигател 1ZZFE. Преди няколко дена бях в сервиз за една дреболия и реших да попитам майстора( с уговорката , че човека се занимава едиствено и само с Тойота и е работил и 5-6 години във фирмения сервиз), дали трябва да се правят регулировка на клапаните на даден пробег, защото съм чел тук там, че се препоръчва такава на около 100 000км.(моята е на 140 000км. истински) Човека се засмя и ми отговори , че "двигател не се отваря току-така за щяло и нещяло и регулировките са направени много прецизно и се налага такава само ако започне да се чуват да тракат евентуално". Не, че съм тръгнал да ги регулирам, да "чукно на дърво" всичко е ОК :thumbsup: , но мислех за всеки случай да подсигуря двигателя и за това и го попитах. След това пак рових яко в Интернет и попаднах на следното и то на няколко места :
"Пoвишeнoтo кoличecтвo шyм и чyкaнe нa двигaтeля пoчти винaги e cвъpзaнo c изнocвaнeтo нa вepигaтa. Чecтo тeзи пpoблeми ce пpoявявaт пpи пpoбeзи oт 150 000 км или пoвeчe. Тoзи пpoблeм ce peшaвa чpeз пoдмянa нa вepигaтa зa cинxpoнизaция и нeйния oбтeгaч. Мoжe би въпpocът e в oбтeгaчитe нa кoлaнитe. Тя ce peшaвa и чpeз нeйнaтa пoдмянa. Пoгpeшнo cxвaщaнe, чe клaпaнитe тpябвa дa ce peгyлиpaт чecтo. Пpи 1ZZ тaзи пpoцeдypa e изключитeлнo pядкa."
Та въпроса ми е....някой има ли някакъв друг поглед на нещата и съответно лични проблеми.. unsure.gif blush.gif

Регулиране на клапани на 1ZZFE

Публикувано на: 16 Яну 2021 17:44
от Silis
Здравейте колеги! Отскоро имам Селика и чувам шум, за който мисля, че е от клапаните- наподобява шума от забравена найлонова торбичка под капака. Има го при около 2000оборота почти без газ и изчезва при ускоряване след 3000 об. Моля за мнение!

Регулиране на клапани на 1ZZFE

Публикувано на: 17 Яну 2021 09:37
от martod
Ruderford написа: 15 Мар 2020 19:32 човека се занимава едиствено и само с Тойота и е работил и 5-6 години във фирмения сервиз), дали трябва да се правят регулировка на клапаните на даден пробег, защото съм чел тук там, че се препоръчва такава на около 100 000км.(моята е на 140 000км. истински) Човека се засмя и ми отговори , че "двигател не се отваря току-така за щяло и нещяло и регулировките са направени много прецизно и се налага такава само ако започне да се чуват да тракат евентуално".
Но все пак е човек и греши . :D Ако чакаш да се разтракат може да ги изхвърлиш тези клапани, проблема не им е в разхлабване та да се разтропат, а обратно, натягат, изчезва луфта и по някое време ги издухваш .