Хич и не ви разбирам даже
Аз питах дали върви, или ще кисна зад някой тир
Ако ще си говорим за кораби, майки и возии, имаме си Превия. Да описвам ли как вози, а в същия момент какво прави по планинските пътища?
Аз се държа за волана и съм лесен...
Последната година направихме 20000 с Дукато, направено на кемпер, сиреч вече 3 тона перманентни, на което окачването отзад си е на тампоните. Перманентно
Така и не дойде време да му сменя ресьорите или да сложа възглавници, та ще навърти още поне 10000 така.
i30 не съм карал, не ме привлича. i20 актив не ми хареса. Хич. Меко казано. Учудващо много се захласнах по i10, ама...
Абе, нали темата е, че си купуваме малка кола!
C-HR-a малко избяга на дължина, но става. На практика е Корола хечбек, нито повече, нито по-малко, но се седи по-високо, което е задължително условие за нас. Иначе можеше и Корола да си вземем. В Королата отзад е по-тясно. Никакъв шанс да седна зад себе си. Това животно няма как да се харесва, ако ще се сравнява с други SUV модели, щото е някакво недоносче в тази компания, но за нас е по-добре от стандартните хечбеци, в които не искаме да се возим. От моделите на Тойота единственото по-малко, което ни устройва, е Яриса. Следващия път ще е такова
Гореспоменатата Хонда сивик е прекрасна кола, но пак се сяда ниско... Значи, това безумие с качването и слизането в такива коли не е за мен и никога не е било. Не го практикувам от Авенсиса насам. Ако искам такива упражнения ще ходя на йога. Но секса все още е успешен, ако се сещате за оня виц...
Та днес покарах пак C-HR, колата е пъргава в града, навън ще се справя по-добре от много други, с които съм пътувал много. Ако свикна с безстепенната кутия. Вози приятно, доста по-приятно от Яриса и е стабилна. Доста по-стабилна от Яриса. И от Кашкай. Но Витарата е по-добра. Не е противна за каране като i20 актив. Приятно е да се кара хибрид в града. Очаквах да не се чува електриката, ама не е като на Яриса все пак. А на по-стар Ярис се чуваше и като зарежда батерията! Тролей да не съм!