Страница 1 от 2

Почистване МАФ сензор Тойота Авенсис 3ZZ-FE

Публикувано на: 29 Юли 2007 18:16
от gueorgi
Всичките, освен последното ми мнение в тази тема са променени, не знам как се е случило и не мога да възстановя информацията, за което съжалявам. Предвид съдържанието на постовете ги изтривам.

Публикувано на: 30 Юли 2007 01:14
от gueorgi
виж пост 1

Публикувано на: 30 Юли 2007 06:59
от ALTEZZA
da, ako imash MAF sensor nai veroiatno e ot nego. v USA Corollite det sa s 1ZZ-FE(podoben na tvoia dvigatel, no e 1.8L) redovno go imat tozi problem. izvadi sensora, vednaga shte zabelejish sensora det e za temperaturata, prilicha na kapka zasahnala smola, izchistigo i nego, no ne ot nego ti e problema. ako poglednesh na vatre s fenerche, shte vidish dve malki sensorcheta, prilichashti na rezistori, te imat teflonovo pokritie, izhcisti gi tiah i triabva da se opravi(do kolkoto pokriitieto ne im se e povredilo, togava moje da ti triabva napravo nov MAF). nai dobre se chisti s Throttle Body Cleaner.
che da izchistish lampata, vij dali imash EFI bushon, kato go izvadish za poveche ot 10 sekundi shte se izchisti. az obache ti preporachvam da izvadish bushona za poveche ot minuta, taka se chisti pameta na komputara, koeto za tvoia sluchai e dobra ideia. ako ne namerish bushona, prosto razkachi akumolatora za 10-15 minuti.

Публикувано на: 30 Юли 2007 11:08
от gueorgi
виж пост 1

Публикувано на: 30 Юли 2007 17:06
от kristian
EFI бушон би трябвало да имаш на всяка цена,и то в моторния отсек.Изваждането му чисти само компютъра.Свалянето на клемите на акумулатора е равносилно,разликата е че ще изчистиш всички часовници,километражи(без основния разбира се),евентуално настрйки на музиката и въобще всичко с енергозависима памет

Публикувано на: 30 Юли 2007 19:28
от ALTEZZA
ne znam pri Avensis kak e, no sam siguren che e podobno kat na Corollite. zad akumolatora tirabva da imash edna cherna kutia(ne taia za vazdushnia filtar), v neia sa bushoni i releta. edin ot bushonite triabva da e EFI.

Публикувано на: 30 Юли 2007 21:36
от gueorgi
виж пост 1

Публикувано на: 30 Юли 2007 22:03
от ALTEZZA
gueorgi написа:...препоръките са да не се използва brake or carburator cleaner, че били по-агресивни...
tova ne go biah chuval, no moje i da e taka. nie tuk taka ili inache napravo smeniame sensora, ne si igraem s pochistvane...

Публикувано на: 30 Юли 2007 22:15
от gueorgi
виж пост 1

Публикувано на: 31 Юли 2007 00:49
от agent dust
на газ или на бензин караш колата?

Публикувано на: 31 Юли 2007 07:16
от gueorgi
виж пост 1

Публикувано на: 01 Авг 2007 22:20
от gueorgi
виж пост 1

Публикувано на: 07 Авг 2007 22:31
от i_ilieff
до следващото замърсяване
сменяй по-често въздушния си филтър

иначе двете съпротивления дето си видял са така наречения термоанемометър, идеята е че се подгрява едното до 100 градуса целзий, като въздуха който засмуква двигателя го охлажда. Но електрониката го държи винаги 100 градуса - т.е. повече въздух , по-голям ток за подгряване. (свързани са в т.нар. мост на Уинстън, получава се - тока е функция на минаващия въздух)
Като се зацапа отчита по-малко въздух, ЕКУ-то съответно пуска по-малко гориво - получава се обедняване на сместа :thumbsup:

Публикувано на: 08 Авг 2007 14:27
от ceko26
Моя авенсис няма такава екстра(MAF).
Има си датчик които мери подналягането в колекторите и би трябвало да не се цапа.
MAF-a или на БГ. дебитомера за Д4Д преди време в ТМ цената му беше само около 80 лв.

Публикувано на: 08 Авг 2007 21:08
от ALTEZZA
tova koeto ti imash e MAP sensor