Страница 1 от 2
Смяна ангренаж Tercel 2A
Публикувано на: 30 Юли 2007 17:45
от the_rider
Здравейте, от скоро се сдобих (не без помощта на форума) със старичък, но в сравнително добро състояние Терсел. Според колегата -вече бивш собственик, е необходимо да се смени ангренажния ремък. Тъй като колата се експлоатира в дълбоката провинция май ще трябва аз да се заема с изпълнението и молбата ми е за някакво ръководство, инструкция, схема и т.н. за смяна на ангренажния ремък. Мотора е 2А.
Публикувано на: 30 Юли 2007 18:41
от ugabuga
sigurno shemite ot 4ac moje da pomognat, sigurno e identichno ama ne znam za kvo sa ti
razhlabvash obtegachite, svaliash remaka, naglasiash na 0 i na gorna murva tochka na 1vi cilindar, naglasiash vala po belezite gore i da sochi na 1-vi cilindar (distributora gledash) i si gotov

Публикувано на: 30 Юли 2007 20:09
от kristian
Обикновено на читавите ремъци,в/у опаковката има достатъчно ясен чертеж за това как трябва да са белезите и колко се натягат обтегачите.В общи линии не е особено сложно ако поне малко разбираш .За всеки случай след смяната завърти два оборота на коляновия вал(на ръка с ключ) да се увериш че не си объркал нещо и не удряш клапан и пали!
Успех!

Публикувано на: 30 Юли 2007 21:59
от ALTEZZA
kristian написа:...и не удряш клапан...
mnogo me samniava da mojesh da udarish klapan na tozi dvigatel. Toyota pochti niama dvigateli det da sa s remak i da udriat klapani.
Публикувано на: 31 Юли 2007 08:34
от kristian
ALTEZZA написа:
mnogo me samniava da mojesh da udarish klapan na tozi dvigatel. Toyota pochti niama dvigateli det da sa s remak i da udriat klapani.
Вярвам ти,просто нищо не коства да се направи проверка.Особено ако не си сигурен какво правиш.А това че няма двигател на Тойота дето да удря клапан го чувам сега и много ме радва .Дано си прав

Публикувано на: 31 Юли 2007 08:40
от ALTEZZA
kristian написа:...А това че няма двигател на Тойота дето да удря клапан...
ima, no povecheto sa s verigi det biha udarili klapanite.
Публикувано на: 31 Юли 2007 09:51
от the_rider
Абе по принцип доста коли съм разглобил но точно ангренаж не съм правил. За това ми се искаше да имам нещо написано за да съм сигурен, че не бъркам нищо, щото там няма и с кой да се консултирам и нет няма и ако го закъсам увяхнах....
Публикувано на: 31 Юли 2007 11:12
от jamie
Няма никакви особености. Няма какво да му сбъркаш - само гледаш белезите и това е.
ПП: Честито за количката !
Публикувано на: 01 Авг 2007 09:21
от the_rider
е кажете поне къде да ги търся тия белези де

Публикувано на: 01 Авг 2007 09:59
от Xeku
Публикувано на: 01 Авг 2007 22:19
от kristian
Рисунка като на страницата дето ти е дал Xeku иам на опаковката на ремъка!!!
По-ясно от това здраве му кажи!
Публикувано на: 02 Авг 2007 09:26
от the_rider
ами няма.. купих ремък вече. Все едно, ако някой има схема или е правил конкретния двигател ще съм благодарен за информация, "разтърси се из нета" е нещо за което се сетих и сам, но не открих нищо конкретно за този ДВГ.
Публикувано на: 02 Авг 2007 10:18
от Xeku
Приятел, вече ти беше казано, че информацията примерно за 4А, ще ти е полезна. Специално за смяна на ангренажен ремък няма да има никаква разлика. Процедурата не е сложна, разгледай ремъчните ролки на коляновия и на разпределителния вал и сам ще откриеш белезите, както и съответстващите им на корпуса зад тях. На кола със задно предаване, процедурата е доста по-лесна, всичко ти е отпред и е достъпно, ако имаш някакви притеснения, дай си 20 лева (или колкото си поиска

) на близък и кадърен майстор, гледай го какво прави и вече ще си знаеш. Успех!
Публикувано на: 02 Авг 2007 13:33
от the_rider
Виж кво пич, аре не ми давай акъл къде и за какво да дам 20 кинта. Видях че си много в час, ама явно идея си нямаш за каква кола става дума. Надявах се че ще разбереш, когато любезно ти казах, че информацията ти не ми е от полза, очевидно неможеш, така че ако ти е по-ясно: НЕ МИ ОСИРАЙ ТЕМАТА АКО ОБИЧАШ
Сега разбрахме ли се?
Публикувано на: 02 Авг 2007 13:38
от jamie
Добре де райдъре, какво те спира да го смениш наистина ?
А това че Хеки я изкара със задно - голяма работа. Нали си надлъжен мотор пак ?
Белези намери ли на колелата и зад тях - по които да нагласиш мотора преди да свалиш ремъка ? Сваляш, не местиш нищо, слагаш новия.