Страница 2 от 2

вентилатор за охлаждане на антифриза

Публикувано на: 22 Авг 2019 21:12
от slowtraveler
Чисто технически нарушаването на охлаждането при гранични стойности на температурите не е желателно...
Разбира се, при нормална експлоатация никога не ме е притеснявало да изключа двигателя при работещ вентилатор...
Но здравият разум подтикваше да оставя ДВГ да работи известно време докато спаднат температурите ако например съм катерил як баир с ниска скорост, или пък съм карал по магистрала....
Понякога дори съм пускал парното за 3-4 минути лятото на максимален вътрешен вентилатор за да смъкна по-бързо температурата и да мога с чиста съвест да изгася двигателя...
Но това не значи, че трябва да се 'втилявам' и да дебна кога работи вентилатора при нормална експлоатация. И да се чудя дали е включил по температура на антифриза, или по температура на кондензатора на климатика :)

вентилатор за охлаждане на антифриза

Публикувано на: 23 Авг 2019 10:38
от BOz
А само как фучи когато колата е била в регенерация на ДПФ-а и по средата на 600 градуса изгася ДВГ-то. Всичко пликове в гаража се веят като при морски бриз. И като затворя гаража да си духа вътре, 24 часа след това гаража си е топъл все едно съм прибрал колата преди час. tooth.gif

вентилатор за охлаждане на антифриза

Публикувано на: 23 Авг 2019 11:53
от slowtraveler
Мдаа... На джипката го оправиха този 'самолетен' звук при един ъпдейт :)
Иначе отдалеч се чуваше кога е почнал регенерация - директно набичваше вентилатора на МАХ, а вентилатора там бе сигурно 80см диаметър :)

вентилатор за охлаждане на антифриза

Публикувано на: 23 Авг 2019 12:04
от BOz
Ето защо ти се е струвало, че Джипката върви доволно с много малко подаване на газ, защото си се движил неусетно като ховъркрафт. tooth.gif

вентилатор за охлаждане на антифриза

Публикувано на: 23 Авг 2019 12:21
от slowtraveler
► Виж съдържание