Страница 7 от 12

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 10 Дек 2021 20:34
от mfandakov
prius 3 написа: 10 Дек 2021 20:29 А удръжки имам, след като ми направят калкулация на приходите.
Колега много си прав,всички които се изнесохте от тук сте си надвили на масрафа и сте много напред ...Тук останахме само лузъри с малки п...шки.
Жив и здрав да си караш лъскавият готЕн джип. :thumbsup:

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 10 Дек 2021 21:02
от Not_active_user_1
mfandakov написа: 10 Дек 2021 20:34
prius 3 написа: 10 Дек 2021 20:29 А удръжки имам, след като ми направят калкулация на приходите.
Колега много си прав,всички които се изнесохте от тук сте си надвили на масрафа и сте много напред ...Тук останахме само лузъри с малки п...шки.
Жив и здрав да си караш лъскавият готЕн джип. :thumbsup:
Не възприемам никой за лузър, но който се има за такъв не бих могъл да го разубедя, а още по-малко да му внуша, че размера на това в гащите му няма такова значение, както това в главата на раменете.
Мерси и ти да си жив и здрав и да караш това, което ти е по душа и възможности. Колкото до ,джипа“ , важното е да ти върши работа, а другото дали е лъскав и готЕн е въпрос на съвсем отделнА тема. Тойота правят практични и здрави коли, а не такива с които да гъзарееш и да избиваш комплекси. Всеки, който е тук би трябвало да го знае!

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 10 Дек 2021 21:05
от mfandakov
Голем си....

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 10 Дек 2021 21:07
от memorex
Сте дама ,да?Оценявам на +. :thumbsup:
П.П.Отговор не на Фандъков а на приуса
https://www.google.com/search?q=revenge ... ig7CToBZ-M

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 12 Дек 2021 19:04
от Not_active_user_1
max-2 написа: 09 Дек 2021 11:04 Колега, честито и много безаварийни километри с хибрида!
Би ли обяснил на кратко как се шофира за да се постигне толкова нисък разход? Само да не е за сметка на отоплението. Скоро мисля ще се заигравам с подобен хибрид, за това ми е интересно.
Мерси. Накратко, карането икономично става с пълна концентрация, не мислиш за нищо друго освен за шофирането, пълно спокойствие (ако се ядосваш на простотиите на другите, няма да стане), предвиждане на действията на останалите участници в движението, адаптиране с тяхното каране, за да изкараш максимума от ситуациите. Ускорението трябва да е плавно и от време на време да отпущаш газта и пак да натиска, но това се постига с повече опит да знаеш кога и как да го направиш. Десният ти крак трябва да е много чувствителен. Представяш си, че между педала на газта и кракът ти има яйце и така трябва да натискаш, че да не го счупиш. Когато няма някой зад теб можеш да ускоряваш плавно отпущаш педала и чакаш да ти падне скоростта с 10 км/ч и пак ускоряваш плавно до зададената скорост и пак и пак...
Трябва също така много добре да познаваш колата си и да се сливаш с нея все едно сте едно. Просто трябва да я чувстваш!
Круиз контрола е убиец на икономията и ако някой си мисли, че с него ще може да смъкне разхода се лъже. Всъщност познавам хора, които на КК постигат по-ниски разходи на гориво, но те просто не умеят да карат и е по-добре колата да ги води, а не те нея.

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 12 Дек 2021 23:46
от memorex
Много хора са имали опит да разберат нещо по-добре в резултат на обяснението на някой друг или дори на себе си. Изживяването е толкова обичайно, че е лесно да се пренебрегне начините, по които е дълбоко мистериозно. Когато някой друг ви обясни нещо, вие обикновено придобивате нова информация. Получавате достъп до данни, които не сте имали преди. Но когато обяснявате на някой друг или на себе си, вие не получавате нова информация по същия начин. В какъв смисъл тогава можете да получите наистина ново прозрение или да научите нещо наистина ново?

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 13 Дек 2021 09:37
от BOz
"Not_active_user_1" - най-накрая. tooth.gif

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 13 Дек 2021 10:49
от ufer
Аз съм правил този "икономичен" експеримент преди повече от 30 години от Бургас до София, използвайки тогава новата магистрала Пловдив - София с един двулитров V-образен шестак (бензин). Нормално гореше 9,5 л/100, а постигнах 7,3 л/100. Но такова "самобичуване" не съм правил никога повече през живота си... tooth.gif

