Страница 6 от 13

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 30 Май 2020 15:43
от BOz
Hursa написа: 30 Май 2020 15:11 Но от къде е информацията за гореспоменатите 68 кВт?
От логове предоставени в хибридните форуми по света.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 30 Май 2020 15:48
от Hursa
centil написа: 30 Май 2020 15:22
Hursa написа: 30 Май 2020 15:11 Но от къде е информацията за гореспоменатите 68 кВт?
стр. 18-20 от другия линк в пост от centil » 30 май 2020 06:44.

Ти въобще четеш ли нещо или само си постваш? Всичката информация за Prius PHEV (Europa) / Prime (USA) e постаната в тази тема. Но няма кой да чете..
Благодаря. (Трудно се четат десетина страници на английски, когато не го знаеш smile.gif)

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 30 Май 2020 16:43
от centil
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 30 Май 2020 19:17
от LEXUS
Hursa написа: 29 Май 2020 11:47 Явно плъгин хибридите са по-перспективни. Почти всички "излязли" в последните години хибриди са все плъгин. Та и поради това - тойота изостава.
Пълни глупости. Плъг Ин хибридът,както си забелязал, е по-скъп от обикновения, и по-тежък. Това смятам е основна причина Тойота да го предлага като нишов модел. Почти всички "излязли" в последните години хибриди са плъг ин на останалите марки без Тойота, Лексус и Хонда. Само че не знам дали си наясно,че модата при хибридите я задава Тойота и отчасти Хонда. Тойота дефакто е усвоила около 50 % от пазара на хибриди, тоест какво правят малките играчи е тяхна работа и философия- те запълват нишата в моделните си гами за еко почитатели и правят опит да си свалят общите емисии. Понеже никой няма ефективно работещ стационарен хибрид освен Хюндай, затова те залагат на ел.зареждане от ел.мрежата. Затова пък колите са им скъпи и почти непродаваеми. Това по отношение на този твой аргумент.
Та в този ред на мисли Тойота не осамо не изостава,ами продължава да задава посоката в хибридните технологии,както прави от 25 години насам.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 30 Май 2020 19:23
от LEXUS
Hursa написа: 29 Май 2020 18:07 "Маркетолозите" на производителите ги представяха, като "ел автомобили с удължен пробег", а не като хибриди (и според мен сгрешиха).
Аз смятам,че правилно са го представили,защото хибрид е автомобил,който използва два типа двигатели за задвижване,а при Волт задвижването се осъществява само от ел.мотора,а двигателят служи за зареждане на батериите.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 31 Май 2020 17:54
от Hursa
► Виж съдържание

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 31 Май 2020 19:09
от LEXUS
Hursa написа: 31 Май 2020 17:54 Не знам английския и затова ми е трудно да търся много информация . Добре, че има повече от достатъчно. Може да се погледне тук – „Best hybrid cars 2020” – 8 от десетте класирани са плъгин хибриди. И може би затова от тойота се класира само един модел, едва на 5 място. В последните години силно търсени са сув автомобилите – може да се види „Top 10 best hybrid SUVs 2020” – 9 от 10 са плъгин хибриди (тойота дори не се класира, обявява, че ще пусне рав плъгин хибрид - ще следим с интерес). Има подобна класация и за хечбек автомобилите – там тойота е малко по-добре, но пак приус изостава след хибридния голф 8 (който още дори не се предлага в цяла Европа), а хибридната октавия още не са я предложили. Сигурно има класация и за комби автомобили, не съм търсил.
Такива класации,как пропусна да прочетеш и Ауто Билд някоя класация. Те там класират Хюндай Йоник като по-добър хибрид от Приус,защото бил по-динамична кола. Ок,нямам нищо против, но всеки си има приоритети. Журналисти да определят коя е най-добрата кола си е силно субективно и такива класации са силно субективни,а често и купени,както се доказа с класациите на ADAC,които бяха обявили Голф на най-добра кола, но се оказа,че са изкривили фактите. Ако обичаш - аз ти приказвам за пазар и продажби, ти ми пишеш за класации на сулъо и пулъо.

Тойота е лидер при хибридните автомобили и ти повтарям, Тойота е пазарен лидер при хибридите, тоест е най-големия играч в тази сфера в авто-продажбите.

Сега коя кола според теб от тия класации е по-продавана или ефективна като хибрид от Приус, Дали разни БМВ джипове 45е, дали Волва, Форд Фокус?? Та те са почти непродаваеми. Ти след като имаш техническа школовка, поне се съсредоточи върху аналитичността, за да направиш доколкото може верни изводи,а не изкривяване на действителна фактология със субективни мнения.
Hursa написа: 31 Май 2020 17:54
И това на фона, че всички производители масово пуснаха така наречените “mild hybrid” модели. Та можем да преценим, дали тойота задава нещо в тази област.
Ами те пускат Mild hybrids, защото са по-лесни за направа, но по-нискоефективни. Хонда от самото начало заложи на тях. Тойота залага единствено на пълни хибриди и именно затова е пазарен лидер, защото хибридите наистина са достатъчно ефективни. Тоест обръщаш нещата с главата нагоре. Пазарният лидер и то с над 50% Тойота и Лексус ги изкарваш догонващи,след като продават по-комплицираната и ефективна хибридна техника, а малките и незначителни пазарни играчи ти ги представяш като водеща сила в хибридите, като произвеждат опростена хибридна техника,която е по-ниско ефективна. Време е за съсредоточаване,а не просто в спам. И ако обичаш, не изкривявай така грубо фактите, поне опитай по-фино :D
Hursa написа: 31 Май 2020 17:54 За продажбите - според „2019 (Full Year) Europe: Best-Selling Car Manufacturers and Brands” – тойота се класира в Европа на 9 място от 15 бранда. И докато изоставането и от VW Group, PSA Group, RENAULT Group, HYUNDAI Group можем някак да си го обясним, то не може да се каже същото за изоставането и след BMW Group, DAIMLER, FORD, FCA Group, и то какво изоставане в цифри.
Колега, за първи път научавам,че Европа е света в твоите очи. Значи, щом Фиат и Рено продават в Европа повече от Тойота,значи тя изостава, Или щом БМВ,Мерцедес или Хюндай продават повече,значи техните хибриди са по-добри? Първо Хюндай продава по-малко от Тойота, ти вземаш общите продажби на Хюндай и Киа, второ, взимаш общите продажбите на Фиат Груп. Но какво значение, какво показва това?

