Страница 9 от 16

Toyоta corola 2019г.-въпроси.

Публикувано на: 01 Дек 2019 19:07
от slowtraveler
За Андроид Ауто също съм с много големи резерви... Отдавна съм забравил къде си държа ключа на автомобила, а телефона ми обикновено е в някой джоб...
Да го изкарвам всеки път и да го включвам - няма нужда... Да го зареждам? Ако се наложи - имам quickcharge... А ако искам удобство - безконтактно зареждане.
Ама да вкарвам всеки път кабел в телефона за да имам някаква функция - айде няма нужда...
'Китаецът' ми има такива възможности, ама не си и играя да включвам телефона в него...

Toyоta corola 2019г.-въпроси.

Публикувано на: 01 Дек 2019 20:02
от urb
Аз ползвам навигация един два пъти в месеца, мога и да не ползвам. Но когато я ползвам е WAZE - трафик, камери на КАТ, патрулки, всичко ! Сега ако ми кажете че вашите навигации имат патрулите на КАТ евалла ви правя. Отделно има и други благинки. Иначе без да го свързвам телефона мога да стриимвам музика, отделно когато вляза в колата и вече е свързан на bluetooth. Nice,a? Ползвам си и Tidal (там имам акаунт).
Имам два телефона , за да ползвам които си реша - него свързвам и вече той е pair-нат. Без настройки без нищо. Автоматично. Следващия път без да го свързвам вече си работи.

Toyоta corola 2019г.-въпроси.

Публикувано на: 01 Дек 2019 20:37
от slowtraveler
urb написа: 01 Дек 2019 20:02 Но когато я ползвам е WAZE - трафик, камери на КАТ, патрулки, всичко ! Сега ако ми кажете че вашите навигации имат патрулите на КАТ евалла ви правя.
Днес WAZE-то на навигацията не ми показа патрулите по пътя около Плевен - явно не са минавали скоро други с Waze... И да- китаецът си е отворен и не му пука дали е Waze, или Google Maps...
За мен това е по-умното решение - достатъчно отворено...
За онзи автомобил, дето те дразнеше пък имаше афтърмаркет WIFI модул, който вземаше и даваше сигнал на щатния дисплей от и към телефона...
Натискаш и задържаш бутон на волана и се 'превключваш' към екрана на телефона (но може да го управляваш през щатния дисплей). Безжично - дори и да е в джоба ти телефона...
Което за мен е умното решение... Твърдо оплитането в кабели е стъпка назад...

Toyоta corola 2019г.-въпроси.

Публикувано на: 01 Дек 2019 20:43
от urb
Когато ми е безплатно не ми е стъпка назад. Предпочитам да си платя за 4х4, отколкото някаква навигация. Реално имам и два телефона в джоба и със една стойка от алиекспрес за 5 лева всичко е ток и жица. :) Важното е да върши работа. И никакъв автомобил не ме е дразнил. Все ми е тая. Даже повечето време си карам королата набор '02. Скоро ще и честваме пълнолетие. Поздрави и наздраве ! След 4-5 години може и да си взема нова Корола и тогава ще го мисля. Много ми се иска следваща ми кола да е поне Plug in hybrid. За Tesla нямам пари, най-много да е Kona .

Toyоta corola 2019г.-въпроси.

Публикувано на: 01 Дек 2019 21:17
от plamenhar
Съжалявам,че Ви прекъсвам разсъжденията.
Обърнахте моята тема с въпроси свързани с моето ниво-comfort в коментари и разсъждения,които не ме касаят.

Toyоta corola 2019г.-въпроси.

Публикувано на: 01 Дек 2019 21:26
от gimara
plamenhar написа: 01 Дек 2019 21:17 Обърнахте моята тема с въпроси свързани с моето ниво-comfort в коментари и разсъждения,които не ме касаят.
Темата е за Тойота Корола 2019, има колеги, които ги касаят тези въпроси. Кой е пуснал темата е без значение.

Toyоta corola 2019г.-въпроси.

Публикувано на: 01 Дек 2019 23:07
от nicktodorov
Колкото и да чакам този ъпдейт, аз не съм толкова заслепен.
Първо, че не ползвам Андроиди, но най вече защото нито Епълското решение, нито Гугълското имат всички екстри и интеграции като фабричните навигации.
Навигиране с Гугъл мапс/Уейз и т.н. през Андроид Ауто/КарПлей никога няма да ви покажат маневрите на дисплея пред волана или Хедъп дисплея. Не може да видите няколко неща едновременно както е Хоум-а на стандартната - аз например искам да виждам аудио, карта и Energy.
Отделно дори Гугъл мапс през Андроид ауто е доста орязано като екстри от това, което има на телефона.

И реално мога да направя сравнение на навогацията на Тойота (която всички по клипове из нета не харесват) и тази на VW групата (които пск тия същите от клиповете превъзнасят).
Да, VW имат по-добър интерфейс, обаче тук ме грабнаха следните неща, които правят чакането на Епъл Карплей доста безгрижно:
Имаме Гугъл ПОЙ сърч - дори даден обект/номер на блок и тн. да го няма в базата на Тойота, то го намираш щом го има в Гугъл.
Има търсене по координати - произволна точка по света намерена на мапс на компютър/телефон може да се зададе и от колата по нейноте координати.
Имаме Стрийт вю
Има някакви камери/радари за които пищи и показва
Имаме търсене на бензиностанции по цена взета от нета и вече проверено в 4 държави - цените бяха верни. Не знам от къде ги взима.
Имаме изпращсне на маршрут/дестинация от можилното приложение Toyota MyT - по този начин вчера ме закара до AirBnB в Загреб, а днес до хотел във Франкфурт...
----------------
Да споделя и нещо странно.
Вчера карах до Загреб през Сърбия със адаптивния КК на 120-125 или по-малко на ограничения. Духаше доста вятър. Разход по борд 7.4.
Днес Загреб - Франкфурт през Словения и Австрия. Минах през алпите, па макар и основно през тунели. Задавах по-високи скорости - 125, 135 и в Германия предимно 140 с инцидентни ускорения до към 170. А разхода 6.6...?!
Вчера бях с БГ и сръбски бензин, днес хърватски и немски. Може ли да е от това?

Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация

Публикувано на: 10 Дек 2019 14:32
от plamenhar
Не съм много съгласен с преименуването на темата ми и превръщане за общо ползване,но не ги решевам аз тези въпроси.

Запотяване на предно стъкло.Натиска се бутон "G".Включва се климатика,но скороста на обдухване си остава бавна.
А би трябвало да е на макс за бързо премахване на запотяването.Трябва ръчно да завъртя копчето "А",за да се усили.
Колата е с обикновен климатик,ако това има значение.В упътването не е описано как точно става.
Та въпроса е-защо при натискане на копчето за обдухване на предно стъкло не се включва вентилатора на макс?

Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация

Публикувано на: 10 Дек 2019 15:05
от slowtraveler
plamenhar написа: 10 Дек 2019 14:32 Та въпроса е-защо при натискане на копчето за обдухване на предно стъкло не се включва вентилатора на макс?
Ами сигурно защото:
plamenhar написа: 10 Дек 2019 14:32 Колата е с обикновен климатик
Кое да реши с каква сила трябва да духа?
Относно бутоните G,A и т.н. - не знам какво имаш предвид, но конкретният въпрос дори не зависи от автомобила (също както и физичните процеси, предизвикващи запотяването на стъклата)...
При всеки автомобил за избягване на запотяване и по-бързо изсушаване принципът е един и същ - климатизацията в режим ВЪНШЕН ВЪЗДУХ (а не рециркулация), насочване въздушната струя към стъклата, включване на отопление и климатика (второто - за да изсуши въздуха)... Това многократно сме го обсъждали из форума.... :whistle:

Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация

Публикувано на: 10 Дек 2019 17:04
от plamenhar
"Кое да реши колко бързо да духа"-ами бутон G,който е за бързо изсушаване на предното стъкло.
Да,климатика се включва,но вентилатора си остава на бавна скорост.
Проверил съм с търсачката за подобен проблем и не ми излезе.
Обаче оставам с впечатление за хъса с който ми се отговаря.
Не ми харесва и това ще е последния ми пост в този форум.
Бъдете здрави!

Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация

Публикувано на: 10 Дек 2019 17:29
от slowtraveler
plamenhar написа: 10 Дек 2019 17:04 "Кое да реши колко бързо да духа"-ами бутон G,който е за бързо изсушаване на предното стъкло.
Относно бутоните - неслучайно подчертах, че не знам какво имаш предвид под тези наименования и би било добре да покажеш например снимка какво имаш предвид... Не знаех, че през 2019 се предлагат Короли и с ръчно управление на климатика, а не климатроник...
Този прословут бутон G не е ли бутона за насочване на въздушната струя към челното стъкло, налична на всеки автомобил?
Т.е. команда за посока, а не за управление на силата на струята?

Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация

Публикувано на: 10 Дек 2019 18:03
от stereo_man
plamenhar написа: 10 Дек 2019 17:04 "Кое да реши колко бързо да духа"-ами бутон G,който е за бързо изсушаване на предното стъкло.
Да,климатика се включва,но вентилатора си остава на бавна скорост.
Според мен отговора се крие във въпроса - при обикновения климатик силата на обдухване се настройва ръчно и няма опцията да си определя автоматично колко силно да обдухва в зависимост от зададената настройка. Предполагам че бутон G е да насочиш въздушния поток към предното стъкло, но без да завъртиш бутона няма как да тръгне максимално силно

Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация

Публикувано на: 10 Дек 2019 18:26
от alexander79
На Опела имаше такъв бутон (колата бе с обикновен климатик) и освен климатикът и вентилаторът тръгваше на макс. Бутонът беше със същия символ като на сегашната с климатроник и изпълняваше задачата по същия начин.
Поразгледах темата и въпреки, че човекът няма намерение да пише повече тук, бих си позволил да му препоръчам да си прочете задълбочено инструкцията. Аз я погледнах и за да се случи очакваното от колегата, трябва да натисне не бутон G, а бутон I. Над него пише FRONT и има лампичка, която свети докато функцията е активна. Убеден съм, че при натискането на този бутон, освен климатикът ще тръгне и вентилаторът на максимална скорост.

Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация

Публикувано на: 10 Дек 2019 18:47
от biro
При мен е същото - ако е зададена ръчна степен на обдухване бутонът за премахване на влага на предното стъкло не увеличава силата на духане, а се съобразява с избраната степен.
Това е коректният начин на работа в случай, че искаш да шофираш в този режим продължително без да причинява ураган.
За случая, когато искаш максимално обдухване си има степени на вентилатора или ауто. Което ауто е чудесно за постоянна употреба. Няма смисъл да настройваш ръчно, освен в случай че обдухваш предното стъкло и желаеш по-ниска степен.

Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация

Публикувано на: 10 Дек 2019 18:50
от alexander79
Човекът няма климатроник, съответно бутон AUTO.