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 13 Дек 2021 11:24
от max-2
Not_active_user_1 написа: 12 Дек 2021 19:04
max-2 написа: 09 Дек 2021 11:04 Колега, честито и много безаварийни километри с хибрида!
Би ли обяснил на кратко как се шофира за да се постигне толкова нисък разход? Само да не е за сметка на отоплението. Скоро мисля ще се заигравам с подобен хибрид, за това ми е интересно.
Мерси. Накратко, карането икономично става с пълна концентрация, не мислиш за нищо друго освен за шофирането, пълно спокойствие (ако се ядосваш на простотиите на другите, няма да стане), предвиждане на действията на останалите участници в движението, адаптиране с тяхното каране, за да изкараш максимума от ситуациите. Ускорението трябва да е плавно и от време на време да отпущаш газта и пак да натиска, но това се постига с повече опит да знаеш кога и как да го направиш. Десният ти крак трябва да е много чувствителен. Представяш си, че между педала на газта и кракът ти има яйце и така трябва да натискаш, че да не го счупиш. Когато няма някой зад теб можеш да ускоряваш плавно отпущаш педала и чакаш да ти падне скоростта с 10 км/ч и пак ускоряваш плавно до зададената скорост и пак и пак...
Трябва също така много добре да познаваш колата си и да се сливаш с нея все едно сте едно. Просто трябва да я чувстваш!
Круиз контрола е убиец на икономията и ако някой си мисли, че с него ще може да смъкне разхода се лъже. Всъщност познавам хора, които на КК постигат по-ниски разходи на гориво, но те просто не умеят да карат и е по-добре колата да ги води, а не те нея.
Благодаря, за идеята ще го пробвам. И аз съм постигал под 4 градско по борд за 15 килиметра на 1.4 тди, но условията бяха подходящи. Слаб трафик, без изчакване на място и почти без използване на спирачки. Иначе нормалния разход смесено магистрала 140-160 и градско беше 5-5.5 по борд и половин литър отгоре по колонка.

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 13 Дек 2021 13:27
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 25 Дек 2021 11:48
от max-2
Давам отговор без да цитирам предходното си мнение, защото има само едно след него.
Всичко, описано от колегата е така, но отпускането на газта и последващото подаване водят до гасене и последващо палене на бензиновия двигател ако хибридната батерия не е заредена достатъчно.
При толкова леко натискане на газта се усеща момента на палене на двигателя като включването на климатик на автомобил с неголяма мощност в движение.
Успях да постигна 4.3 на сто за 21 км в градски средно натоварен трафик на камри.
Мисля, че карането със стремеж към глайдване е по-удачно за хибридната система, тъй-като не се налага постоянно да пали и гаси бензина.
Разходът дали е 3.5 или 5 все е малко и няма значение толкова.

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 06 Яну 2022 14:11
от DrDevil
BOz написа: 22 Окт 2021 10:13
BOz написа: 23 Авг 2021 17:11
BOz написа: 17 Яну 2020 17:30 Аз съм на 99% сигурен, че във високото си ново ще ги подмине много лесно (100k). Както прогнозирах ще навлезе в 6 цифрената сума най-вероятно.
Вече предположението ми отива и към 100%. tooth.gif
Реално къде отиват нещата:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=lxp4fq

stretcher.gif
Това не го разбирам.. В сайта ценовата листа е 95к. С друга боя - 97к. Някой може ли да обясни за какво си плащаме останалите 34к? Пестим от чакане или мацката има да купува вила някъде?

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 06 Яну 2022 15:22
от slowtraveler
Ами Альонка - вероятно украинка иска да 'удари кьоравото' - може пък някой да не знае официалния сайт :)

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 16 Фев 2022 11:05
от kiril768
Здравейте,
Отскоро имам новия RAV4 ХА50 Hybrid. Предпочитанията са ми към японските возила,харесвам Тойотите,но не съм супер голям фен,въпреки че последните ми две коли са такива :) . Та поради тази причина не съм чел много по форума и ползвал търсачката. Още съм в началото с тази кола и разцъквам разни неща по нея,та ми е интересно да разбера какви са мненията за каране в ЕКО режим. Аз карам на Normal,но два три пъти карах на ECO и забелязах че малко повече колата върви на батерия,което сигурно е идеята на този режим. Разхода се предолага че ще е по-малък вероятно, но се чудя ако карам постоянно в този режим,какви може да са негативните последици - примерно колата ще е по-спъната(въпреки че сутрин в задръстванията не е голяма драма),или честото ползване ще навреди по някакъв начин на двигателя и батерията. Той въпроса ,може би е по-генерален не само за този модел,а и за други коли.

Новата RAV4 XA50 /2019 - / - обща дискусия

Публикувано на: 16 Фев 2022 13:23
от biro
Еко режима прави педала на газта по-флегматичен и климатика на охлаждане по-бавно достига зададената температура. Голяма полза от карането на батерия няма (освен ако не е плъгин хибрид), защото в един момент батерията свършва и ДВГ започва да работи, за да зареди 1 черта. Ако уцелиш този момент на светофар разходът на бензин отива към безкрайност за 100км.