Все едно сега да ти извадя данните за САЩ и да ти кажа Тойота продава най-много в САЩ, защото САЩ е чужд пазар и за Тойота, и за Фолксваген и т.н., докато Европа е домашен пазар за всички европейски марки. Нещата не са равнопоставени. Колко продават в Япония Фолксваген и колко Тойота, колко продават европейските марки в Азия или Австралия, Канада? Колко в арабските страни и т.н.
Hursa написа: 31 Май 2020 17:54
Не мисля. „Волт” и „ампера” са „последователни хибриди”. (Дори „последователни” не са в чист вид, защото използват планетарен редуктор (подобен на тойотовския) с възможност към задвижването в някой режими да се включва през съединител ДВГ куплиран с генератора – което е много оригинално решение.)
Това сега го научавам :D Все си мислех,че двигателят само зарежда батериите. Оригинално , наистина.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 31 Май 2020 19:55
от Hursa
► Виж съдържание

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 31 Май 2020 20:26
от nicktodorov
Леле, Айоника бил динамична кола. По голяма простотия не можаха ли да измислят тия журналисти.
Карах Айоник плъгин, който би трябвало да е дори по-мощен от обикновения им хибрид. И беше повече от мъртвец!
Не можа да качи баирчето от Горубляне към Цариградско при ТМ Ауто без да запали двигателя...

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 31 Май 2020 20:28
от Hursa
Приуса пробвахте ли?

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 31 Май 2020 20:51
от LEXUS
Hursa написа: 31 Май 2020 19:55 Цитираните са британски издания, не немски – които могат поради родолюбие да са пристрастни до някъде по отношение на родните марки. Това са издания за автомобили, предполагам списвани от компетентни професионалисти със съответното образование от областта за която пишат. Сигурно знаят за това, което пишат, на порядъци повече от повечето от нас, пишещите във форума.
Опитах да ви обясня/все пак вие ни говорите в учтива форма, но мисля,че във форума обстановката не го изисква rolleyes.gif / със сравнението с Ауто Билд, че дори да приемем тези журналисти за непогрешими капацитети за това, за което пишат, критериите , по които оценяват са важни,а и разтегливи.
Hursa написа: 31 Май 2020 19:55 А пиша за европейския пазар, защото ние сме част от него. Ще си купим автомобилите от този пазар, на съответните цени за този пазар. Предлаганите модели трябва да отговарят на поставените изисквания за европейския пазар. Ще шофираме автомобилите си у нас, като част от Европа или по европейските пътища. Ще ги зареждаме в европейски бензиностанции. Ще ги обслужваме при европейските дилъри на съответната марка или в европейски сервизи.
Това хубаво и е вярно. Но тези фактори обуславят особеностите на пазара,за който става дума, и се отнасят за всички продукти, предлагани на автомобилния пазар. Независимо дали клиентът търси бензинов хибриден или друг автомобил, повечето като количество дилъри на Фолксваген и Форд ще го улеснят вероятно. Цените за първоначално закупуване също са много важни,а аз поне не зная някой автомобилопроизводител да предлага по-конкурентни цени за хибриди в гамата си от тези на Тойота и Хюндай вероятно.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 31 Май 2020 23:18
от nicktodorov
Hursa написа: 31 Май 2020 20:28 Приуса пробвахте ли?
Ако въроса е към мен, не. Приус никога не съм карал.
Но след разочарованието от Айоника и отказа от покупката му, карах Корола с малкия 1.8 мотор. И този тест драйв беше причината да реша да си купя Тойота, но естествено с големия мотор.
Не знам дали е било изцяло субективно усещане или не, но дори слабата Корола надхвърли очакванията ми. А Айоника точно обратното.
И въпреки, че сравнявайки топ оборудванията на двете, корейците предлагат повече екстри и глезотии, само заради динамиката реших да се лиша от някои.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 31 Май 2020 23:30
от Hursa
► Виж съдържание

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 31 Май 2020 23:51
от centil
Размери на джанти и гуми:
Comfort / Active - 185/65R15 6J
First Edition / Style - 195/55R16 6J
Executive / Launch Edition - 205/45R17 6.5J

Радиус на обрате завой 9,6-11m в зависимост от размера на гумите и оборудването.

Toyota Yaris 2020

Публикувано на: 04 Юни 2020 21:31
от centil
На 03.06.2020 започна производството на новия 1.5 l TNGA Motor в Toyota Motor Manufacturing Poland, в Jelcz-Lasowice. Двигателя е с КПД от 40%.
Изображение
Изображение