Страница 1 от 1

Тропане в спирачните апарати след смяна на дискове и накладки

Публикувано на: 24 Окт 2019 14:25
от maqin
Смених предните дискове и накладки, на старите имаше пластини за уплътняване но майстора каза че щом в новия комплект няма не са нужни и ги изхвърли. Тропането изчезва при натискане на педала за спирачка.
Въпросът ми е дали е от пластините или от водачите на супорта?
Ако някой е имал такъв проблем ще съм много благодарен.
благодаря предварително!

Тропане в спирачните апарати след смяна на дискове и накладки

Публикувано на: 24 Окт 2019 15:14
от Akima
maqin написа: 24 Окт 2019 14:25майстора
"МайсторЪТ" да рови в кофата и да върне shim kit-а обратна на апаратите. bash.gif

Тропане в спирачните апарати след смяна на дискове и накладки

Публикувано на: 24 Окт 2019 15:30
от ufer
Аз почти съм убеден, че майсторът уж ги е хвърлил, за да ги прибере по-късно за себе си, а никак не са евтини оригиналните (някои от неръждаема стомана)...

Тропане в спирачните апарати след смяна на дискове и накладки

Публикувано на: 24 Окт 2019 19:09
от Оги
Трябва да тръкне апаратите с телена четка на местата, където лежат пластините и самите пластини ама нали е по-лесно да ги хвърли.

Тропане в спирачните апарати след смяна на дискове и накладки

Публикувано на: 24 Окт 2019 20:15
от slowtraveler
В момента на Кашкая на задните дискове съм без пластинките, защото новите (афтърмаркет) накладки имаха един чоп, който правеше невъзможен монтажа на пластините...
Да, майстора понечи да засили в кофата старите пластини, ама не успя tooth.gif
Някои накладки пък идват с лепило - лепят се за апарата.... Но щом след монтажа тропат накладките - отиди до майстора да си оправи 'майсторлъка'...

Тропане в спирачните апарати след смяна на дискове и накладки

Публикувано на: 25 Окт 2019 18:14
от gena_bs
Ако не стават накладките (чопове и т.н.), значи не са за този модел акола и апарати.

Тропане в спирачните апарати след смяна на дискове и накладки

Публикувано на: 25 Окт 2019 20:38
от slowtraveler
gena_bs написа: 25 Окт 2019 18:14 Ако не стават накладките (чопове и т.н.), значи не са за този модел акола и апарати.
Принципно си прав :thumbsup:
Приех монтажа просто защото бяха абсолютно еднакви като габарити, форма дебелина, с изключение на един 1мм чоп, който пречи на монтажа на пластината... Отдавам го на вариант на решение на въпроса, прилаган през някои години...
Факт е, че няма тропане, дрънчене, свирене... Просто пластините не могат да се монтират заедно с конкретните накладки...

Тропане в спирачните апарати след смяна на дискове и накладки

Публикувано на: 28 Окт 2019 10:58
от ufer
И аз имах този проблем с чопа. Малко е късичък. Оставих пластините (shims), но имам готовност евентуално да ги махна, ако случайно чопът приплъзне. Пък и на този модел накладки ръбът на чопа е малко закръглен и като че ли е готов всеки момент да приплъзне. А бе часовникарска работа... Явно афтърмаркет производителите не са много прецизни, но оригиналните са прекалено скъпи. При мен иначе никога не е имало тропане, дрънчене и т.н. и сега няма, но честно казано, намирам конструктивно това решение за много усложнено от японците. Може и да е много добро, но е прекалено голяма играчка с големия брой детайли (пластини, пружинки.)... :thumbsup:

Тропане в спирачните апарати след смяна на дискове и накладки

Публикувано на: 28 Окт 2019 11:09
от slowtraveler
ufer написа: 28 Окт 2019 10:58 намирам конструктивно това решение за много усложнено от японците
Напълно съм съгласен. При джипката - една пружина , която се закрепва 'на магия' (защипва се в две вдлъбнатини) обира вибраците на апарата, а накладките си бяха с 'двойнозалепящо' високотемпературно фолио...
Елементарно, но държат здраво накладки, дето тежат над килограм.

Тропане в спирачните апарати след смяна на дискове и накладки

Публикувано на: 28 Окт 2019 17:41
от slowtraveler
maqin написа: 24 Окт 2019 14:25 Въпросът ми е дали е от пластините или от водачите на супорта?
Колега съвсем правилно отбеляза, че не сте уточнили модела на автомобила....
Моля също така да си попълните профила (местоположение)...