Страница 1 от 1
Допълнително подгряване на парното
Публикувано на: 26 Ное 2019 08:19
от Meradjov
Здравейте колеги, някой правил ли е допълнително подгряване на антидриза, каквото имат Ауди или да е слагал от електрически нагревател за парното, каквото има при Пежо дизелите?
Допълнително подгряване на парното
Публикувано на: 26 Ное 2019 09:13
от djofra
Да, аз съм слагал, но не на Тойота. Ефекта е доста добър.
Едно буренце с 4 свещи директно на маркуча за парното преди радиаторчето.
Нов генератор /140А/ щото заводския беше 90А.
Инсталация 8кв.мм директно от генератора до свещите /през контактор 100А/ и ръчно управление.
Буренцето беше от някакъв бус, майче Ситроен но не си спомням точно.
Даже в мазето се търкаля още едно но с 3 свещи от Шкода.
Допълнително подгряване на парното
Публикувано на: 26 Ное 2019 20:54
от peterhr
От дизелово Рено става. 4 свещи, маркуча на входа към радиатора в купето, на малкия кръг. Обаче свещите са голям консуматор и се включваха по определен начин и не всички на един път, а на части една по една. Гледаше се дали температурата навън е под определена стойност. Дали акумулатора е достатъчно зареден, дали генератора отдава достатъчно ток.
Допълнително подгряване на парното
Публикувано на: 27 Ное 2019 09:35
от ufer
И аз съм слагал. Имах едно ГСИ с проблемни инжектори. След като пробвах 32 бр. употребявани

, се отказах от бензина. Купих си едно такова "буренце" от Пежо с 4 свещи по 150 вата. Направих си инсталация с включване 2х2 и за всяка линия по един як предпазител - 40 А от онези големите. И понеже черпенето на ток е сериозно (600 вата), трябват сериозен алтернатор и акумулатор! Тази инсталация я свързах директно под изпарителя на газ и подгрявах около 5 мин., за да паля без проблеми на -20 гр. Просто затопленият антифриз се изкачва нагоре към изпарителя, включвал съм и по време на работа и наистина парното ставаше с една идея по-топло. Още я имам тази инсталация, ако някой я иска, да се обади...
