Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
Публикувано на: 24 Сеп 2019 10:17
Здравейте, преди малко повече от година се сдобихме с товарен бус, който спретнах на кемпер и от тогава дизеловата ни Превия не е мърдала извън града. Две от трите годишни смени на масло отидоха при него
Това стимулира жената още повече да иска нова кола. Съвсем нова
И е права и за двете, заслужава да се почувства истинска жена и е нелепо е да разхожда 2 тона нафтово чудо по софийските задръствания. А и идва поредната зима, което означава и яко мръзнене
Разбира се иска и автомат. И покрай автоматичната кутия направо се загледахме по хибридите.
разумното решение-Ярис хибрид, така се случи, че направи едно кране на такова нещо, но някакъв по-стар модел и не е доволна от вървенето. После пък влезе в C-HR и се влюби и в във вътрешностите му, които на мен са ми кошмарни. За мен Яриса е много по-стилен вътре, за разлика от хаоса в другото возило. Ще се опитаме да направим още един тест драйв на Ярис, а ако успеем и на C-HR. Но не виждам децата да са добре на задната седалка на C-HRa. Мисля, че е вероятно да получат маниакални пристъпи и да намерят брадва, с която да накажат вкаралите ги там
Питанката ми, тъй като чисто нова кола не сме купували от '97 година и въобще не съм запознат със съвременните оборудвания и екстри, кое звучи по-разумно: Ярис хибрид най-високото ниво SOL със стъклен покрив за 36000 (гледам налични, няма да чакам шест месеца кола), или си струва напъването, вече с лишения от доста други хубави неща в живота, за C-HR хибрид, най ниското ниво на оборудване за 46000? Като сложим и оскъпяването и по-високото каско, нещата започват леко да излизат от контрол
За разлика от нея се замислям и за бъдещето, сиреч запазване на стойност при евентуална продажба при изтичане на лизинга и докато още има остатъчна гаранция.... Едното постно, другото малко градско нещо...
От гледна точка на мощността, която ще липсва основно при редките излизания извън града, аз съм навит и на Ярис 1,5 CVT, но не знам какво реално се случва с разхода при градско шофиране. Заводските данни не ме радват особено много като за такава въшка. И особено сравнени с хибрида, при който, разбирам от изчитането на целия раздел, разхода е най-малкия плюс, сравнен с удоволствието
А и кой ще иска да си купи чист бензин с малка мощност след пет години, като още сега всички са луднали по хибриди и електрички... 



разумното решение-Ярис хибрид, така се случи, че направи едно кране на такова нещо, но някакъв по-стар модел и не е доволна от вървенето. После пък влезе в C-HR и се влюби и в във вътрешностите му, които на мен са ми кошмарни. За мен Яриса е много по-стилен вътре, за разлика от хаоса в другото возило. Ще се опитаме да направим още един тест драйв на Ярис, а ако успеем и на C-HR. Но не виждам децата да са добре на задната седалка на C-HRa. Мисля, че е вероятно да получат маниакални пристъпи и да намерят брадва, с която да накажат вкаралите ги там

Питанката ми, тъй като чисто нова кола не сме купували от '97 година и въобще не съм запознат със съвременните оборудвания и екстри, кое звучи по-разумно: Ярис хибрид най-високото ниво SOL със стъклен покрив за 36000 (гледам налични, няма да чакам шест месеца кола), или си струва напъването, вече с лишения от доста други хубави неща в живота, за C-HR хибрид, най ниското ниво на оборудване за 46000? Като сложим и оскъпяването и по-високото каско, нещата започват леко да излизат от контрол

За разлика от нея се замислям и за бъдещето, сиреч запазване на стойност при евентуална продажба при изтичане на лизинга и докато още има остатъчна гаранция.... Едното постно, другото малко градско нещо...
От гледна точка на мощността, която ще липсва основно при редките излизания извън града, аз съм навит и на Ярис 1,5 CVT, но не знам какво реално се случва с разхода при градско шофиране. Заводските данни не ме радват особено много като за такава въшка. И особено сравнени с хибрида, при който, разбирам от изчитането на целия раздел, разхода е най-малкия плюс, сравнен с удоволствието

